ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΟΦΙΑ - ΠΙΣΤΗ - ΑΓΑΠΗ - ΕΛΠΙΔΑ,,, ΜΙΚΡΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ !!!

Είναι εκείνος ο συνδυασμός 4 λέξεων που δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ μπροστά τους. Σόφια, Πίστη, Αγάπη, Ελπίδα. Σε μια εποχή Ανοησίας, Απιστίας, Μίσους και Απελπισίας φαντάζουν λέξεις ξεχασμένες σαν να είναι μέρος μιας αρχαίας γλώσσας που λίγοι μιλούν πια.

'Ομως υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι που σκέφτονται, που πιστεύουν, που αγαπούν, που ελπίζουν. 'Ομως δεν τους προωθούν τα κανάλια. Δεν γίνονται πρωτοσέλιδο. Δεν εϊναι πρώτυπα. Λειτουργούν αθόρυβα παλεύοντας ανάμεσα στα θηρία της ισοπέδωσης. Στη βιομηχανία του εκφοβισμού, της υποταγής, της απόγνωσης κάθε εικόνα, κάθε είδηση είναι καλά μελετημένη να αφήνει έξω αυτές τις τέσσερις λέξεις.

Πόσες εκπομπές είδατε αφιερωμένες σε γεγονότα που θα έδιναν ελπίδα. Σε εικόνες που θα έδειχναν ανθρώπους να κάνουν κάτι όμορφο. Τίποτα.

Κι εμείς που προσπαθούμε να πολεμήσουμε με το λόγο μας, με τα γραπτά μας, με τις πράξεις μας αυτή τη σαπίλα, κι εμείς ακόμα κατευθυνόμαστε αναγκαστικά να απαντάμε σ΄αυτά που μας προωθούν. Λίγες γραμμές ίσως και καμμία αφιερωμένες στους αθόρυβους φύλακες των πολύτιμων λέξεων.

Η κάθε μητέρα θα ήταν ιδανικό ντοκυμαντέρ για μια άλλη όψη του κόσμου. 'Ανθρωποι που αφιερώνουν τη ζωή τους να βοηθούν τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη που στέκονται κοντά σε όλους εκείνους που οι άλλοι ξέχασαν, αφιλοκερδώς θυσιάζοντας τις μέρες τους θα έπρεπε να είναι πρωτοσέλιδα. Απλοί καθημερινοί άνθρωποι με καθαρό βλέμμα και μεγάλη ψυχή θα έπρεπε να είναι μοντέλα μίμησης. 'Ομως όλοι αυτοί πρέπει να μην φαίνονται. Είναι σκεπασμένοι από φανταχτερές ηλίθιες εικόνες και παχιά κούφια λόγια.

ΣΟΦΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΕΛΠΙΔΑ.

'Οσο υπάρχουν ακόμα ανθρώποι που νοιώθουν αυτές τις λέξεις,,,
όσο υπάρχουν άνθρωποι που αγωνίζονται να τις κάνουν συμμέτοχες στη ζωή τους,,,
Θα υπάρχουν περιθώρια. Ισως να μην γίνουν κόμμα,,, μπορεί να μην ηγηθούν μιας επανάστασης,,, μπορεί να μοιάζουν ουτοπίες μέσα στις αγριεμένες μάζες,,, αλλά θα υπάρχουν,,, για όσους από εμάς τις έχουμε ανάγκη,,, για να προχωράμε στην επόμενη μέρα με σκοπό. Με νόημα. Θα υπάρχουν για εμάς και θα μας βοηθάνε να γεννιόμαστε,,, να μεγαλώνουμε,,,να συναντιόμαστε,,, και να σφίγγουμε τα χέρια μας,,,

σε όλους αυτούς τους ανθρώπους,,, που στα πρόσωπα τους βλέπω τούτες τις ιδιότητες αλλά και τις μικρές θεότητες,,, ΣΟΦΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΕΛΠΙΔΑ,,, αφιερώνω τούτα τα φτωχά μα από καρδιάς λόγια,,,

η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

2 σχόλια:

  1. +++ θετικά χαμόγελα,,, θετική ενέργεια,,, θετική αύρα,,,+++ ημέρα σημαδιακή,,, μία εορτή χαράς και μνήμης,,, στο ημερολόγιο της δικής ζωής μου,,, την καλημέρα μου λοιπόν,,, Αγαπημένοι μου,,, με ένα κείμενο αφιερωμένο στις μικρές μας θεότητες,,, σε σένα ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ μου,,, λαμπερή μου Σοφία,,, Αγία της δικής μου ζωής,,, Προστάτιδα της ψυχούλας μου,,, όπου με το πέταγμα σου μου δείχνεις το δρόμο να διαβώ,,, είθε η ψυχούλα σου να γαληνεύει στον Ιερό Τόπο σου στο Άγιο Χώμα της Πατρίδας μας,,, σύντομα θα ρθω να σε δω,,, έχω κάτι για σένα,,, ελάχιστο για να σου δείξω την ευγνωμοσύνη μου,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι σοφοί, που ελπίζουν, πιστεύουν, και αγαπούν.
    Στα μονοπάτια της ζωής, καθώς γυρνούσα, βρήκα και νόημα και σκοπό…
    Θέλω την μοναδική μου αποκάλυψη να μοιραστώ, και ίσως να ανοίξουν πόρτες, και τις ψυχές τις παγωμένες να ελευθερώσουν όσοι στ’ αλήθεια θέλουν να ντύσουν την ζωή τους με νόημα και σκοπό.
    Σαν προϋπόθεση, απαραίτητη την σκέψη μας, πρέπει να κυβερνά ΣΟΦΙΑ
    Τα πάντα όλα όμως ξεκινούν με μια μεγάλη και βαθιά ΑΓΑΠΗ.
    Αυτή γεννάει αυτόματα στην ύπαρξη μας ΠΙΣΤΗ.
    Τότε ροδίζει ο ήλιος την Αυγή, γεμίζει την καρδιά μας με ΕΛΠΙΔΑ.
    Και ο κύκλος έτσι συνεχίζεται, αλλάζει η σειρά, στριφογυρνάει μες τον χρόνο, πότε έτσι πότε αλλιώς μα πάντα με τις ίδιες όμορφες μικρές θεότητες να εναλλάσσονται στα μονοπάτια της ζωής αέναα. ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ-ΣΟΦΙΑ/ΠΙΣΤΗ-ΑΓΑΠΗ-ΣΟΦΙΑ-ΕΛΠΙΔΑ…….
    Ευλογημένος είμαι, που την ζωή μου, στόλισαν, γεμίζουν, και θα ορίζουν, μια «ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ» και μια «ΨΥΧΟΥΛΑ», αγάπες μου παντοτινές, ξέχωρη η μία από την άλλη, που σμίγουνε όμως γίνονται ΕΝΑ, όταν πρέπει, και άλλοτε πάλι, σε χωριστούς δρόμους με ταξιδεύουν ΕΔΩ και ΕΚΕΙ.
    Διάλεξα να είμαι ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ, για να λουστώ στο φως, το ΘΑΥΜΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ