ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

Σε κατάληξη .gr πλέον τα Blogs

Μια απόφαση που θα αλλάξει όλο το «χάρτη» πλοήγησης και ίσως θέσει και μια βάση για τη σωστή χρήση των blogs είχαμε την Τετάρτη. Σύμφωνα με αυτή, όλα τα ιστολόγια της blogspot -που αποτελεί υπηρεσία της Google- θα ενεργοποιούνται στην τοπική κατάληξη blogspot.gr
Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι όλα τα Blogs θα υπάγονται στην Ελληνική νομοθεσία και θα ισχύει ότι και στα υπόλοιπα domains μου έχουν την κατάληξη .gr
Ξεκαθαρίζει την αποστολή ενός Blog;
Το Blog ξεκίνησε πάνω στην πλατφόρμα της Google-όπως και οι
υπόλοιπες υπηρεσίες- με την ίδια αποστολή που έχουν όλα τα προιόντα της εταιρείας, δηλαδή, ως ένας χώρος όπου οι χρήστες μοιράζονται με τους υπόλοιπους χρήστες πληροφορίες όπως είναι οι ιδέες τους, οι σκέψεις τους, οι προβληματισμοί τους, οι εικόνες τους. Η δυνατότητα στην αρχή να δημιουργείς ένα Blog με οποιοδήποτε e-mail και ουσιαστικά να μην εμφανίζεται κάποιος διαχειριστής, και η μεγάλη δυναμική του ως μέσου επικοινωνίας πλέον, έδωσε την δυνατότητα σε κάποιους να το χρησιμοποιούν για σκοπούς πέρα από αυτούς που ώθησαν τη δημιουργία του.
Τι σημαίνει για τους διαχειριστές η απόφαση αυτή
Ουσιαστικά το θέμα μέχρι τώρα δεν ήταν να βρει κάποιος θιγόμενος ποιος διαχειριζόταν κάποιο Blog, αλλά να ταυτιστεί ως διαχειριστής. Με αυτή την απόφαση λύνεται το θέμα αυτό.
Βέβαια, και πριν την απόφαση ένα τέτοιο θέμα θα μπορούσε να λυθεί και με άλλους τρόπους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις, όπου ενώ ο διαχειριστής, δεν ταυτίζεται με το Blog, υπάρχουν κάποιες εταιρείες που πληρώνουν για την προβολή, άγνωστο με ποια παραστατικά. Αν υπάρχει παραστατικό φαίνεται ουσιαστικά ποιος είναι ο ιδιοκτήτης ενώ στην αντίθετη περίπτωση θα πρέπει ο διαφημιζόμενος να δώσει εξηγήσεις για τον προβολή του.
Πλήγμα στην Ελευθερία λόγου;
Αυτό είναι το διαχρονικό δίλημμα που πρέπει να εξετάζουν οι Bloggers και όσοι ασχολούνται με την επικοινωνία καθώς, συχνά, τα blogs αποτέλεσαν διέξοδο για την αποκάλυψη σημαντικών πληροφοριών, συνιστώντας μια κοινότητα πέρα από τις παραδοσιακές δεσμεύσεις (και κινδύνους) των επαγγελματικών sites, που παρείχε εναλλακτική πληροφόρηση για συγκεκριμένα ζητήματα.
Αυτή η προβληματική όμως καταρρίπτεται καθώς στην Ελλάδα υπήρξε ασυδοσία και υπερεκμετάλλευση της ανωνυμίας σε βαθμό που εξελίχθηκε σε προκλητική άσκηση εκβιασμών και υποκοσμιακώνν λογικών. Άλλωστε η ανώνυμη δημοσιογραφία αυτοαναιρείται αφού τα blogs δεν είναι σελίδες ενημέρωσης αλλά προσωπικά ιστολογία.
Το βέβαιο είναι ότι η απόφαση αυτή θα καλύψει στην παρούσα φάση κάποια κενά μεταξύ αυτών και το φορολογικό. Τα άλλα σοβαρά προβλήματα του ίντερνετ, της δημοσιογραφίας και των ιντερνετικών μέσων, παραμένουν άλυτα αφού το νομικό πλαίσιο λειτουργίας τους είναι ανύπαρκτο.

http://www.xanthipress.gr/texnologia/diadiktyo/13926-se-katalaxi-gr-pleon-ta-blogs.html