ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Σήμερον κρεμάται επί ξύλου το ΕΓΩ ΜΟΥ.

Σήμερον κρεμάται επί ξύλου Η ΑΓΑΠΗ.
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου η συνείδησή μου.
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου η ανθρωπιά μου.
Ότι αγάπησα ότι πίστεψα κι ότι αρνήθηκα στο διάβα της ζωής μου.

Σήμερον κρεμάται επί ξύλου ο εγωισμός μου...ο υλισμός μου...η απογοήτευση...ο θυμός.
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου η σκληρότητά μου κι ο πεσιμισμός μου.
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου ο ωχαδελφισμός μου.
Τα σήκωσε ΕΚΕΙΝΟΣ μαζί με το σταυρό Του, πήρε ένα πρόσθετο βάρος στους ώμους Του, και βάδισε προς τον Γολγοθά Του.

Αυτό το Γολγοθά που διαβαίνει κάθε μέρα μαζί μου.
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου το ΕΓΩ ΜΟΥ.

Στον κόσμο δεν Σε Ξαναδίνω... Δεν Εμπιστεύομαι.

Πηγή

2 σχόλια:

  1. επρεπε να γραψεις
    σημερα κρεματε επι ξυλου τον εγωισμο μου
    και οχι σημερον κρεματε επι ξυλου ο εγωισμος μου .
    αλλιως το ε πρεπει ν α το γραψεις με αι
    με ε το γραφουμε οταν κανουν κατι καποιοι επανω μας .
    οταν γινεται κατι επανω μας παντα με αι
    αυτο δεν το εχω για δημοσιευση , αλλα αλλαξε το γιατι ειναι πολυ χοντρο λαθος .
    κατα τα αλλα ειναι υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοινικας1957 σε ευχαριστώ, η παπαγαλία είναι κακό πράγμα έλεγε η δασκάλα μου.
    Το αντέγραψα, από την φιλενάδα μου την Θεοδοσία.
    Μιχάλη Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ