Είμαι καθηγητής σε δυο βαθμίδες εκπαίδευσης μέσης ΟΑΕΔ και ανωτέρας ΤΕΙ Πειραιά, και επειδή έχω δει στην ζωή μου πολλά γραπτά και μαθητών και σπουδαστών που πρέπει κάποιος για να τα διαβάσει να τα αποκρυπτογραφήσει πρώτα ,αυτός είναι κι ο λόγος που έχει προκαλέσει τον θαυμασμό μου η φίλη μου η Μαρία μια κοπέλα από την Ουκρανία Ελληνικής καταγωγής από τον πατέρα της, με τα Ελληνικά που ξέρει .
Και να φανταστεί κανείς ότι δεν ήξερε ούτε λέξη όταν μπήκε στο πανεπιστήμιο της γενέτειρας της , της Μαριούπολης όπου σπούδασε Ελληνική φιλολογία και έκανε και το μεταπτυχιακό της.
Τα Ελληνικά της θα τα ζήλευαν οι περισσότεροι των γηγενών Ελλήνων.
Από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του 2012 ήταν στην Λευκωσία με υποτροφία του εκεί παιδαγωγικού ινστιτούτου.
Έχω διαλέξει τμήμα από μια εργασία της η οποία επιλέγει από όλες τις άλλες και την παρουσίασε στην τελική εορτή (αποχαιρετιστήρια) του ινστιτούτου για το 2012.
Έχει τίτλο οι ύμνοι της Ελλάδος και των Ελλήνων της Ουκρανίας ομοιότητες και διαφορές τους και παρουσιάστηκε σε power point.
Θέμα: Συγκριτική παρουσίαση του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδος και της Κύπρου και του Ύμνου των Ελλήνων της Ουκρανίας.
Τι είναι ο ύμνος;
Τα περισσότερα κράτη έχουν ύμνους που ορίζονται ως «τραγούδια εξύμνησης, αφοσίωσης ή πατριωτισμού». Οι περισσότεροι ύμνοι είναι είτε εμβατήρια είτε ύμνοι στο ύφος.
Ένας ύμνος γίνεται εθνικός ύμνος είτε συνταγματικά, είτε με νόμο ή απλά από παράδοση.
Ποια είναι η σημασία του Εθνικού Ύμνου για ένα λαό και ιδιαίτερα για τον Ελληνικό;
Η απάντηση είναι γνωστή. Όλοι οι αγώνες, τα πάθη, οι ελπίδες είναι αποκρυσταλλωμένες μέσα σε αυτό που λέγεται Εθνικός Ύμνος. Ο Εθνικός Ύμνος πέρα απ’ όλα αυτά αντανακλά και την ομοψυχία και την εθνική συνείδηση που έχει κάθε έθνος. Γιατί είναι ο ύμνος εκείνος, στο άκουσμα του οποίου όλοι πρέπει να σταθούν προσοχή, και να τιμήσουν με τη στάση τους αυτή, τόσο τα ιδανικά της φυλής τους όσο και αυτούς που θυσιάστηκαν για χάρη αυτών και έδωσαν το πιο πολύτιμο αγαθό, τη ζωή τους δηλαδή.
Συνήθως ο Εθνικός Ύμνος ακούγεται με την έπαρση ή την υποστολή της σημαίας.
Ποια είναι η κεντρική ιδέα του Εθνικού Ύμνου;
Στον Ελληνικό εθνικό ύμνο κυριαρχεί η Ελευθερία, μια μορφή ποιητική και αλληγορική που ταυτίζεται με την Ελλάδα. Στο προοίμιο δίνονται οι προηγούμενες κακουχίες του σκλαβωμένου έθνους και τονίζεται η δύναμη της ελευθερίας .
Εθνικός Ύμνος της Ελλάδος και της Κύπρου – βίντεο
Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βία μετράει τη γη.
Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!
Ποιοι είναι οι δημιουργοί του Εθνικού Ύμνου;
Ο Διονύσιος Σολωμός - Ζακυνθινός Έλληνας ποιητής, περισσότερο γνωστός για τη συγγραφή του ποιήματος Ύμνος εις την Ελευθερίαν το 1823. Κεντρικό πρόσωπο της Επτανησιακής σχολής, ο Διονύσιος Σολωμός θεωρήθηκε και θεωρείται ο εθνικός ποιητής της Ελλάδας, όχι μόνον γιατί έγραψε τον Εθνικό Ύμνο, αλλά και γιατί αξιοποίησε την προγενέστερη ποιητική παράδοση (κρητική λογοτεχνία, Δημοτικό τραγούδι) και ήταν ο πρώτος που καλλιέργησε συστηματικά τη δημοτική γλώσσα και άνοιξε τον δρόμο για τη χρησιμοποίησή της στη λογοτεχνία, αλλάζοντας ακόμη περισσότερο τη στάθμη της.
Ο Νικόλαος Χαλικιόπουλος Μάντζαρος ήταν σπουδαίος Έλληνας συνθέτης, ιδρυτής της μουσικής Επτανησιακής Σχολής και θεωρείται από τους ανθρώπους που έβαλαν τις βάσεις για την ελληνική μουσική. Σπουδαιότερο έργο του θεωρείται η μελοποίηση του Ύμνου εις την Ελευθερίαν του Διονυσίου Σολωμού, της οποίας το 1865 η πρώτη στροφή της καθιερώθηκε ως ο Εθνικός ύμνος της Ελλάδας. Ο Μάντζαρος στην πραγματικότητα είχε δημιουργήσει 5 συνολικά μελοποιήσεις για τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν, η 1η το 1829 για τετράφωνη ανδρική χορωδία και πιάνο σε 24 μέρη, η 2η το 1837, η 3η το 1839-'40, η 4η το 1844 πιο αντιστικτική σε σχέση με τις τρεις πρώτες και η 5η το 1861 που μοιάζει σε εμβατήριο και καθιερώθηκε ως η μελωδία του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδος και της Κύπρου.
Ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας – βίντεο
Ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας – Εμπρός (στη διάλεκτο των Ελλήνων της Αζοφικής)
http://el.wikipedia.org/wiki
Ποιοι είναι οι Έλληνες της Ουκρανίας;
Οι πρώτες ελληνικές πόλεις εμφανίζονται στα παράλια της Μαύρης και της Αζοφικής θάλασσας πριν από δυο χιλιάδες έτη, ενώ ο τελευταίος μαζικός αποικισμός γίνεται στην εποχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας.
Μετά την πτώση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας "πέφτει" και η Κριμαία, που καταλαμβάνεται από τους Τατάρους. Μετά από τους συνεχείς ρωσοτουρκικούς πολέμους το 1775 η Κριμαία κηρύσσεται ανεξάρτητο κράτος. Οι 18.391 Έλληνες μετοικούν από την Κριμαία στην Αζοφική ιδρύοντας εκεί την Μαριούπολη και άλλα 22 χωριά. Οι Έλληνες της Αζοφικής μιλάνε δυο διαλέκτους: ρωμαίικη (ελληνική) και ουρούμικη (κριμαιο-τατάρικη). Τώρα στην Ουκρανία διαμένουν πάνω από 100.000 Έλληνες, οι οποίοι κατάφεραν μέσα στους αιώνες να διατηρήσουν και να διαδώσουν στους απογόνους τους τη γλώσσα, τις παραδόσεις και τον πολιτισμό τους.
Ποιος είναι ο δημιουργός του Ύμνου των Ελλήνων της Ουκρανίας;
Ένας από τους πολιτιστικούς λειτουργούς των Ελλήνων της Ουκρανίας ήταν ο Ντονάτ Πατρίτσα Ένας από τους πολιτιστικούς λειτουργούς των Ελλήνων της Ουκρανίας ήταν ο Ντονάτ Πατρίτσα, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο ελληνικό χωριό Μαλογιανισόλ της περιοχής Ντόνετσκ. Ήταν από τους πρώτους και πιο δυναμικούς ακτιβιστές του εθνικού ελληνικού κινήματος στην Ουκρανία – υπήρξε εκδότης της εφημερίδας «Καμπάνα» της Ελληνικής κοινότητας του Ντόνετσκ, έγραφε ποιήματα στην ρωμαίικη διάλεκτο. Το κορυφαίο έργο του ήταν ο Ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας – ένα έργο που πραγματικά ένωσε όλους τους Έλληνες της Ουκρανίας και εξέφραζε τα ιδεώδη όλων των ανθρώπων που υπέφεραν, πέρασαν δυσκολίες, αλλά δεν ξέχασαν ποτέ την καταγωγή τους.
Ποιες είναι οι ομοιότητες μεταξύ των δύο Ύμνων;
Ο ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας εκφράζει το πόθο του Έλληνα μετανάστη να βρει ένα σταθερό τόπο διαμονής και να κάνει ό,τι δουλειά του τύχει για να εξασφαλίσει το προς το ζην της οικογένειας του, φτάνει να ζει ειρηνικά με τον ντόπιο πληθυσμό και συγκεκριμένα στην Ουκρανία.
Όπως λέει και ο ύμνος έχουν σημαία τους τη ελευθερία γι αυτό και οι τόσες μετακινήσεις που έκαναν μέχρι να αποκτήσουν αυτό το πολύτιμο αγαθό.
Λέει λοιπόν ο ύμνος ενώ καταγόμαστε από μια πατρίδα την Ελλάδα μας και το μοναδικό φως που υπάρχει για μας είναι η Ελλάδα μας προχωρείτε πατριώτες για να βρούμε μια νέα πατρίδα.
Αλλά πρέπει να μείνει η ψυχή μας καθαρή και μόνος μας σκοπός πρέπει να είναι η ελευθερία και ας είναι η νέα Ελλάδα εδώ στην Ουκρανία για να είμαστε χαρούμενοι κι ελεύθεροι.
Χρειάζεται να ζούμε ειρηνικά και να είμαστε φίλοι με τους εδώ ανθρώπους γιατί είναι το μόνο που θα μας σώσει γιατί ο θεός και η Παναγία μας έμαθαν να ζούμε ειρηνικά.
Και οι δυο ύμνοι εξυμνούν την ελευθερία που είναι το ιδανικό στην καρδιά κάθε Έλληνα και αυτή πασχίζει να αποκτήσει σε όλη του την ζωή και σε όποιο τόπο και να βρίσκεται. Και το όνειρο του πάντα είναι να ζει ειρηνικά αν και πολλές φορές χρειάζεται να αγωνιστεί και να παλέψει για την ελευθερία του.
Οι διαφορές των ύμνων
Η διαφορά των ύμνων είναι ότι στον ύμνο των Ελλήνων της Αζοφικής θάλασσας αυτό που εύχονται είναι να βρουν μια νέα πατρίδα που με σκληρή δουλειά να τους παρέχει ότι και η Ελλάδα δηλαδή μια οποιαδήποτε δουλειά να μπορέσει ο καθένας τους να ζήσει την οικογένεια του: ένα κεραμίδι σε ένα σταθερό τόπο να την στεγάσουν και να προσπαθήσουν να ζήσουν ειρηνικά με το λαό που τους δέχτηκε. Τότε θα μπορέσουν να πουν ότι δημιούργησαν μια νέα Ελλάδα μέσα στην Ουκρανία. Ενώ ο Ελληνικός εθνικός ύμνος δεν λέει τίποτε άλλο παρά μόνο για αγώνες και θυσίες που έχουν γίνει από τους αρχαιοτάτους χρόνους μέχρι και σήμερα ώστε να ελευθερωθούν τα ήδη Ελληνικά εδάφη που έχουν καταλειφθεί από διάφορους κατακτητές ώστε όλοι οι Έλληνες να μπορούν να απολαμβάνουν το μεγαλύτερο ιδανικό τους την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Και όπως πάντοτε στο βάθος των αιώνων η Ελλάδα μας εκεί που φαίνεται να σβήνει ξανά μέσα από τις στάχτες της ξαναγεννιέται και ξεκινά για νέες μεγάλες δόξες και θυσίες .
Φαίνεται ότι η μοίρα της είναι αυτή οι θυσίες και μέσα από αυτές η μεγάλη δόξα και η συνέχεια της μεγάλης ιστορίας της!!!!
Και όπου και να υπάρχουν Έλληνες με τον Εθνικό μας ύμνο και ίσως με ένα δικό τους τοπικό ύμνο όπως αυτόν των Ελλήνων της Ουκρανίας για να τους εμψυχώνει και να τους κάνει να μη ξεχνούν τον νόστο για την μητέρα πατρίδα!
Το αποτέλεσμα είναι αυτή η κοπέλα να μην έχει δικαίωμα να επισκεφτεί την Ελλάδα που μπαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι και εγκαθίσταται μόνιμα χωρίς κανείς να γνωρίζει από πού έρχεται και τι αρρώστιες κουβαλά και να δει την αδελφή της που είναι παντρεμένη με Έλληνα και μένει μόνιμα εδώ για λόγους αξιοπερίεργους κατά την γνώμη μου γιατί δεν είναι δυνατόν το ίδιο κράτος την μια να λέει ότι είναι πλαστό το πτυχίο της και την άλλη με το ίδιο πτυχίο να της επιτρέπει να μεταβεί στην Κύπρο με την υποτροφία που προανέφερα.
Δηλαδή έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουν όλοι δικαίωμα εισόδου στην Ελλάδα εκτός από τους Έλληνες και μάλιστα αυτούς που αισθάνονται από τα βάθη της ψυχής τους Έλληνες.
Αριστογείτων
Και να φανταστεί κανείς ότι δεν ήξερε ούτε λέξη όταν μπήκε στο πανεπιστήμιο της γενέτειρας της , της Μαριούπολης όπου σπούδασε Ελληνική φιλολογία και έκανε και το μεταπτυχιακό της.
Τα Ελληνικά της θα τα ζήλευαν οι περισσότεροι των γηγενών Ελλήνων.
Από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του 2012 ήταν στην Λευκωσία με υποτροφία του εκεί παιδαγωγικού ινστιτούτου.
Έχω διαλέξει τμήμα από μια εργασία της η οποία επιλέγει από όλες τις άλλες και την παρουσίασε στην τελική εορτή (αποχαιρετιστήρια) του ινστιτούτου για το 2012.
Έχει τίτλο οι ύμνοι της Ελλάδος και των Ελλήνων της Ουκρανίας ομοιότητες και διαφορές τους και παρουσιάστηκε σε power point.
Θέμα: Συγκριτική παρουσίαση του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδος και της Κύπρου και του Ύμνου των Ελλήνων της Ουκρανίας.
Τι είναι ο ύμνος;
Τα περισσότερα κράτη έχουν ύμνους που ορίζονται ως «τραγούδια εξύμνησης, αφοσίωσης ή πατριωτισμού». Οι περισσότεροι ύμνοι είναι είτε εμβατήρια είτε ύμνοι στο ύφος.
Ένας ύμνος γίνεται εθνικός ύμνος είτε συνταγματικά, είτε με νόμο ή απλά από παράδοση.
Ποια είναι η σημασία του Εθνικού Ύμνου για ένα λαό και ιδιαίτερα για τον Ελληνικό;
Η απάντηση είναι γνωστή. Όλοι οι αγώνες, τα πάθη, οι ελπίδες είναι αποκρυσταλλωμένες μέσα σε αυτό που λέγεται Εθνικός Ύμνος. Ο Εθνικός Ύμνος πέρα απ’ όλα αυτά αντανακλά και την ομοψυχία και την εθνική συνείδηση που έχει κάθε έθνος. Γιατί είναι ο ύμνος εκείνος, στο άκουσμα του οποίου όλοι πρέπει να σταθούν προσοχή, και να τιμήσουν με τη στάση τους αυτή, τόσο τα ιδανικά της φυλής τους όσο και αυτούς που θυσιάστηκαν για χάρη αυτών και έδωσαν το πιο πολύτιμο αγαθό, τη ζωή τους δηλαδή.
Συνήθως ο Εθνικός Ύμνος ακούγεται με την έπαρση ή την υποστολή της σημαίας.
Ποια είναι η κεντρική ιδέα του Εθνικού Ύμνου;
Στον Ελληνικό εθνικό ύμνο κυριαρχεί η Ελευθερία, μια μορφή ποιητική και αλληγορική που ταυτίζεται με την Ελλάδα. Στο προοίμιο δίνονται οι προηγούμενες κακουχίες του σκλαβωμένου έθνους και τονίζεται η δύναμη της ελευθερίας .
Εθνικός Ύμνος της Ελλάδος και της Κύπρου – βίντεο
Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βία μετράει τη γη.
Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!
Ποιοι είναι οι δημιουργοί του Εθνικού Ύμνου;
Ο Διονύσιος Σολωμός - Ζακυνθινός Έλληνας ποιητής, περισσότερο γνωστός για τη συγγραφή του ποιήματος Ύμνος εις την Ελευθερίαν το 1823. Κεντρικό πρόσωπο της Επτανησιακής σχολής, ο Διονύσιος Σολωμός θεωρήθηκε και θεωρείται ο εθνικός ποιητής της Ελλάδας, όχι μόνον γιατί έγραψε τον Εθνικό Ύμνο, αλλά και γιατί αξιοποίησε την προγενέστερη ποιητική παράδοση (κρητική λογοτεχνία, Δημοτικό τραγούδι) και ήταν ο πρώτος που καλλιέργησε συστηματικά τη δημοτική γλώσσα και άνοιξε τον δρόμο για τη χρησιμοποίησή της στη λογοτεχνία, αλλάζοντας ακόμη περισσότερο τη στάθμη της.
Ο Νικόλαος Χαλικιόπουλος Μάντζαρος ήταν σπουδαίος Έλληνας συνθέτης, ιδρυτής της μουσικής Επτανησιακής Σχολής και θεωρείται από τους ανθρώπους που έβαλαν τις βάσεις για την ελληνική μουσική. Σπουδαιότερο έργο του θεωρείται η μελοποίηση του Ύμνου εις την Ελευθερίαν του Διονυσίου Σολωμού, της οποίας το 1865 η πρώτη στροφή της καθιερώθηκε ως ο Εθνικός ύμνος της Ελλάδας. Ο Μάντζαρος στην πραγματικότητα είχε δημιουργήσει 5 συνολικά μελοποιήσεις για τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν, η 1η το 1829 για τετράφωνη ανδρική χορωδία και πιάνο σε 24 μέρη, η 2η το 1837, η 3η το 1839-'40, η 4η το 1844 πιο αντιστικτική σε σχέση με τις τρεις πρώτες και η 5η το 1861 που μοιάζει σε εμβατήριο και καθιερώθηκε ως η μελωδία του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδος και της Κύπρου.
Ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας – βίντεο
Ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας – Εμπρός (στη διάλεκτο των Ελλήνων της Αζοφικής)
http://el.wikipedia.org/wiki
Ποιοι είναι οι Έλληνες της Ουκρανίας;
Οι πρώτες ελληνικές πόλεις εμφανίζονται στα παράλια της Μαύρης και της Αζοφικής θάλασσας πριν από δυο χιλιάδες έτη, ενώ ο τελευταίος μαζικός αποικισμός γίνεται στην εποχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας.
Μετά την πτώση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας "πέφτει" και η Κριμαία, που καταλαμβάνεται από τους Τατάρους. Μετά από τους συνεχείς ρωσοτουρκικούς πολέμους το 1775 η Κριμαία κηρύσσεται ανεξάρτητο κράτος. Οι 18.391 Έλληνες μετοικούν από την Κριμαία στην Αζοφική ιδρύοντας εκεί την Μαριούπολη και άλλα 22 χωριά. Οι Έλληνες της Αζοφικής μιλάνε δυο διαλέκτους: ρωμαίικη (ελληνική) και ουρούμικη (κριμαιο-τατάρικη). Τώρα στην Ουκρανία διαμένουν πάνω από 100.000 Έλληνες, οι οποίοι κατάφεραν μέσα στους αιώνες να διατηρήσουν και να διαδώσουν στους απογόνους τους τη γλώσσα, τις παραδόσεις και τον πολιτισμό τους.
Ποιος είναι ο δημιουργός του Ύμνου των Ελλήνων της Ουκρανίας;
Ένας από τους πολιτιστικούς λειτουργούς των Ελλήνων της Ουκρανίας ήταν ο Ντονάτ Πατρίτσα Ένας από τους πολιτιστικούς λειτουργούς των Ελλήνων της Ουκρανίας ήταν ο Ντονάτ Πατρίτσα, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο ελληνικό χωριό Μαλογιανισόλ της περιοχής Ντόνετσκ. Ήταν από τους πρώτους και πιο δυναμικούς ακτιβιστές του εθνικού ελληνικού κινήματος στην Ουκρανία – υπήρξε εκδότης της εφημερίδας «Καμπάνα» της Ελληνικής κοινότητας του Ντόνετσκ, έγραφε ποιήματα στην ρωμαίικη διάλεκτο. Το κορυφαίο έργο του ήταν ο Ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας – ένα έργο που πραγματικά ένωσε όλους τους Έλληνες της Ουκρανίας και εξέφραζε τα ιδεώδη όλων των ανθρώπων που υπέφεραν, πέρασαν δυσκολίες, αλλά δεν ξέχασαν ποτέ την καταγωγή τους.
Ποιες είναι οι ομοιότητες μεταξύ των δύο Ύμνων;
Ο ύμνος των Ελλήνων της Ουκρανίας εκφράζει το πόθο του Έλληνα μετανάστη να βρει ένα σταθερό τόπο διαμονής και να κάνει ό,τι δουλειά του τύχει για να εξασφαλίσει το προς το ζην της οικογένειας του, φτάνει να ζει ειρηνικά με τον ντόπιο πληθυσμό και συγκεκριμένα στην Ουκρανία.
Όπως λέει και ο ύμνος έχουν σημαία τους τη ελευθερία γι αυτό και οι τόσες μετακινήσεις που έκαναν μέχρι να αποκτήσουν αυτό το πολύτιμο αγαθό.
Λέει λοιπόν ο ύμνος ενώ καταγόμαστε από μια πατρίδα την Ελλάδα μας και το μοναδικό φως που υπάρχει για μας είναι η Ελλάδα μας προχωρείτε πατριώτες για να βρούμε μια νέα πατρίδα.
Αλλά πρέπει να μείνει η ψυχή μας καθαρή και μόνος μας σκοπός πρέπει να είναι η ελευθερία και ας είναι η νέα Ελλάδα εδώ στην Ουκρανία για να είμαστε χαρούμενοι κι ελεύθεροι.
Χρειάζεται να ζούμε ειρηνικά και να είμαστε φίλοι με τους εδώ ανθρώπους γιατί είναι το μόνο που θα μας σώσει γιατί ο θεός και η Παναγία μας έμαθαν να ζούμε ειρηνικά.
Και οι δυο ύμνοι εξυμνούν την ελευθερία που είναι το ιδανικό στην καρδιά κάθε Έλληνα και αυτή πασχίζει να αποκτήσει σε όλη του την ζωή και σε όποιο τόπο και να βρίσκεται. Και το όνειρο του πάντα είναι να ζει ειρηνικά αν και πολλές φορές χρειάζεται να αγωνιστεί και να παλέψει για την ελευθερία του.
Οι διαφορές των ύμνων
Η διαφορά των ύμνων είναι ότι στον ύμνο των Ελλήνων της Αζοφικής θάλασσας αυτό που εύχονται είναι να βρουν μια νέα πατρίδα που με σκληρή δουλειά να τους παρέχει ότι και η Ελλάδα δηλαδή μια οποιαδήποτε δουλειά να μπορέσει ο καθένας τους να ζήσει την οικογένεια του: ένα κεραμίδι σε ένα σταθερό τόπο να την στεγάσουν και να προσπαθήσουν να ζήσουν ειρηνικά με το λαό που τους δέχτηκε. Τότε θα μπορέσουν να πουν ότι δημιούργησαν μια νέα Ελλάδα μέσα στην Ουκρανία. Ενώ ο Ελληνικός εθνικός ύμνος δεν λέει τίποτε άλλο παρά μόνο για αγώνες και θυσίες που έχουν γίνει από τους αρχαιοτάτους χρόνους μέχρι και σήμερα ώστε να ελευθερωθούν τα ήδη Ελληνικά εδάφη που έχουν καταλειφθεί από διάφορους κατακτητές ώστε όλοι οι Έλληνες να μπορούν να απολαμβάνουν το μεγαλύτερο ιδανικό τους την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Και όπως πάντοτε στο βάθος των αιώνων η Ελλάδα μας εκεί που φαίνεται να σβήνει ξανά μέσα από τις στάχτες της ξαναγεννιέται και ξεκινά για νέες μεγάλες δόξες και θυσίες .
Φαίνεται ότι η μοίρα της είναι αυτή οι θυσίες και μέσα από αυτές η μεγάλη δόξα και η συνέχεια της μεγάλης ιστορίας της!!!!
Και όπου και να υπάρχουν Έλληνες με τον Εθνικό μας ύμνο και ίσως με ένα δικό τους τοπικό ύμνο όπως αυτόν των Ελλήνων της Ουκρανίας για να τους εμψυχώνει και να τους κάνει να μη ξεχνούν τον νόστο για την μητέρα πατρίδα!
Το αποτέλεσμα είναι αυτή η κοπέλα να μην έχει δικαίωμα να επισκεφτεί την Ελλάδα που μπαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι και εγκαθίσταται μόνιμα χωρίς κανείς να γνωρίζει από πού έρχεται και τι αρρώστιες κουβαλά και να δει την αδελφή της που είναι παντρεμένη με Έλληνα και μένει μόνιμα εδώ για λόγους αξιοπερίεργους κατά την γνώμη μου γιατί δεν είναι δυνατόν το ίδιο κράτος την μια να λέει ότι είναι πλαστό το πτυχίο της και την άλλη με το ίδιο πτυχίο να της επιτρέπει να μεταβεί στην Κύπρο με την υποτροφία που προανέφερα.
Δηλαδή έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουν όλοι δικαίωμα εισόδου στην Ελλάδα εκτός από τους Έλληνες και μάλιστα αυτούς που αισθάνονται από τα βάθη της ψυχής τους Έλληνες.
Αριστογείτων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ