Η αλήθεια είναι πώς πολλές αιτίες δημιουργούν προβλήματα στην καθημερινότητα μας, και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην έλλειψη ηθικής με την ευρύτερη έννοια του όρου. Είναι η γνωστή έκφραση «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό;».Όλα αυτά τα μικρά και μεγάλα «παλιανθρωπίστικα» που συμβαίνουν υποβιβάζουν τις σχέσεις της κοινωνίας, και κατ’ επέκταση και τις σχέσεις μας με το κράτος.Αλλοίμονο σε αυτούς που βασίζονται στην ενάρετη συναλλαγή και την βάζουν πάνω από το συμφέρον και την «κονόμα».Σε αυτή την βάση φυσικό είναι να καταρρακώνονται τα πάντα και να βυθιζόμαστε όλο και περισσότερο σε απύθμενη παρακμή, που ένας θεός ξέρει πότε και αν θα βγούμε.
Οι ασυνείδητοι,καταστρέφουν... συνειδητά τον τουρισμό. Η μικρή αλλά χαρακτηριστική ιστορία που ακολουθεί έχει να κάνει με την αισχρή εκμετάλλευση που σίγουρα ο καθένας μας έχει υποστεί τουλάχιστον μια φορά.
Ένας συνηθισμένος αστός και μισθωτός, έκανε όνειρα για λίγες μέρες χαλάρωσης και ξεκούρασης, ήθελε να αποδράσει για λίγο από την πραγματικότητα και να ανεβάσει το βιοτικό του επίπεδο, έστω για πέντε μέρες. Συνεπής και πιστός στις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, διάλεξε ένα κατάλυμα, μέσω διαδικτύου, και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο, έστειλε προκαταβολή, μέσω τραπέζης 150 ευρώ. Η προκαταβολή κατατέθηκε 9 Απριλίου 2010 και αφορούσε την περίοδο του πρώτου 15νθημέρου του Αυγούστου. Αλλά δυστυχώς η κρίση και άλλοι προσωπικοί λόγοι δεν συνετέλεσαν ώστε να υλοποιηθούν τα όνειρα του φίλου μας, και επιπλέον ζημιώθηκε ένεκα της συνέπειας του. Όταν μετά από ένα μήνα, αναίρεσε την κράτηση τηλεφωνικά, ο υπεύθυνος του καταλύματος ήταν ανένδοτος για την επιστροφή της προκαταβολής.Η επαφή πρόσωπο με πρόσωπο όμως ίσως ήταν περισσότερο αποδοτική. Για αυτό λοιπόν τον λόγο και επειδή η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, έκανε μια ύστατη προσπάθεια τον Αύγουστο όταν βρέθηκε για λίγο την περιοχή φιλοξενούμενος από φίλους για ένα διήμερο. Αλλά και αυτή η προσπάθεια απέβη άκαρπη, έτσι ο φίλος μας αξιοπρεπώς εδέχθη ότι υπήρξε θύμα «κλοπής» από την επιχείρηση Anastasia Apartments, στο Μαυροβούνι Γυθείου.
Το νόμιμο το ηθικό και το λογικό
Τα περισσότερα τουριστικά καταλύματα έχουν μια συγκεκριμένη πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων, την οποία οφείλουν να δημοσιοποιούν στον πελάτη τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν συνέβη κάτι τέτοιο, είναι φανερό πώς το Anastasia Apartments απέβλεπε στην τσέπη του πελάτη. Αυτό άλλωστε φάνηκε ξεκάθαρα και στην κατ’ ιδία επαφή.Ένας επιχειρηματίας, δεν έχει την ίδια οικονομική ισχύ με έναν μισθωτό, άρα λόγοι ηθικής και κοινωνικής ευαισθησίας επιβάλλουν την επιστροφή της προκαταβολής.Η Σολομώντειος λύση ίσως είναι και δικαιότερη, επειδή ο πελάτης αθέτησε την συμφωνία, θα μπορούσε να του επιβληθεί ως ποινή παρακράτηση μέρους της προκαταβολής, αλλά σε καμιά περίπτωση όλο το πόσο.Τέλος, εισέπραξε το ποσόν των 150 ευρώ, για παροχή υπηρεσιών, οι οποίες ποτέ δεν παρασχέθηκαν, δεν εξέδωσε απόδειξη για την λήψη των χρημάτων και κατά συνέπεια εκτός από τον πελάτη του κλέβει και το κράτος.
ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
Ο φίλος αναγνώστης όπως φάνηκε λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο.
Δυστυχώς η αμεσότητα στην εποχή μας δεν εξυπηρετεί.
Η Δ.Ο.Υ. ΓΥΘΕΙΟΥ, όμως και ο σύλλογος των ενοικιαζομένων δωματίων της περιοχής (αν υπάρχει) πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Ελπίζω η περίπτωση του φίλου ξενοδόχου να αποτελεί εξαίρεση.
Άλλοι φίλοι μας ενημέρωσαν για την τραγική κατάσταση της όμορφης πόλης του Γυθείου, λόγω των σκουπιδιών, και την ραγδαία πτώση του τουρισμού.
Με αυτά και με αυτά προβλέπω οι φίλοι μας οι ξενοδόχοι που έχουν τέτοια συμπεριφορά στο μέλλον να «βαράνε μύγες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ