ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Δικηγορικό γραφείο εκθέτει, προσβάλει, απειλεί για λογαριασμό γερμανικής τράπεζας


Η γερμανική «EOS SECURITISATION GMBH» έχει εξαγοράσει προ πενταετίας οφειλή μου προς την Εμπορική, κάτι το οποίο σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζω αφού ουδέποτε συναίνεσα και καμία γνώση δεν είχα ως προς αυτό.Και σήμερα στις 10/1/2014, το δικηγορικό γραφείο ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ που εδρεύει στην Αθήνα, να με εκθέτει, να με απειλεί, να με προσβάλει στο συγγενικό και φιλικό μου περιβάλλον.
Σήμερα το πρωί Παρασκευή 10/1/14 στις 09:00 π.μ, συγγενικό μου πρόσωπο δέχθηκε τηλέφωνο, από το δικηγορικό γραφείο ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, όπου με αναζητούσε, δίνοντας πληροφορίες για εμένα και αφήνοντας το μήνυμα να επικοινωνήσω μαζί τους για το χρέος μου διαφορετικά θα κινηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες.
Ερωτώ λοιπόν και περιμένω απάντηση από τον καθ’ύλην αρμόδιο:
Είναι ή δεν είναι προσωπικά δεδομένα οι τραπεζικές συναλλαγές ;
Από που βρήκαν το τηλέφωνο του συγγενικού μου προσώπου;
Ποιός έδωσε το δικαίωμα στο δικηγορικό γραφείο ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ να κοινοποιήσει προσωπικά μου στοιχεία σε τρίτους;
Ποιός έδωσε το δικαίωμα στο δικηγορικό γραφείο ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ να με εκθέσει, να με προσβάλει και να προσπαθήσει να τσαλακώσει την αξιοπρέπεια μου σε τρίτους;
Ποιός έδωσε το δικαίωμα στο δικηγορικό γραφείο ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ να εκφοβίσει και να με απειλήσει μέσω τρίτων;
Ποιός έδωσε το δικαίωμα στο δικηγορικό γραφείο ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ να διαταράξει την οικογενειακή ηρεμία τρίτων ;
Περιμένω απαντήσεις από τον καθ’ ύλην αρμόδιο και επιφυλλάσομαι για την άσκηση όλων των ένδικων μέσων που μου παρέχει ο νόμος έναντι του δικηγορικού γραφείου ΑΓΛΑΙΑ ΚΡΕΤΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.
Δεν δέχομαι, δεν ανέχομαι και δεν επιτρέπω σε κανέναν, έστω και να προσπαθήσει να με προσβάλει .
Ο αυτοσεβασμός και η αξιοπρέπεια μου είναι κάτι το οποίο δεν μπαίνει στην ζυγαριά της διαπραγμάτευσης κύριοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΤ. ΖΕΡΒΑΣ
alfazita.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ