ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

TΡΙΓΜΟΙ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Τριγμούς στην εκπαιδευτική κοινότητα προκαλεί ο νόμος Διαμαντοπούλου ο οποίος προβλέπει εξετάσεις των μαθητών από την ΣΤ’ Δημοτικού στην Α’ Γυμνασίου και από την Γ’ Γυμνασίου στην Α’ Λυκείου.

Για το φλέγον αυτό ζήτημα τοποθετήθηκε η Βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, κυρία Σταυρούλα Ξουλίδου, η οποία μέσω Επίκαιρης Ερώτησης, ζητά από τον υπουργό Παιδείας να την ενημερώσει για τις ενέργειες στις οποίες πρόκειται να προβεί.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Ακριβή μου εκπαίδευση

Σύμφωνα με καταγγελίες γονέων και μαθητών του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών (Σκουφά και Λυκαβηττού), αρκετοί καθηγητές, εν μέσω οικονομικής κρίσης, αναγκάζουν τους ανήλικους μαθητές να προμηθεύονται ηλεκτρονικές ταμπλέτες (Ipad), προκειμένου να είναι σε θέση να παρακολουθούν τα μαθήματα.

Aπό την άλλη πλευρά, τα αντικείμενα που θεωρούνταν δεδομένα -τουλάχιστον μέχρι σήμερα- για το σχολικό περιβάλλον, όπως μολύβια, ξύστρες, γόμες και στυλό έχουν εκλείψει και στον βωμό της τεχνολογικής εξέλιξης έχουν αντικατασταθεί από ακριβές ηλεκτρονικές ταμπλέτες.
Ως αποτέλεσμα των προαναφερομένων είναι το γεγονός ότι αρκετοί γονείς αδυνατούν να ανταποκριθούν στις επιταγές του σχολείου και σκέφτονται την μετεγγραφή των παιδιών τους!!!

Ενδεικτική της κατάστασης που λαμβάνει χώρα στο συγκεκριμένο σχολείο είναι τα όσα καταγγέλλει γονέας:
«Προτρέπουν όλα τα παιδιά από 4η δημοτικού και πάνω να προμηθευτούν ipad από συγκεκριμένο κατάστημα του Κολωνακίου με έκπτωση. Σε περίπτωση που δεν το προμηθευτούν, δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα με τους ίδιους ρυθμούς με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους. Τα προγράμματα σπουδών, η εισαγωγή μαθητών με αυξημένες ικανότητες και η υιοθέτηση της 'ψηφιακής τάξης' με ipadλειτουργούν αντιθετικά με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης.

Στυλό, μολύβια, τετράδια και γραπτές εργασίες έχουν καταργηθεί γιατί όλα γίνονται μέσω της ταμπλέτας.


Αυτό συνιστά κοινωνικό ρατσισμό, εφόσον δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες και δη εν μέσω κρίσης.
Δυστυχώ, πρόκειται για Παιδεία δύο ταχυτήτων. Φανταστείτε τι κινδύνους διατρέχει ένα εννιάχρονο παιδί κουβαλώντας στην τσάντα του ένα μηχάνημα 700 ευρώ»
όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Να καταργηθούν οι εισαγωγικές εξετάσεις»
Εκτός όμως από την οικονομική αφαίμαξη, οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους και όσον αφορά στις εισαγωγικές εξετάσεις που απαιτούνται προκειμένου ένας μαθητής να εισαχθεί από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.

Οι κηδεμόνες των παιδιών, υποστηρίζουν ότι οι εξετάσεις που διενεργούνται αντίκεινται στον Νόμο 3966/11, που για την εισαγωγή των μαθητών στα Πειραματικά Σχολεία ορίζει σαφώς ότι «έχει θέση τυχαίο δείγμα μαθητών που επιλέγεται με συγκεκριμένη διαδικασία».

Το παράδοξο είναι ότι ο ίδιος ο νόμος αναιρεί τον εαυτό του και απαιτεί τη διενέργεια εισαγωγικών εξετάσεων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.

Έτσι, το σχολείο μετατρέπεται όχι σε πεδίο άμιλλας αλλά ανταγωνισμού μεταξύ των μαθητών όταν με αυτού του είδους τις εξετάσεις υπάρχει κίνδυνος αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για κάποιους μαθητές όπου στη διαδικασία εξετάσεων θα φέρουν υψηλή βαθμολογία δεν θα είναι εισακτέοι.

Παναγιώτης Κουφάκος