ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Η ΧΟΥΝΤΑ τους είναι εδώ!!!


Γράφει η Σόφη
Η ιστορία επαναλαμβάνεται… ΠΑΝΤΑ κι αυτή τη φορά με το πιο καλοβαλμένο πρόσωπό της…. με δειλά αλλά σταθερά βήματα σφίγγει τον κλοιό…
Το σχέδιο γνωστό χρόνια τώρα για όσους μελετούν την διεθνή πολιτική σκηνή…
Στόχος ο απόλυτος έλεγχος της ανθρωπότητας μέσω ελέγχου της κυριαρχίας των κρατών προς όφελος των γνωστών κέντρων εξουσίας.. … μην τα ξαναλέμε….. Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, Τριμερής, ΔΝΤ κ.ο.κ.
Πρώτα δημιουργείται η ανάγκη δανεισμού… έρχονται οι σωτήρες με τα καλά υπολογισμένα σωτήρια προγράμματα για το καλό μας και το καλό της Ευρωπαϊκής Ένωσης… εμείς βέβαια θέλουμε τη σωτηρία μας και την σωτηρία της Ε.Ε…. ποιος τυφλός δεν θέλει το φως του;
Στη συνέχεια η «προβλεπόμενη» αδυναμία των χωρών να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους… και έρχεται η σωτηρία…..με τα απαραίτητα ανταλλάγματα φυσικά – εκβιασμούς σε συνδυασμό με την εξαθλίωση ενός έθνους… και φυσικά δεν είναι μόνο η Ελλάδα… βλέπουμε τις ίδιες ακριβώς αλλαγές σε άλλες χώρες της ευρωζώνης… και τότε για να «νομιμοποιηθεί» το ξεπούλημα και η απόλυτη παράδοση έρχεται μια κυβέρνηση Σωτηρίας με τις ευχές των δύο μεγάλων κομμάτων και την συνεργία του ΛΑ.Ο.Σ. ώστε δήθεν να προλάβουμε την 6η δόση για να μπορέσουν να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις και λοιπές υποχρεώσεις του κράτους.
Και βέβαια ποιος καταλληλότερος από τον κ. Παπαδήμο.. εξέχων στέλεχος της Τριμερούς και πειθήνιο όργανο των βιαστών της χώρας μας…
Το πρώτο δόλωμα για την υπερψήφιση αυτής της κυβέρνησης ήταν σαφώς η λεγόμενη «συναίνεση» που απαιτούν οι εταίροι μας ώστε να προχωρήσουν στην εκταμίευση της 6ης δόσης και το δεύτερο, ότι μετά λίγους μήνες ο λαός θα είναι σε θέση να εκφράσει τη βούλησή του με τη διενέργεια εκλογών.
Μετά αρχίζει το ξεπούλημα… αρχίζει να διαφαίνεται στον ορίζοντα ότι οι εκλογές θ’ αργήσουν λίγο γιατί αυτή η κυβέρνηση πρέπει να ολοκληρώσει το έργο της.. να οδηγήσει τη χώρα στη σταθερότητα με προοπτικές ανάκαμψης.. γιατί στο σχέδιό τους μέσα δεν προβλέπονται εκλογές… άλλο τι λένε.. τι κάνουν είναι το θέμα…
κι εμείς περιμένουμε…
Ταυτόχρονα, αρχίζουν τα άλλου τύπου παρατράγουδα… ειδήσεις που μόνο αυτοί που θέλουν ν’ ακούσουν ακούνε.. και που σαφώς δεν βγαίνουν επ’ ουδενί στα γνωστά κανάλια-φερέφωνα της τηλεόρασης…
Ειδήσεις του τύπου: προσαγωγές κι επιθέσεις κατά τη διάρκεια ειρηνικών διαδηλώσεων… κλητεύσεις πολιτών στην αστυνομία για συμμετοχή σε διαδηλώσεις κ.ο.κ.
Κι εμείς περιμένουμε….
Αρχίζει σιγά σιγά να αποσύρεται η μάσκα της «δημοκρατίας» τους και αρχίζει η χούντα να δείχνει το πρόσωπό της…. τη συνέχεια την ξέρουμε… την έχει ζήσει ο λαός μας στην προηγούμενη δικτατορία… γιατί αγαπητοί μου περί αυτού πρόκειται… κι όποιος έχει αυταπάτες καλά θα κάνει να σκεφτεί λίγο καλύτερα…
Κι εμείς περιμένουμε…
Περιμένουμε τη σωτηρία της ευρωζώνης, την ανάκαμψη, τις εκλογές…
Περιμένουμε φως στο τούνελ που δεν θα ρθει ποτέ.. γιατί αυτό που ζούμε είναι ο στόχος τους και δεν έχουν κανένα απολύτως συμφέρον να το αλλάξουν…
Συγχαρητήρια…. Η δικτατορία τους είναι εδώ!!! Να τους χαιρόμαστε…
Κι εμείς περιμένουμε…
Θυμάμαι πριν μερικούς μήνες έλεγα ότι πιο πολύ φοβάμαι τους σωτήρες απ τον ίδιο τον εχθρό… γιατί ο σωτήρας είναι ο εχθρός……… Κι όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο πιο γρήγορα θα τον αποτινάξουμε από πάνω μας… Λυπάμαι τόσο πολύ που είχα δίκιο… Γιατί και το Δ’ Ράιχ ήρθε και η κυβέρνηση δοσίλογων ώστε να ολοκληρωθεί η κατοχή της χώρας μας….
Η σωτηρία μας είναι μόνο στα χέρια μας.....η δική τους επόμενη σωτηρία είναι προσχεδιασμένη κι αυτή……
Η χώρα είναι υπό κατοχήΤΕΛΟΣ...
κι η λύση μία και την ξέρουμε όλοι…..
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ………Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ………
Το χουμε κάνει τόσες φορές στην μακρόχρονη ιστορία μας.. μπορούμε και πάλι…….. μπορούμε και πρέπει … πρέπει να δώσουμε τη μάχη.. όχι για μας.. για το μέλλον των παιδιών μας… για το μέλλον της πατρίδας μας……… για την τιμή και την αξιοπρέπειά μας…… και ΝΑΙ.. σε όλες τις μάχες υπάρχουν θύματα… Σκέψου Έλληνα… η ζωή σου είναι πιο σημαντική ή η ζωή του παιδιού σου και της χώρας σου;
Ή μήπως ξεχάσαμε την ιστορία μας; Δεν θυμάστε;
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ………..
Περιέργως κοιμάμαι καλά τις νύχτες… κι αυτό γιατί ξέρω ότι θα έρθει αυτή η ώρα…… ξέρω ότι θα κάνουμε το μεγάλο βήμα… ξέρω ότι θα τα καταφέρουμε… δεν μπορεί να μην τα καταφέρουμε.. γιατί δεν ξεχνώ ότι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ
Που καταντήσαμε ρε;
Να έχουμε στην πλάτη μας ακόμα και τους ακροδεξιούς φασίστες του ΛΑ.Ο.Σ. που γίνανε κύριοι και ρυθμιστές;
ΕΛΕΟΣ!!!

Κι ακόμα περιμένουμε;

αἰέν ἀριστεύειν

Ορεινή Πέρδικα. Επιστ. ονομ: Alectoris graeca (αλεκτορίς, η ελληνική)

Γράφει ο Γιώργος Δαμιανός (περιοδικό Άρτεμις)

Γλωσσικά
Tο πανέμορφο τούτο πτηνό έχει ένα αρκετά «δύσοσμο» όνομα.
Κατά το λεξικό του Μπαμπινιώτη, η λέξη πέρδικα παράγεται από το το ρ. πέρδομαι (: πορδίζω, βδέω > βδελυρός), λόγω του θορύβου που προκαλούν τα φτερά της.
Η ερμηνεία της λέξης μπορεί να είναι “η κλανιάρα” ο λαός μας, όμως, εδώ και χιλιάδες χρόνια, την αναφέρει στο λόγο του, είτε επειδή θέλει να αναφερθεί στην όμορφη γυναίκα : «καλώς την να την πέρδικα, που περπατάει λεβέντικα» ή την «περδικόστηθη», είτε επειδή αναφέρεται στην καλή υγεία: «σε δυο μέρες θα είσαι περδίκι», είτε αναφέρεται στο θάρρος του ανθρώπου: «το λέει η περδικούλα του». Από τα Ελληνικά προέρχεται και η επιστημονική της ονομασία “alectoris graeca”, ενώ στις περισσότερες γλώσσες φέρει τον προσδιορισμό “graeca” (: η ελληνική).
Στα Ιταλικά ονομάζεται: cutornice, στα Αγγλικά: rock patridge, στα Γαλλικά: perdix bertavella, στα Γερμανικά: alpensteinhuhn, στα Ισπανικά: perdiz grieca, στα Ολλανδικά: europese steenpatrijz.
Στα Ελληνικα, η αλεκτορίς, η ελληνική, αποκαλείται και ορεινή πέρδικα ή πέρδικα του βουνού ή μπαρταβέλλα, ή βουνίσια ή πετροπέρδικα. Οι Έλληνες είχαν, πάντα, μία ιδιαίτερη σχέση με το πτηνό, γι αυτό έδιναν το όνομα «Πέρδικα» στα χωριά τους (Αίγινα, Άρτα, Ιωάννινα, Θεσπρωτία). Απαντάται, ακόμα, ως όνομα χωριού το «Περδικόβρυση» (στην Αρκαδία, στη Φθιώτιδα, στη Μεσσηνία, στην Αιτωλοακαρνανία), αλλά και «Περδικόρραχη» (στην Άρτα), καθώς και «Περδικορράχη» (στα Τρίκαλα)

Αναφορές στα αρχαία κείμενα
Σύμφωνα με την παράδοση της αρχαιότητας, η πέρδικα ήταν μια ψυχρή και αναίσθητη γυναίκα.
Μια μέρα, όπως κάθονταν δίπλα σε ένα πουρνάρι, είδε το μυθικό Δαίδαλο την στιγμή που έθαβε τον άμοιρο γιο του, τον Ίκαρο. Αντί να λυπηθεί για το δυστύχημα αυτό, όπως θα έκανε κάθε συμπονετικός άνθρωπος, άρχισε να ειρωνεύεται. Ο Θεός τότε οργίστηκε και την μεταμόρφωσε σε πουλί.
Οι αρχαίοι Έλληνες την είχαν σε ιδιαίτερη εκτίμηση και τη θεωρούσαν ως ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα εδέσματα, που, μάλλον, απευθυνόταν στους πλούσιους Αθηναίους.
Χαρακτηριστικό είναι το το δίστιχο του «Εμπόρου» του Διφίλου (Κoch II, 550) « Μα τον Δία, για μας δεν είναι δυνατόν να δούμε την πέρδικα και τη τσίχλα ούτε στον αέρα να πετάει» και υπονοεί «πόσο, μάλλον να τη φάμε».
Στην αρχαιότητα ήταν αρκετά διαδεδομένα τα περδικοτροφεία με τις οικόσιτες πέρδικες και γινόταν διάκριση από τις λιβαδοπέρδικες (ατταγας). Στους Αχαρνεις, στ. 873, αναφέρεται ότι «Βοιωτός έμπορος φέρνει ατταγάς στην αγορά της Αθήνας από την ορνιθοτρόφο Κωπαΐδα».
Αν και στα αρχαία κείμενα υπάρχουν αποσπάσματα που επαινούσαν τους «Αιγύπτιους ατταγάς».
Ο γιατρός Ορειβάσιος προτείνει να μαγειρεύεται μια μέρα μετά τη σφαγή για να είναι πιο μαλακό το κρέας της. Αξιόλογες συνταγές για τη μαγειρική της πέρδικας παρέχει και ο Ρωμαίος Απίκιος (di re coquinaria, VI)
O Aριστοτέλης και ο Θεόφραστος υποστήριζαν ότι η πέρδικα παραλλάζει τη φωνή της.
Γενικά, η πέρδικα εθεωρείτο πονηρό και πανούργο πτηνό. Γι αυτό ο Αριστοφάνης αποκαλεί ως «πέρδικα» κάποιον πανούργο και δόλιο έμπορο. Ακόμα και ο σοφιστής Αθήναιος (160 – 230μ.Χ., περ.) συμφωνεί για την πανουργία του πτηνού (Αθην., 388b). Τέλος, ο Αριστοφάνης (στους Όρνιθες) χαρακτηρίζει ως πέρδικες τους δειλους και άτιμους ανθρώπους.
Την πονηριά της πέρδικας εξιστορεί και ο Αίσωπος σε ένα μύθο του: « Ένας κυνηγός που του πήγε αργά ένας επισκέπτης του, δεν είχε τι να τον φιλέψει και άρπαξε την ήμερη (τιθασσόν) πέρδικα του για να τη σφάξει.Το πουλί τον κατηγόρησε για αχαριστία, γιατί, ενώ είχε πολλές ωφέλειες απ αυτό, και του πρόδιδε τους ομοφύλους του καλώντας τους, αυτός ήθελε να το σφάξει. Και αυτός του λέει: «Μα γι αυτό θα σε σφάξω, γιατί δε λυπάσαι τους ομοφύλους σου» (Αισώπου Μύθοι, Τ. Βουρνά, εκδ. Τολίδη)
Αναφορές στην δημοτική και στη λόγια ποίηση
Ο Έλληνας, χιλιάδες χρόνια τώρα, έκανε επίκληση στην πέρδικα σε κάθε εκδήλωση της ζωής του.
Η μίζερη παιδεία μας, όμως, μας κάνει να αναφερόμαστε σ΄αυτήν χωρίς ποτέ να την έχουμε δει ούτε σε φωτογραφία. Το πρώτο άκουσμα των Ελλήνων με την πέρδικα αρχίζει από τα βρεφικά νανουρίσματα:
«Κοιμάται ο ήλιος στα βουνά κι η πέρδικα στα χιόνια
και μένα η κορούλα μου στα καθαρά σεντόνια».
Στη συνέχεια, η πέρδικα συντρόφευε του Έλληνες στη χαρά και τη λύπη.
Στη Μάνη, για παράδειγμα, τραγουδάνε:
« Τώρα την αυγή, τώρα η αυγή χαράζει,
τώρα τα πουλιά, τώρα τα χελιδόνια,
τώρα οι πέρδικες γλυκολαλούν και λένε».
Στην Κύπρο συντρόφευε τους ανθρώπους στη χαρά του γάμου και συμμετείχε στo γέλιο και το γλέντι τους
«Που κάτω στην τριανταφυλιάν
μια πέρτικά ΄χτισεν φουλιάν.
Μπαίννει τζαι βκαίννει τζαι γεννά
πασαλλοϊτικα αβκά».
Στη Θεσσαλία συμμετείχε στο παιχνίδι και τη χαρά του έρωτα :
«Κίνησα μια μέρα Τρίτη
πήγα στου παπά το σπίτι
βρήκα πέρδικα ψημένη
και την παπαδιά αλλαγμένη
Πιάνω βρέχω μία μπουκιά
και φιλώ την παπαδιά».
Στη Ρούμελη μεταμορφώνεται σε Διδαχό και δίνει κουράγιο στους ανθρώπους
«Μοιάσε της πετροπέρδικας,
της αηδονολαλούσας,
που κάνει δεκαχτώ πουλιά,
κανένα δεν αρνιέται.
Κι αν πέσει και πάρει ο αετός,
ένα από τα πουλιά της,
κάνει καιρό να πιεί νερό,
θολώνει και το πίνει» .
Το ίδιο και στην Κρήτη, στον Κρητικό, του Παντελή Πρεβελάκη
«Να ακούσω γερακιού φωνή και Φάλκο να λαλήσει
Να ακούσω και την πέρδικα να πετροκακαρήσει».
Το πιο συγκινητικό ποίημα, πάντως, για την πέρδικα που έχω διαβάσει είναι ένα μακροσκελές ποίημα του Γεωργίου Ζαλοκώστα (1854), όπου μία πέρδικα θρηνεί το χαμό του περδικόπουλου
«Βόσκουν οι άλλες πέρδικες και λούζονται στο αυλάκι(…)
(…) Και ακούσθη ένα φτερούγισμα μια ταραχή μια αντάρα
Οπώχει το μονάκριβο έχει πικρή την τύχη
Σκούζει, χτυπιέται η πέρδικα με τρόμο με λαχτάρα
Και το ακριβό της σπαρταρά στου γερακιού το νύχι….
Oρνιθολογικά
Επιστ. ονομασία : Alectoris graeca (αλεκτορίς, η ελληνική),
Τάξη: Galliformes (Ορνιθόμορφα), οικογένεια: Phasianidae (Φασιανιδών)
Έχει μήκος 30 – 35 εκ και βάρος 600- 900γρ. Είναι ενδημικό είδος (δεν αποδημεί) και είναι εδαφόβιο (σπάνια πετά, ενώ τρέχει πολύ γρήγορα). Το χαρακτηρίζει η κοινωνικότητα και γι αυτό ζει κατά ομάδες των 10 – 15 ατόμων, ενώ τον χειμώνα απαντώνται και ομάδες των 40 ατόμων.
Είναι είδος μονογαμικό.
Τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο οι ομάδες διαλύονται και σχηματίζονται τα ζεύγη.
Το θηλυκό φωλιάζει στο έδαφος κάτω από θάμνους ή σε κοιλότητες του εδάφους στρώνοντας ξερά φύλλα χόρτα και λίγα πούπουλα. Το Μάρτιο με Απρίλιο γεννά 10-15 αυγά και τα επωάζει 20-21 μέρες. Οι νεοσσοί βαδίζουν αμέσως και τους φροντίζουν και οι δύο γονείς.
Τρέφεται κυρίως με φυτική τροφή και ελάχιστα με ζωική. Μαζί με την τροφή καταπίνει και χαλίκια που βοηθούν στο άλεσμα, αλλά γίνεται έτσι και πρόσληψη ασβεστίου.

24grammata.com/ φύση

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ “Ψηφίστε ΟΧΙ”



ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ “Ψηφίστε ΟΧΙ”
στην ανάδειξη του Ερντογάν ως "Προσώπου της Χρονιάς"
από το περιοδικό TIME...
__________________________________________________________________________
Πρόκειται για καλά οργανωμένη προπαγάνδα των Τούρκων,
παρόμοια εκείνης που είχε οργανωθεί πριν από μερικά χρόνια
για την ανάδειξη του Κεμάλ Ατατούρκ ως "Προσώπου του Αιώνα"...
___________________________________________________________________________
Η τουρκική αυτή προπαγάνδα μπορεί να εξουδετερωθεί:
1. Ψηφίζοντας ΟΧΙ στην ηλεκτρονική διεύθυνση
2. Προωθώντας αυτό το μήνυμα προς κάθε σύνδεσμό σας.
3. Διανέμοντας αυτό το μήνυμα σε όσα κοινωνικά δίκτυα έχετε συμμετοχή.

Σας ευχαριστούμε.
Κίνηση για
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

by Siglitiki Νοέμβριος 2011

Στρουμφάκια και κομμουνισμός

by Siglitiki

Τό κείμενο αὐτό ἔχει καθαρά διασκεδαστικό χαρακτήρα καί ὄχι κάποια πολιτική θέση!
Τά στρουμφάκια προβάλλουν τόν κομμουνισμό!
Ἡ θεωρία ὅτι τά ἀθῴα στρουμφάκια προβάλλουν τήν κομμουνιστική θεωρία κυκλοφορεῖ ἐδῶ καί πάρα πολύ καιρό. Ἐνῷ οἱ συνοδευτικές θεωρίες συνομωσίας (ὅ,τι δηλαδή εἶναι πράγματι φτιαγμένα ἔτσι ἀπό τούς σοβιετικούς γιά νά ἔχουν τά παιδιά ἐπαφή μέ τά κομμουνιστικά ἰδεώδη) ἀντικρούονται ὡς ὑπερβολικές, τά σημάδια ὅτι, ἠθελημένα ἤ μή, τό χωριό τῶν ἀγαπημένων ἡρῴων τῶν παιδικῶν μας χρόνων εἶναι στήν πραγματικότητα μιά μικρογραφία τῆς οὐτοπικῆς κομμουνιστικῆς κοινωνίας εἶναι ἀδιάψευστα.
Ἀρχίζει πρῶτα κανείς ἀπό τό γεγονός ὅτι τό χρῆμα ἀπουσιάζει ἀπό τό στουμφοχωριό.
Οἱ δουλειές ἔχουν μοιραστεῖ στά μισά περίπου στρουμφάκια πού ἔχουν στερεοτυπικούς ρόλους μέσα στήν στρουμφοκοινωνία: ὁ Προκοπῆς εἶναι οἱ ἐργάτες, ὁ Κηπευτής (Φάρμερ) εἶναι ἡ ἀγροτική τάξη, ὁ Ζωγράφος καί ὁ Ντορεμί οἱ καλλιτέχνες, ὁ Λιχούδης ὁ μάγειρας καί ὁ Ράφτης εἶναι… ὁ ράφτης. Ὅλοι αὐτοί κάνουν ὁ καθένας τή δουλειά του γιά ὅλα τά στρουμφάκια τοῦ χωριοῦ χωρίς νά ζητᾶ ἀντάλλαγμα. Τά ἄλλα μισά στρουμφάκια εἶναι παραδείγματα ἐλαττωμάτων πού ἡ κοινωνία τῶν στρούμφ βλέπει ὡς ἀρνητικά.................
Ὁ Χουζούρης ἔχει τήν τεμπελιά του, ὁ Λιχούδης τήν λαιμαργία, ὁ Μελένιος τή ματαιοδοξία.
Τά περισσότερα ἐπεισόδια μέ κεντρικούς ἥρωες τέτοιους χαρακτῆρες ἔχουν ἠθικό δίδαγμα τό πόσο κακό εἶναι τό ἀντίστοιχο ἐλάττωμα γιά τή στρουμφο-κοινωνία. Καί φυσικά τό δίδαγμα τό ἐκφράζει πολύ συχνά ἡ συμβουλευτική φωνή τοῦ πάνσοφου Παπαστρούμφ.
Ὁ «κόκκινος πατέρας» ὅλου του χωριοῦ πού φροντίζει γιά τή εὐημερία ἀλλά καί τήν ἰσότητα στό χωριό, εἶναι ὁ μοναδικός ἀξιωματοῦχος στό χωριό καί ὁ μοναδικός πού ἀναγνωρίζεται ὡς κοινωνικά ἀνώτερος ἀπό ὁποιοδήποτε ἄλλο στρουμφάκι. Συγκεκριμένα τά κόκκινα ροῦχα τοῦ ἔχουν ἐμπνεύσει καί τό (σχεδόν σίγουρα retroacronym) S.M.U.R.F = Socialist Men Under a Red Father.
Παρά τήν ὀπτική ὁμοιότητα τοῦ ὅμως μέ τήν ἐπίσης γενειοφόρα φιγούρα τοῦ Μάρξ ὁ ρόλος του στή στρουμφο-κοινωνία εἶναι ὁ ἴδιος μέ τοῦ Στάλιν. Ἡ μεγαλύτερη βέβαια ἀπόδειξη γιά τόν παραλληλισμό μέ τό σοβιετικό καθεστώς εἶναι ὁ Σπιρτουλης. Ὁ Σπιρτούλης εἶναι ὁ Τρότσκι.
Λέει ὅτι εἶναι βοηθός (καί διάδοχος σέ ἕνα ἐπεισόδιο) τοῦ Παπαστρούμφ, ἄν καί σέ ἕνα ἄλλο ἐπεισόδιο κάνει ἕνα ἀπό τά πραξικοπήματα πού ἔχουν γίνει στό στρουμφοχωριό καί γίνεται βασιλιάς ἀπουσία τοῦ παπαστρούμφ (τά μισά στρουμφάκια διοργανώνουν ἀντίσταση). Καί φυσικά τό κλασσικό πέταγμα τοῦ Σπιρτούλη ἀπό τό χωριό εἶναι παραλληλίσιμος μέ τήν ἐξορία τοῦ Τρότσκι. Καί ὁ Δρακουμέλ; Ἁπλῶς ἕνας κακός μάγος ποῦ κυνηγάει τά στρουμφάκια γιά νά τά φάει; Νά τά φάει ἀπό ἕνα σημεῖο καί μετά γιατί στά ἀρχικά ἐπεισόδια θέλει νά πιάσει ἔξι ἀπό αὐτά γιά νά τελειώσει τό ξόρκι πού θά τοῦ ἐπιτρέψει νά φτιάξει χρυσάφι. Ἔτσι κάποιος μπορεῖ νά δεῖ τό Δρακουμέλ σάν ἐνσάρκωση τοῦ καπιταλισμοῦ πού σκοπό ἔχει νά καταστρέψει τήν οὐτοπική κοινωνία τῶν στρούμφ γιά τό κέρδος.
Τήν Ψιψινέλ μποροῦμε νά τή δοῦμε ὡς τό προλεταριάτο-τόν ἐξαρτώμενο ἐργάτη τόν ὁποῖο ἐκμεταλλεύεται τό κεφάλαιο(Δρακουμέλ) ὥστε νά ὑλοποιήσει τά σχέδια του.
Καί βέβαια ὑπάρχουν συγκεκριμένα ἐπεισόδια πού μπορεῖ νά χρησιμοποιήσει κανείς ὡς ἐπιχειρήματα. Τό ἐπεισόδιο μέ τά σοκολατένια νομίσματα εἶναι τό πιό συχνά ἀναφερόμενο.
Ὁ Δρακουμέλ καί ἡ μαμά του στέλνουν τό σατανικό σπόρο στήν αὐλή τοῦ Λιχούδη καί φυτρώνει ἕνα δέντρο μέ σοκολατένια νομίσματα τά ὁποῖα δοκιμάζει ὁ Λιχούδης.
Μετά ἀντί νά τά μοιραστεῖ μέ τά ἄλλα στρουμφάκια (τί πιό φυσιολογικό στήν κομμουνιστική κοινωνία) τά θεωρεῖ δικά του (ἰδιοκτησία = καπιταλισμός) καί τά πουλάει στά ἄλλα στρουμφάκια ἀντί ἀπαραίτητων γί αὐτά ἐργαλεῖα (τά βάρη τοῦ Προκοπή, τήν τσάπα τοῦ κηπουροῦ, τά ἐργαλεῖα τοῦ ξεφτέρη).
Χωρίς αὐτά ἡ στρουμφοκοινωνία καταρρέει ἀφοῦ δέν μπορεῖ νά παραχθεῖ τίποτα. Ἡ κατάσταση σῴζεται μετά ἀπό παρέμβαση τοῦ παπαστρούμφ πού ἐξηγεῖ στό λιχούδη ὅτι γιά τήν κατάσταση φταίει ἡ παράλογη ἀνάγκη του νά συγκεντρώσει πλοῦτο.
Σέ ἄλλο ἐπεισόδιο ἡ αὐτόματη μηχανή παραγωγῆς φαγητοῦ τοῦ Ξεφτέρη ὁδηγεῖ τά στρουμφάκια σέ ὑπερκατανάλωση μέ ἀποτέλεσμα νά ἐξαντληθοῦν οἱ φυσικοί πόροι (στρουμφόμουρα).
Ἀκολουθεῖ πανικός καί τήν κρίση ἀπότρεπει ὁ Παπαστρούμφ μετά ἀπό καταστροφή τῆς μηχανῆς μέ ἕνα πενταετές πλάνο*… ἐεε.. δηλαδή μέ μία ἀπόθηκη μέ φαγητό.
Πραξικόπημα στό χωριό γίνεται 2 φορές. Μία ἀπό τόν Σπιρτούλη καί μία ἀπό τή Στρουμφίτα πού θέλει νά γίνει «Βασίλισσα γιά μιά μέρα». Καί τά δύο καταλήγουν σέ μάχη πού ὅμως σταματᾶ ὁ Παπαστρούμφ βάζοντας τέλος σέ ἰδέες περί βασιλείας.
Ἡ Στρουμφίτα τί ρόλο παίζει;
Εἶναι πλήρως ἐξισωμένη στό Στρουμφοχωριό, ἄν καί εἶναι τό ἀντίθετο φῦλο καί προφανῶς τά Στρουμφάκια μοιράζονται καί αὐτή καί ἀρκοῦνται μέ μία ὅπως καί τούς φυσικούς πόρους, φαγητό κτλ.
Ἐπίσης, τό παρακάτω γίνεται πιό ἐμφανές στό Ἀγγλικό version.
Ὅλα τά στρουμφάκια ἀναφέρονται τό ἕνα στό ἄλλο κολλᾶνε ἀπό πίσω τό ‘Smurf’ π.χ Papa Smurf, farmer Smurf, Painter Smurf. Κάτι σάν τό “Comrade Stalin” δηλαδή.
Τέλος νά σημειώσουμε ὅτι δέν ὑπάρχει ὁποιαδήποτε πίστη σέ θρησκεία ἤ κάτι ἄλλο στό Στρουμφοχωριό
Συνεπῶς οὔτε Ἱερατεῖο καί ναοί, καί «Παπάς» Στρούμφ. 
ΑΓΓΕΛΙΟΧΩΡΟΣ 31.10.2006

Siglitiki - http://1greek.wordpress.com/2011/11/26

02.12.2011 Συζήτηση ακυρώσεως μαζικής αυτόματης χορήγησης ιθαγένειας & συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Προς απογοήτευση διαβόλων & τριβόλων, συζητείται τελικώς στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) την Παρασκευή 02.12.2011 στις 09.30 η Αίτηση Ακυρώσεως μου για τη συνταγματικότητα της μαζικής αυτόματης χορήγησης ιθαγένειας σε αλλοδαπούς με μόνο ουσιαστικό κριτήριο τη γέννηση τους στην Ελλάδα ή τη φοίτηση τους επί 6 τάξεις σε Ελληνικό σχολείο, καθώς & για τη συνταγματικότητα συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές μετά την παραπεμπτική απόφαση 350/2011 του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, που είχε κρίνει, ότι ο Ν. 3838/2010 που εισήγαγε τις ανωτέρω ρυθμίσεις παραβιάζει 9 άρθρα του Συντάγματος http://syntagmagr.blogspot.com/2011/04/3502011-03062011-07062011-10042011.html
Για την είσοδο των πολιτών στο ΣτΕ απαιτείται ταυτότητα, συζητάμε την υπ' αριθμόν 19 υπόθεση αμέσως μετά τις Αιτήσεις Ακυρώσεως για το χαράτσι της ΔΕΗ, ενώ υπάρχει & σχετική σελίδα συμπαράστασης στο facebook στο σχετικό event http://facebook.com/event.php?eid=188090691237762
Διαβάστε τι προηγήθηκε στο http://syntagmagr.blogspot.com/2011/05/02122011.html
Τι διακυβεύεται στην υπόθεση, γιατί μειοψηφίες προσπαθούν να τρομοκρατήσουν την κρίση των δικαστών;
- Όσον αφορά την ιθαγένεια
Αποδείχτηκε, ότι η Ελλάδα έχει το πιο χαλαρό καθεστώς απονομής ιθαγένειας παγκοσμίως.
Οι αντίδικοι δεν μπορούσαν να βρουν καμία χώρα, που η ιθαγένεια απονέμεται αυτομάτως με τη γέννηση ή με 6 έτη φοίτησης σε σχολείο, χωρίς επιπρόσθετες προϋποθέσεις, χωρίς αμφιβολίες νομιμότητας & χωρίς όρους αμοιβαιότητας
-Όσον αφορά τη συμμετοχή αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές
Έχει κριθεί αντισυνταγματική σε Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία & Ιταλία
Οι αντίδικοι δεν μπορούσαν να βρουν καμία χώρα, όπου δικαστήρια την έκριναν συνταγματική
Αυτήν την στιγμή, αυτό, που διακυβεύεται, είναι, εάν η Ελλάδα όχι μόνο οικονομικά, αλλά & θεσμικά θα παραμείνει στον ανεπτυγμένο πρώτο κόσμο, ή θα λειτουργεί πλέον σε όλα τα επίπεδα ως χώρα του τρίτου κόσμου, όπου μειοψηφίες θα επιβάλλουν με τη δύναμη του χρήματος, των ΜΜΕ των κυβερνήσεων την αντίθετη άποψη τους στη θέληση  επιθυμία του Ελληνικού λαού μην υπολογίζοντας ούτε Σύνταγμα ούτε νόμους ούτε ήθη ούτε έθιμα.
ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ; 
ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Ιωάννης Ανδριόπουλος

http://syntagmagr.blogspot.com/2011/11/02122011.html

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία σκέφτεται ελληνικά!

Επενδύει στην καλλιέργεια ελληνικού κριθαριού
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, από την ίδρυσή της και το επαναλανσάρισμα της ιστορικής FIX Hellas, τον Μάρτιο του 2010, επιβεβαιώνει την προσφορά της στην ελληνική επιχειρηματικότητα.
Υλοποιώντας σταθερά το επενδυτικό της πρόγραμμα, κάνει ένα ακόμα βήμα, με στόχο να συμβάλλει στην τόνωση της ανταγωνιστικότητας στην εγχώρια αγορά της μπίρας. Γι' αυτό και ξεκινά την πειραματική καλλιέργεια ελληνικού κριθαριού για την παραγωγή των προϊόντων της, στηρίζοντας στην πράξη την τοπική αγροτική παραγωγή και τους Έλληνες γεωργούς.
Έχοντας στο επίκεντρο αυτού του εγχειρήματος την ιστορικότητα του προϊόντος της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει στην πρώτη ύλη, δημιουργώντας έναν πειραματικό αγρό, έκτασης 200.000 τ.μ., στην περιοχή της Θήβας, μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού.
Με τη σημαντική συμβολή του αγροτικού παράγοντα, αναπτύσσει δύο διαφορετικές ποικιλίες κριθαριού, βάσει των κλιματολογικών συνθηκών που ευνοούν τη χώρα μας, προσδοκώντας στην παραγωγή 100.000 κιλών ελληνικού κριθαριού υψηλής ποιότητας, έως τις αρχές καλοκαιριού του 2012.
Παράλληλα, με υπευθυνότητα σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της, η εταιρεία διασφαλίζει την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος, με τη διενέργεια τακτικών επιτόπιων δειγματοληπτικών ελέγχων, σε συνεργασία με εξειδικευμένους γεωπόνους, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Με την υλοποίηση αυτού του προγράμματος, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει ως προτεραιότητα την περαιτέρω ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής κριθαριού και σε άλλες περιοχές, ευελπιστώντας να καλύψει σταδιακά τις ανάγκες της με 100% ελληνικό προϊόν.
Πηγή...

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Mιά μορφή πίστης, αφοσίωσης και αγάπης


Η αγάπη δεν περιγράφεται με λόγια... αλλά με πράξεις...

Αγάπη... μια τόσο μικρή λέξη... μα και τόσο μεγάλη...

Τα λόγια είναι περιττά για την περιγραφή της αγάπης....
Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑ..!!!
… μια μορφή πίστης, αφοσίωσης και αγάπης από ένα μικρό ζώο...
Εμείς που είμαστε άνθρωποι δεν μπορούμε λέτε να αγαπάμε αληθινά;;;


By siglitiki

Πώς τα τρωκτικά της παραπολιτικής πορνείας και της Μασσονίας, ξεπουλούν την ιστορικότητα της Μάνης.


Γράφει η Πόπη Σουφλή

Με τίτλο "Τι αποκαλύπτουν κάποια σχόλια.. http://attikanea.blogspot.com/2011/11/blog-post_3768.html , εχθές, ανεβάσαμε ένα πολύ σημαντικό σχόλιο αναγνωστη μας, ιδιαίτερα αποκαλυπτικο, ως προς την πολιστική μας κληρονομιά και τα "παιχνίδια" που έστησαν "μακρυχέριδες" του "συστήματος ΠΑΣΟΚ" για να πλουτίσουν, ενώ και μέσω της περιβόητης "εφεδρείας" που ....αποφασισαν οι εντολοδόχοι της Νέας Τάξης Πραγμάτων, της ντόπιας και της διεθνούς Μασσονίας, ετοιμάζουν το μεγάλο ξεπούλημα των αρχαιολογικών μας χώρων.
Η σκανδαλώδης αυτή απόφαση της προηγούμενης και της νυν δοτής χουντικής κυβέρνησης, βασίζεται σε ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο, καθώς δεν διαλύεται μόνο ο κοινωνικός ιστός, όπως ίσως οι περισσότεροι πιστεύουν, αλλά και η ίδια η πολιτιστική κληρονομια της Ελλάδος, καθώς στην εφεδρεία, οδηγούνται αρχαιολόγοι και υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού, που φυλάττουν ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ.
Δεν είναι τυχαία και όχι μοναδική , η περίπτωση της .. "εφεδρείας" της προϊσταμένης του Αρχαιολογικού Μουσείου της Καλαμάτας κ. Ξένιας Αραπογιάννη, καθώς αποτελεί τον θεματοφύλακα της ιστορικότητας της Ιστορίας της Μάνης.
Αφενός μεν η εφεδρεία της κ. Αραπογιάννη και αφετέρου η συνταξιδότηση υπαλλήλου και η υποστελέχωση του αρχαιολογικού χώρου του Γερακίου της Λακωνικής Μάνης, αφήνει στο έλεος των αρχαιοκάπηλων και των πάσης φύσεως ντόπιων και ξένων συμφερόντων τους αρχαιολογικούς μας θησαυρούς.
Αυτά τα "συμφέροντα", βαδίζουν βάσει πολύ καλά οργανωμένου σχεδίου στο ξεπούλημα της Ιστορίας μας, καθώς σιγά σιγά αλλά σταθερά, δημιουργούν τις προϋποθέσεις του ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και του ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ των αρχαιολογικών μας θησαυρών.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά κι ας ξεσκεπάσουμε το ιερόσυλο σχέδιο των μεταπραττών της Ιστορίας μας καθώς ως ΕΛΛΗΝΕΣ, καλούμεθα να προασπίσουμε την ένδοξη Ιστορία μας, με κάθε τρόπο....
Το θέμα της Μάνης, τα attikanea, το έχουν αναδείξει κατ' επανάληψη. Δείτε όμως και τις άλλες παραμέτρους της άλωσης της Ιστορίας μας και τις μεθοδεύσεις, από τις οποίες κινδυνεύουν άμεσα οι αρχαιολογικοί μας χώροι.
Διαβάστε την παρακάτω ανάρτηση και τις συγκλονιστικές καταγγελίες του Προέδρου του ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΕΥΝΟΜΙΑ" ΤΗΣ ΑΔΟΥΛΩΤΗΣ ΜΑΝΗΣ κ. Νίκου Μαντάγαρη, που πολύ σύντομα θα παρουν και πάλι το δρόμο προς το Ελληνικό Κοινοβούλιο και όχι μόνο...προβλέπεται πως το θέμα θα διεθνοποιηθεί..
Το συνάδελφο blog ksipnistere, αναρτά:
Σύνταξη στον υπάλληλο, λουκέτο στα Αρχαία
Την αγωνία του εκφράζει ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Γερακίου για τον αρχαιολογικό χώρο, ο οποίος από τις 31 Οκτωβρίου παραμένει έρημος και κλειστός εξαιτίας της υποστελέχωσης τους σε μόνιμο και εποχιακό προσωπικό. Να σημειωθεί ότι η 5η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, κατατάσσει τον αρχαιολογικό χώρο του Γερακίου, ως έναν από τους σημαντικότερους και.... μεγαλύτερους χώρους Βυζαντινών αρχαιοτήτων στη Λακωνία.
Οι επαγγελματίες της περιοχής με ανοιχτή επιστολή τους προς την Γενική Διευθύντρια Αρχαιοτήτων Μαρία Βλαζάκη, την καλούν να βοηθήσει ώστε να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει με την άμεση στελέχωση των αρχαιολογικών χώρων του Γερακίου με εξειδικευμένο και επαρκές προσωπικό, ώστε να ανοίξουν και να γίνουν τάχιστα επισκέψιμοι.
Διαβάστε τη συνέχεια στην...Πηγή
Διαβάστε κι αυτό http://attikanea.blogspot.com/2011/09/blog-post_3918.html Αγανακτισμένοι οι Μανιάτες με τον Σηφουνάκη
Και η απάντηση του κ. Νίκου Μαντάγαρη, στην ανάρτηση του attikanea, που αποκαλύπτει το βρώμικο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ παιχνίδι της εκποίησης της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς.
Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΝΗΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ.

Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ Η ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΠΟΦΛΟΙΩΣΗΣ !!!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗ ΜΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ !!!
ΣΕ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΕΝΤΙΜΗ ΠΡΟϊΣΤΑΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ !
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ !

Αγαπητέ Π.Π.
Το πρόβλημα είναι ακόμη πιο σοβαρό και αφορά την ΑΣΠΙΔΑ! που δημιουργούσαν οι συγκεκριμένοι ΕΛΛΗΝΕΣ υπάλληλοι, προστατεύοντας την πολιτιστική μας κληρονομιά, από τους επίδοξους ολετήρες της. Όπως θα ξέρεις, από τα Ανατολικά όρια της Καλαμάτας αρχίζει η ΜΟΝΑΔΙΚΗ σε ένδοξη ιστορία και προσφορά στην Ελλάδα , περιοχή της ΑΔΟΥΛΩΤΗΣ ΄Η ΑΠΑΤΗΤΗΣ Μάνης.
Πέραν από τα γνωστά σε όλους ιστορικά και αδιαμφισβήτητα στοιχεία, πέραν από τις καταγεγραμμένες παγκοσμίως πολεμικές , πολιτισμικές και ΕΘΝΙΚΕΣ αρετές και παραδόσεις των Μανιατών, υπάρχουν ως ΦΥΣΙΚΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ οι 800!!! πύργοι και κάστρα της, τα μυριάδες εξωκκλήσια της και επί πλέον τα ΑΜΕΤΡΗΤΑ χιλιόμετρα της μοναδικής ξερολιθιάς που ζωγραφίζει και την τελευταία βουνοκορφή και διατηρεί την ιστορική μαρτυρία της Παγκόσμιας προσφοράς της Μάνης.
Δεδομένου δε, ότι η περιοχή της Μάνης είναι η πιο "πυκνή" σε μυριάδες ιστορικά αντικείμενα περιοχή στον κόσμο, αντιλαμβάνεται ΕΥΚΟΛΑ κανείς τι εξυπηρετούν αυτές οι ΥΠΟΠΤΕΣ !!! ανιστόρητες και εγκληματικά επιλεκτικές ….ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ!
Στο ζωικό βασίλειο υπάρχουν, μεταξύ άλλων αιμοβόρες νυχτερίδες(βαμπίρ), τα τσιμπούρια και διάφορα άλλα αιμοβόρα τρωκτικά.
Στη κοινωνία που ζούμε υπάρχουν οι άνθρωποι και τα ανθρωποειδή.
Ο μόνος τρόπος να τα ξεχωρίσεις είναι η… συμπεριφορά τους.
Έτσι πίσω από κάθε Δημόσια Υπηρεσία υπάρχουν ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ (Δυστυχώς όχι πολλοί), και τα ΤΡΩΚΤΙΚΑ, που στο εθνοβόρο διάστημα της πατριδοκτονίας… ΣΥΜΠΛΕΟΥΝ με τα αποτυχημένα ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ,όπως αυτοαποκαλούνται δημοσίως.
Και δεν είναι ΜΟΝΟΝ …μεταφορική η έννοια της …ομολογίας τους. Οι «αυτοπροσδιοριζόμενες » διεφθαρμένες αρσενικές ,θηλυκές και ερμαφρόδιτες ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΡΝΕΣ, έχουν δημιουργήσει τον ιστό της διαφθοράς. Έτσι το «ακτύπητο δίδυμο» του Διεφθαρμένου πολιτικού και του διαπλεκόμενου Δημοσίου υπαλλήλου, είναι ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ έχει «δημιουργηθεί» διαχρονικά σε αυτόν τον τόπο.
Είναι η Λερναία Ύδρα που επέζησε , μεγάλωσε, πολλαπλασιάστηκε, και αφού θέριεψε επεκτάθηκε σε ΟΛΗ την Ελλάδα.
Η εν λόγω υπάλληλος, κ. Αραπογιάννη και άλλοι , αθόρυβοι, εργατικοί, ΕΝΤΙΜΟΙ , προσέφεραν και προσφέρουν αυτό που ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ότι αποτελεί προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Δυστυχώς, τα …βαμπίρ της πολιτικής ακολασίας και διαφθοράς έχουν αποκτήσει ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ «ικανότητες» ΑΦΙΛΟΤΙΜΙΑΣ και αναισθησίας. Σε συναντάνε ,σου λένε με ύφος πουτάνας καλημέρα, τους φτύνεις κατά πρόσωπο και αποχωρούν ….ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ !!!!
Ομαδοποιημένοι είτε, παρακομματικά , είτε ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ(ΜΑΣΣΩΝΙΕΣ), είτε ως εκτελούντες διατεταγμένες υπηρεσίες «παρουσιάζονται»ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΡΟΣΒΛΗΤΟΙ» !!!
Η Δικαιοσύνη , εγκλωβισμένη, τραυματισμένη, ή και συμμετάσχουσα, όπως δηλώνουν ΔΗΜΟΣΙΩΣ επώνυμα πρόσωπα, που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, ΑΔΥΝΑΤΕΙ πολλές φορές να ανταποκριθεί στο ιερόν της καθήκον.
Εξ άλλου τόσο οι διαδικασίες όσο και οι επιλογές γίνονται ΟΧΙ από την Δικαιοσύνη αλλά από την ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ!
Έτσι εναπόκειται σε ολίγους αντιρρησίες συνειδήσεως η απονομή της Δικαιοσύνης !!!!!
Τρανό παράδειγμα οι πρόσφατες παράνομες «εισαγωγές» στο Υπουργείο Πολιτισμού εκ μέρους πολιτικών που διεκδικούν την ψήφο μας….
Αλλά το φιλότιμο, η ΜΟΝΗ λέξη που υπάρχει στο παγκόσμιο λεξικό και αποδίδει επακριβώς την πραγματικότητα, αν και αναγράφεται με ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ !
εν τούτοις είμαστε ΟΙ ΜΟΝΟΙ που δεν την αναγνωρίζουμε, δεν την καταλαβαίνουμε και πολύ περισσότερο ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ !!!

Ευτυχώς, προς το ΠΑΡΟΝ, η Μάνη αυτοπροστατεύεται από τα παιδιά της.

Το ερώτημα είναι: ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ;

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΥΝΟΜΙΑ
Νίκος Μαντάγαρης


http://attikanea.blogspot.com/

http://ksipnistere.blogspot.com/2011/11/blog-post_6709.html

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Έκκληση Βοήθειας για 8 μωράκια!


Οκτώ εγκαταλειμμένα βρέφη στο Νοσοκομείο "Αλεξάνδρα" 
χρειάζονται ρουχισμό , κουβέρτες κ.λ.π

Τα 8 μωράκια ηλικίας 1-12 μηνών που δυστυχώς οι γονείς τους έχουν εγκαταλείψει στο Νοσοκομείο Αλεξάνδρας χρειάζονται ρουχαλάκια, πετσετούλες, σαλιάρες και κουβερτούλες για να ζεσταθούν.

Υιοθετήστε ένα παιδί από τα αζήτητα
«Υπάρχουν άνθρωποι που παρατούν τα παιδιά τους
για ασήμαντους λόγους»



Ένας γιατρός και μια κοινωνική λειτουργός μιλούν
για τα «εγκαταλελειμμένα» του Νοσοκομείου Αλεξάνδρα.

Προφανώς δεν έχει μεριμνήσει κανείς γι' αυτά τα 8 αγγελούδια εκτός από τις νοσηλεύτριες που κάνουν ό, τι μπορούν...

Συνέχεια στο Χαμομηλάκι

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ 1000στή ανάρτηση:Πτώχευση ή Βιολογικός Αφανισμός ;



Είναι πλέον γεγονός ότι ζούμε στον αιώνα της παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης πραγμάτων .
Οι πολιτικοί μας ταγοί ανοικτά παραδέχονται την ανάγκη της παγκόσμιας Κυβέρνησης , του κοινού νομίσματος
και δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα που μέχρι πριν λίγα χρόνια υπήρχαν .
Φυσικά , απορεί κανείς με τις επιδιώξεις τους μιας και ήδη έχουν την εξουσία , ήδη έχουν το παγκόσμιο πλούτο και ήδη τους ανήκουν τα μέσα παραγωγής .

Άρα λοιπόν τι θέλουν ; Τι επιδιώκουν ;

Θέλουν την ολοκληρωτική υποδούλωσή μας με αλυσίδες και πραγματική σκλαβιά ;
Θέλουν πλέον δικαίωμα στο σώμα μας και τις ψυχές μας ;
Ήδη , οι κομισάριοι της Νέας Τάξης στα Ελληνικά ΜΜΕ το είπαν και πέρασε απαρατήρητο .
Κάθε μωρό που γεννιέται , χρωστάει στην Ελλάδα 30.000 Ευρώ είχαν πει προσπαθώντας να περιγράψουν το χρέος της χώρας.
Κανείς δεν απόρησε , κανείς δεν αντέδρασε και αρκετοί ανεγκέφαλοι άρχισαν να το αναπαράγουν και στις μεταξύ τους κουβέντες αισθανόμενοι περήφανοι κιόλας για το «εύστοχο» επιχείρημα .
Ο πραγματικός κίνδυνος όμως για την Ελλάδα ΔΕΝ είναι η οικονομική χρεωκοπία και οικονομική υποδούλωση που η Νέα Τάξη πάει να επιβάλλει .
Εξάλλου , η Ελλάδα έχει χρεωκοπήσει και στο παρελθόν και παρόλο αυτά , όχι μόνο επέζησε αλλά επεκτάθηκε κιόλας με νικηφόρους πολέμους.
 Η σύγχρονη Ελλάδα και οι ανυποψίαστοι Έλληνες διατρέχουν άλλο κίνδυνο όσο προσπαθούν να δουν πως θα βγάλουν το μήνα με τις πενιχρές τους αποδοχές .
Ο κίνδυνος αυτός δεν είναι άλλος απο το βιολογικό αφανισμό . Η υπογεννητικότητα είναι η πραγματική απειλή .Το γεγονός ότι οι νέοι Έλληνες δεν παντρεύονται και δεν τεκνοποιούν , συναρτήσει της αθρόας λαθρομετανάστευσης και της υπερ-γεννητικότητας των νέων «πολύχρωμων» Ελλήνων ,φαίνεται ότι είναι το καλλίτερο όπλο μαζικής καταστροφής που εξαπολύθηκε εναντίον μας.
Πώς όμως έγινε αυτό ;
Είναι πολύ απλό όπως όλα τα πράγματα στη ζωή .
Η λαθρομετανάστευση υποστηρίχθηκε με αφανή τρόπο απο τα κόμματα κυβερνήσεων και με φανερό τρόπο απο τα κόμματα της Αριστεράς και της Προόδου .
Εν όλίγοις , όλοι θέλανε φθηνά εργατικά χέρια και αυτο αποτέλεσε τη φάκα για την Ελλάδα .
Ακολούθησαν εκατοντάδες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που εξομάλυναν
τις διαδικασίες «ενσωμάτωσης» , την καταπολέμηση των αντιδράσεων και φυσικά το δικό τους οικονομικό όφελος καθώς και των «προδοτών» που τις επάνδρωσαν.
Αυτό όμως απο μόνο του δεν έφτανε . Έπρεπε να γίνει και κάτι άλλο που θα καθιέρωνε την ελευθεριότητα των ηθών και τους μικτούς γάμους ώς «ηθικά» και trendy στο μυαλό των νέων ανθρώπων .
Το έργο αυτό ανέλαβαν τα νεανικά περιοδικά μόδας και lifestyle που απευθύνονταν σε αγόρια και κορίτσια στην εφηβεία καθώς και η τηλεόραση.
Οι επικεφαλής αυτών των περιοδικών και των ΜΜΕ προώθησαν συστηματικά και με υψηλή στρατηγική τα δήθεν δικαιώματα των «ομοφυλοφύλων» που θίγονται , τα δικαιώματα των μειονοτήτων και προχώρησαν σιγά σιγά με το γνωστό ύπουλο τρόπο τους σε δημοσιεύματα που μονο διάβρωση προκαλούσαν στην νεολαία.
Το σχέδιο ήταν πολύ απλό . Αγοράζει κάποιος το περιοδικό προκειμένου να θαυμάσει ένα γυμνό μοντέλο που ποζάρει στο εξώφυλλο και έρχεται σε επαφή με δημοσιεύματα διεστραμένων εγκεφάλων σχετικά με τις «εμπειρίες» που πρέπει να αποκτά κανείς στη ζωή, ότι πριν απορρίψει κάποιος την ομοφυλοφυλία πρέπει να τη δοκιμάσει , ότι είναι in να μπαίνει κάποιος στο τάδε κλάμπ που έχει face control και να απολαμβάνει το ποτό του στη παραλιακή , ότι πρέπει οι γυναίκες να έχουν εμπειρίες με άλλους άντρες και γυναίκες .
Προωθήθηκε συστηματικά ένα μοντέλο ζωής εγωκεντρικό , πανηδονιστικό , αμφισεξουαλικό που σε συνδυασμό με την κακή οικονομική κατάσταση και το τρόπο που χτίζεται μια καριέρα σήμερα , ώθησε χιλιάδες Ελλήνων και Ελληνίδων στην εργένικη ζωή μακριά απο την οικογένεια και την τεκνοποίηση .
Επιπλέον , τους οδήγησε στην αδράνεια και στην πλήρη ανικανότητα να σκεφτούν κάτι
προς το κοινό καλό , πλην του προσωπικού τους συμφέροντος . 
Διαμορφώθηκεμια γενιά απο χιλιάδες Έλληνες νέους – μπούληδες – φλούφληδες με μόνη τους έννοια να βρίζουν το σύστημα και τους θεσμούς του , οι οποίοι δεν δίσταζαν να δοκιμάσουν τα πάντα στο σέξ και χιλιάδες Ελληνίδες μπεμπέκες 35 ετών στο ράφι με μοναδικά κριτίρια την πολυτελή ζωή που πρέπει να αποκτήσουν με κάθε τρόπο , την ματαιοδοξία τους και την αποτυχία τους να κάνουν οικογένεια και παιδιά.
Την ίδια στιγμή , οι κάθε λογής μετανάστες έστηναν τις οικογένειές τους στην καμμένη Ελληνική γή , παντρεύονταν σε μικρή ηλικία κοπέλες έτοιμες και γαλουχημένες απο το σπίτι τους να κάνουν σωστές οικογένειες , κοντά στην παράδοση και τα έθιμα των πατρίδων τους.
Αντίθετα οι Έλληνες οδηγούνταν στα δικαστήρια για διαζύγια, και σε ταξίδια στη Μύκονο για την μεγάλη ζωή με τα μεγάλα όργια και τις μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών.
Τα στατιστικά στοιχεία μιλάνε απο μόνα τους .
Όσο εμείς οι Έλληνες παρακολουθούσαμε Big Brother και Next Top Model , οι αλλοδαποί έκαναν οικογένειες , διείσδυσαν στην Ελληνική οικονομία και το Δημόσιο , απέκτησαν μέλη αιρετά στην πολιτική και στο χώρο της αυτοδιοίκησης και σιγά σιγά άρχισαν να αποκτούν υπόσταση σε μια Ελλάδα που γερνάει.
Η αλήθεια των αριθμών είναι αδυσώπητη .
Η Ελλάδα σταδιακά συρρικνώνεται και αντιθέτως οι μειονότητες αυξάνονται .
Ξαφνικά η ρήση του Κίσινγκερ αποκτά άλλη μορφή και απο μια γραφική δήλωση , μοιάζει να γίνεται πραγματικότητα. Ο αφανισμός της Ελλάδας και των Ελλήνων αποτελεί σταθερή και μόνιμη επιδίωξη συγκεκριμένων σκοτεινών κύκλων που τώρα πλέον δεν μπαίνουν ούτε καν στο κόπο να κρύψουν το σχέδιό τους .
Επειδή κάποιος θα μπορούσε να απορήσει γιατί μας έχουν βάλει στο στόχαστρο , η απάντηση και παλι είναι απλή.
Οι Έλληνες είναι ένας λαός με ιστορία παραδόσεις , ήθη και χαρίσματα .
Χάρη στην Ελλάδα υπάρχει ο πολιτισμός , το θέατρο , οι επιστήμες , τα πολιτεύματα , η μουσική , η τέχνη του πολέμου .
Όλα αυτά είναι «δώρα» που αν χαθούν οι άνθρωποι θα γίνουν πρωτόγονοι , βάρβαροι και σκλάβοι , πράγμα που αποτελεί και επιδίωξη εκείνων που οραματίζονται τη Παγκόσμια Διακυβέρνηση .

Ακόμα πιστεύεις ότι σε κυβερνούν πολιτικοί;




Ώρα να γυρίσεις πλευρό....

Μεγάλοι Έλληνες πού φεύγουν για « τα ξένα…» Ο θάνατος του Νεοκλή Σαρρή !


Τις μέρες αυτές πού όλοι, ξένοι και ντόπιοι πυροβολάνε την χώρα μας και τις ξεσκίζουν σάρκες και ιμάτια, έφυγε για τον άλλο κόσμο σιγά σιγά και αθόρυβα μετά από έναν μακρόχρονο αγώνα με τον Χάρο πάνω στα μαρμαρένια αλώνια ( όπως θάλεγε και ο ποιητής ), ένας ακόμη γνήσιος και ατόφιος Έλληνας, φιλόσοφος και
διανοητής της γνήσιας Ελληνικής λεβεντιάς καί σκέψης…
Νεοκλής Σαρρής:
Ο Τολστόϊ είχε πει:
«Ξύσε τον Ρώσο θα βρεις τον Μουζίκο. Ξύσε τον Γερμανό θα βρεις τον Ναζί...».
Ένας άνθρωπος πού είχε κάτι ξεχωριστό καί δυναμικό πάντα να πεί, και πού δεν ήταν ένας κοινός μπλά-μπλάς απ΄ αυτούς τούς πολύλογους σερασκέρηδες τού ανόητου λόγου πού συνήθως ακούμε...
Το στερνό αντίο στον "αγαπημένο δάσκαλο", Νεοκλή Σαρρή, τον "εξαίρετο άνθρωπο" και τον καταξιωμένο καθηγητή, ο οποίος έχασε την μάχη για τη ζωή από καρκίνο, σε ηλικία 71 ετών, είπε, στο Α΄ Νεκροταφείο, πλήθος φίλων του, κυρίως από το χώρο των Γραμμάτων, της Πολιτικής, της Διπλωματίας, αλλά και των Ενόπλων Δυνάμεων.
«Τον αδαμάντινο χαρακτήρα του, το ήθος, την ευθύτητα, την ευκρίνεια, τη βαθιά και ανεκτίμητη γνώση του σε ό,τι αφορά στα ελληνοτουρκικά, αλλά και την πηγαία καλοσύνη, τη φιλοτιμία, την παροιμιώδη ανεξικακία, την απαράμιλλη ρητορική του», εξήραν στους επικήδειους λόγους τους ο πατέρας Γ. Μεταλληνός, ο ακαδημαϊκός Κ. Σβολόπουλος, ο γραμματέας της ΕΔΗΚ Στ. Καράμπελας, ο Στ. Παπαθεμελής, ο Μ. Χαρακόπουλος, ο Γ.Δημαράς, εκπρόσωποι συλλόγων Κωνσταντινουπολιτών κ.α.
Οι ομιλητές αναφερόμενοι στη δράση και το έργο του εκλιπόντος, έκαναν λόγο για τη «βαθιά, πρωτογενή βιωματική και ακαδημαϊκή γνώση της Τουρκίας».
Ο Νεοκλής Σαρρής μελέτησε τη συγκρότηση και εξέλιξη της Τουρκικής κοινωνίας και από την θέση του ως καθηγητή κοινωνιολογίας στο Παντείο προέτρεπε στην βαθύτερη γνώση του τουρκικού λαού.
Μεταξύ των παρασταθέντων στο πλευρό της συζύγου Φλώρας και του γιού Αλέξανδρου ήταν οι αναπληρωτές υπουργοί Οικονομικών Παντελής Οικονόμου και Άμυνας Γ. Γεωργίου, ο Λ. Βερυβάκης, ο Παν. Καμμένος, ο Απ. Κράτσας, ο Παν. Κρητικός, ο Φ. Κρανιδιώτης, ο Γ. Καραμπελιάς, ο Μαν. Μηλιαράκης, ο Σαββας Καλεντερίδης, ο Αλεξ. Λυκουρέζος, ο Βασ. Φίλιας, ο Χρ. Γιαλουρίδης, ο Αντώνης Καρράς κ.α.
Μεταξύ των δεκάδων στεφανιών που είχαν αποσταλεί, διακρίναμε αυτό του προέδρου της ΝΔ Αντ. Σαμαρά, του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλου, του υπουργού Άμυνας Δημ. Αβραμόπουλου, του υφυπουργού Ναυτιλίας Α. Γεωργιάδη, του περιφερειάρχη Γ. Σγουρού, του Αντώνη Λιβάνη, του βουλευτή Αθ. Πλεύρη, του Α/ΓΕΕΘΑ Μιχ Κωσταράκα, του περιοδικού «ΑΡΔΗΝ», του ΔΣΑ, των Συλλόγων Κων/πολιτών Χάλκης, Πλακιωτών, Ποντίων, Ιμβρίων, του Παντείου Πανεπιστημίου κ.α.
http://www.nooz.gr/greece/sterno-antio-ston-agapimeno-daskalo

Ο Νεοκλής Σαρρής έλεγε:
« Είμαστε ( εχθρικά ) απέναντι, σ΄ εκείνους που πουλάνε την πατρίδα, αλλά και σε αυτούς που «πουλάνε» πατρίδα…», καυτηριάζοντας με τα λόγια αυτά τους επαγγελματίες, πολιτικούς συνήθως, πατριδοκάπηλους…
Είναι τιμή για όλους εμάς το γεγονός ότι αξιωθήκαμε να έχουμε δάσκαλό μας το Νεοκλή Σαρρή.