ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ)...ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ
Κάμερες στο εσωτερικό σε κάθε βαγόνι θα καταγράφουν τις κινήσεις και τις συνομιλίες των επιβατών
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Τελικά ως φαίνεται έρχεται ο απόλυτος έλεγχος της πρώην πλέον ιδιωτικής ζωής των πολιτών καθώς μετά το πλαστικό χρήμα που σκέφτονται να μας επιβάλλουν και να μας καταγράφουν καταναλωτικές συνήθειες και ψυχολογικά προφίλ, τώρα θα μπουν από τέσσερις κάμερες σε κάθε βαγόνι του μετρό που θα αποθηκεύουν τα πάντα και φυσικά μέχρι και τις ομιλίες των επιβατών.
Υστερα από περίπου τρία χρόνια, οπότε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες) απηύθυνε το πρώτο αίτημα προς την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αποφασίστηκε τελικά η χρήση τους στους συρμούς του μετρό.
Θα τοποθετηθούν συνολικά 408 κάμερες στο εσωτερικό των συρμών του Μετρό, που θα προστεθούν στις 204 υφιστάμενες που είναι τοποθετημένες στο εξωτερικό τους.
Δηλαδή διπλάσιες από αυτές που χρησιμοποιούνται εξωτερικά των συρμών.
Το σκεπτικό ότι αυτές δεν παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα, αλλά διασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του μέσου.
Οπως περιγράφεται και στο αιτιολογικό της απόφασης της Ανεξάρτητης Αρχής, η καταγραφή των δεδομένων εντός των συρμών έχει σκοπό να προλαμβάνει προβλήματα επιβατών (π.χ. υγείας), παραβατικότητα, φωτιά, να «δει» αντικείμενα που εμποδίζουν τις πόρτες να κλείσουν (ο οδηγός του μετρό δεν έχει οπτική επαφή με το εσωτερικό των συρμών).
Με τη βοήθεια των καμερών ο οδηγός μπορεί άμεσα να παρεμβαίνει διασφαλίζοντας την ταχύτερη αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.
Δεν αναγράφεται όμως τι θα γίνεται με τις ομιλίες των επιβατών οι οποίοι δεν θα μπορούν πλέον να εκφράζουν προσωπικά τους ζητήματα στο βαγόνι, καθώς θα τους ακούνε όλοι στην...επικράτεια.
Έτσι θα έχουμε αμίλητους επιβάτες που θα μπαίνουν στο τρένο και θα παραμένουν αμίλητοι μέχρι να βγουν, εκτός αν θέλουν να μαθαίνουν άπαντες τα περί της ζωής τους.
Σήμερα, κάθε τρένο που αποτελείται από 6 βαγόνια διαθέτει μία εξωτερική κάμερα στην κάθε πλευρά του βαγονιού.
Συνολικά κάθε συρμός έχει 12 εξωτερικές κάμερες, άρα οι 17 συρμοί έχουν 204 κάμερες στο εξωτερικό.
Οι εσωτερικές κάμερες θα είναι 4 σε κάθε βαγόνι, άρα κάθε συρμός θα έχει 24 εσωτερικές κάμερες, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στις 408. Συνολικά οι συρμοί (εσωτερικά και εξωτερικά) θα διαθέτουν πλέον 612 κάμερες.
Όμως δημιουργείται και ένα άλλο ζήτημα. Αφού το κράτος έχει επιβάλλει νόμιμα, την παρακολούθηση παντού κατά την μεταφορά, στο Μετρό και εντός των υπηρεσιών, τι θα εμποδίσει και τον ιδιωτικό τομέα να επιβάλλει χρήση καμερών στους χώρους εργασίας, για λόγους...παραγωγικότητας φερειπείν.
Και που θα σταματήσει αυτή η παρακολούθηση για το "καλό όλων";
Ποιος θα βάλει τα όρια;
Τι θα τους εμποδίσει να μπούνε μέρι και την κρεβατοκάμαρα για το...καλό; Σημερα το Μετρό, ας δεχθούμε ότι θα το παρακολουθεί το "αγαθό" κράτος, εάν πωληθεί σε ιδιώτες;
Τo παγκόσμιο οικονομικό κατεστημένο προχωρά στην τελική του επίθεση κατά της ανθρώπινης ελευθερίας με πρόσχημα την φοροδιαφυγή και την παράνομη δραστηριότητα:
Την κατάργηση των μετρητών και το δικαίωμα του πολίτη να αγοράζει ανώνυμα χωρίς να καταγράφεται και να δημιουργείται αυτόματα το αγοραστικό και άρα το ψυχολογικό του προφίλ με βάση το οποίο,το Σύστημα θα ξέρει εάν αποτελεί κάποιου είδους απειλή γι' αυτό.
Τώρα θα ελέγχονται ακόμα και οι ομιλίες, και κανείς δεν θα μπορεί να το αρνηθεί, ο εργαζόμενος έχει ανάγκη το Μετρό για να πάει στην δουλειά του σχετικά φθηνά.
Τι άλλο πρόκειται να συμβεί;
Πότε οι άνθρωποι θα έχουν ξανά την άνεση να μιλήσουν να αστειευτούν, να πουν μια...κουβέντα παραπάνω; Στο σπίτι τους;
Ακόμα και αυτό κινδυνεύει, στον μεγάλο αδελφό του George Orwell στο περιβόητο μυθιστόρημα "1984" ακόμα και στο σπίτι υπήρχαν κάμερες παρακολούθησης.
Δυστυχώς φαίνεται ο μεγάλος Βρετανός συγγραφέας ότι δικαιώνεται απόλυτα,στο μόνο που έκανε λάθος ήταν...η χρονολογία.
defencenet.gr
Κάμερες στο εσωτερικό σε κάθε βαγόνι θα καταγράφουν τις κινήσεις και τις συνομιλίες των επιβατών
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Τελικά ως φαίνεται έρχεται ο απόλυτος έλεγχος της πρώην πλέον ιδιωτικής ζωής των πολιτών καθώς μετά το πλαστικό χρήμα που σκέφτονται να μας επιβάλλουν και να μας καταγράφουν καταναλωτικές συνήθειες και ψυχολογικά προφίλ, τώρα θα μπουν από τέσσερις κάμερες σε κάθε βαγόνι του μετρό που θα αποθηκεύουν τα πάντα και φυσικά μέχρι και τις ομιλίες των επιβατών.
Υστερα από περίπου τρία χρόνια, οπότε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες) απηύθυνε το πρώτο αίτημα προς την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αποφασίστηκε τελικά η χρήση τους στους συρμούς του μετρό.
Θα τοποθετηθούν συνολικά 408 κάμερες στο εσωτερικό των συρμών του Μετρό, που θα προστεθούν στις 204 υφιστάμενες που είναι τοποθετημένες στο εξωτερικό τους.
Δηλαδή διπλάσιες από αυτές που χρησιμοποιούνται εξωτερικά των συρμών.
Το σκεπτικό ότι αυτές δεν παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα, αλλά διασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του μέσου.
Οπως περιγράφεται και στο αιτιολογικό της απόφασης της Ανεξάρτητης Αρχής, η καταγραφή των δεδομένων εντός των συρμών έχει σκοπό να προλαμβάνει προβλήματα επιβατών (π.χ. υγείας), παραβατικότητα, φωτιά, να «δει» αντικείμενα που εμποδίζουν τις πόρτες να κλείσουν (ο οδηγός του μετρό δεν έχει οπτική επαφή με το εσωτερικό των συρμών).
Με τη βοήθεια των καμερών ο οδηγός μπορεί άμεσα να παρεμβαίνει διασφαλίζοντας την ταχύτερη αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.
Δεν αναγράφεται όμως τι θα γίνεται με τις ομιλίες των επιβατών οι οποίοι δεν θα μπορούν πλέον να εκφράζουν προσωπικά τους ζητήματα στο βαγόνι, καθώς θα τους ακούνε όλοι στην...επικράτεια.
Έτσι θα έχουμε αμίλητους επιβάτες που θα μπαίνουν στο τρένο και θα παραμένουν αμίλητοι μέχρι να βγουν, εκτός αν θέλουν να μαθαίνουν άπαντες τα περί της ζωής τους.
Σήμερα, κάθε τρένο που αποτελείται από 6 βαγόνια διαθέτει μία εξωτερική κάμερα στην κάθε πλευρά του βαγονιού.
Συνολικά κάθε συρμός έχει 12 εξωτερικές κάμερες, άρα οι 17 συρμοί έχουν 204 κάμερες στο εξωτερικό.
Οι εσωτερικές κάμερες θα είναι 4 σε κάθε βαγόνι, άρα κάθε συρμός θα έχει 24 εσωτερικές κάμερες, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στις 408. Συνολικά οι συρμοί (εσωτερικά και εξωτερικά) θα διαθέτουν πλέον 612 κάμερες.
Όμως δημιουργείται και ένα άλλο ζήτημα. Αφού το κράτος έχει επιβάλλει νόμιμα, την παρακολούθηση παντού κατά την μεταφορά, στο Μετρό και εντός των υπηρεσιών, τι θα εμποδίσει και τον ιδιωτικό τομέα να επιβάλλει χρήση καμερών στους χώρους εργασίας, για λόγους...παραγωγικότητας φερειπείν.
Και που θα σταματήσει αυτή η παρακολούθηση για το "καλό όλων";
Ποιος θα βάλει τα όρια;
Τι θα τους εμποδίσει να μπούνε μέρι και την κρεβατοκάμαρα για το...καλό; Σημερα το Μετρό, ας δεχθούμε ότι θα το παρακολουθεί το "αγαθό" κράτος, εάν πωληθεί σε ιδιώτες;
Τo παγκόσμιο οικονομικό κατεστημένο προχωρά στην τελική του επίθεση κατά της ανθρώπινης ελευθερίας με πρόσχημα την φοροδιαφυγή και την παράνομη δραστηριότητα:
Την κατάργηση των μετρητών και το δικαίωμα του πολίτη να αγοράζει ανώνυμα χωρίς να καταγράφεται και να δημιουργείται αυτόματα το αγοραστικό και άρα το ψυχολογικό του προφίλ με βάση το οποίο,το Σύστημα θα ξέρει εάν αποτελεί κάποιου είδους απειλή γι' αυτό.
Τώρα θα ελέγχονται ακόμα και οι ομιλίες, και κανείς δεν θα μπορεί να το αρνηθεί, ο εργαζόμενος έχει ανάγκη το Μετρό για να πάει στην δουλειά του σχετικά φθηνά.
Τι άλλο πρόκειται να συμβεί;
Πότε οι άνθρωποι θα έχουν ξανά την άνεση να μιλήσουν να αστειευτούν, να πουν μια...κουβέντα παραπάνω; Στο σπίτι τους;
Ακόμα και αυτό κινδυνεύει, στον μεγάλο αδελφό του George Orwell στο περιβόητο μυθιστόρημα "1984" ακόμα και στο σπίτι υπήρχαν κάμερες παρακολούθησης.
Δυστυχώς φαίνεται ο μεγάλος Βρετανός συγγραφέας ότι δικαιώνεται απόλυτα,στο μόνο που έκανε λάθος ήταν...η χρονολογία.
defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ