ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Απόρριψη..

"Ο ψυχικός πόνος που νιώθουν οι άνθρωποι λόγω απόρριψής τους από μια σχέση ή από την κοινωνία, 
είναι εξαιρετικά έντονος και ανάλογος με αυτόν που αισθάνονται όταν υφίστανται σοβαρό σωματικό τραυματισμό"

Πόνος
Πόνος πολύς
Πόνος αφόρητος
Πόνος αβάσταχτος
Γιατί;
Γιατί έφυγες
Γιατί με άφησες
Γιατί είσαι αλλού
Αλλού;
Αλλού στο μυαλό
Αλλού στην ψυχή
Αλλού στην καρδιά
Είναι κάτι που δεν μπορώ να το ελέγξω
Ήρθε από μόνο του
Βασικά γιατί δεν έκανα τίποτε νωρίτερα
Τα σημάδια ήταν εδώ
Τα έβλεπα
Αλλά και όχι..
Δεν έδινα σημασία
Και τώρα;
Τώρα πόνος
Τώρα εγκατάλειψη
Τώρα απόρριψη
Και;
Και είμαι μόνη
Μόνη στο σπίτι
Μόνη στο κρεβάτι
Μόνη στην ψυχή
Ψυχή μου..
Καρδιά μου..
Φως μου..
Γιατί το έκανες αυτό;
Γιατί μου το έκανες αυτό;
Σε τι έφταιξα;
Τι σου έκανα;
Μα τι ρωτάω..
Ξέρω..
Τρόμαξες
Τρόμαξες από τα συναισθήματά μου
Τρόμαξες απ' την αγάπη μου
Τρόμαξες από μένα την ίδια
Όχι
Δεν σου αξίζει κάτι τέτοιο
Δεν μου αξίζει κάτι τέτοιο
Δεν ξέρω τι να κάνω
Νιώθω ανύμπορη
Άχρηστη
Απαράδεκτα ερωτευμένη
Μα γιατί;
Γιατί σε πίστεψα
Γιατί σε λάτρεψα
Γιατί σε αγάπησα
Αγάπη..
Τι μικρή λέξη για αυτό που νιώθω
Τι ποταπή λέξη για αυτά που αισθάνομαι
Τι εξευτελιστική λέξη για αυτά που θέλω να φωνάξω
Κι όμως..
Δεν βγαίνει λέξη απ' το λαιμό μου
Δεν μπορώ να πω τίποτα
Γιατί;
Γιατί σε τρόμαξα
Γιατί σε πίστεψα
Γιατί σε έκανα Θεό μου
Και τώρα εδώ
Να αναρωτιέμαι αν θα με ψάξεις
Και αν με βρεις ποτέ, πώς θα με βρεις..
Με γαλάζιες αποχρώσεις και τα φύκια του βυθού μπλεγμένα στα μαλλιά μου;
Με σταχτιά ρούχα και μαύρο δέρμα σε υψηλές θερμοκρασίες;
Με λιλά τα χείλη και γουρλωμένα μάτια με το νέο μου κολιέ;
Δεν ξέρω..
Δεν το έχω σκεφτεί ακόμη..
Είναι δύσκολη η απόφαση
Γιατί ακόμη κι αν τελικά με ψάξεις,
Θα πρέπει να είμαι όμορφη
Όμορφη για σένα
Όμορφη για τα μάτια σου
Όμορφη για την καρδιά σου
Όμορφη..
Κοιτάζω τη μορφή μου στον καθρεύτη
Όμορφη..
Λέξη άγνωστη και παντελώς ξένη..
Οι όμορφες ακτινοβολούν φως
Εγώ θυμίζω μόνο το σκοτάδι
Εκείνο που ρουφάει τις ψυχές
Όταν περάσει η ώρα κι έχει νέα Σελήνη
Γιατί με την Πανσέληνο συμβαίνουν άλλα..
Το μαρτυρούν και τα δόντια μου..
Η απορία γιατί οι κυνόδοντές μου είναι διαφορετικοί,
έχει λυθεί από καιρό..
Είμαι πλάσμα της νύχτας
Κινούμαι μόνο στις σκιές
Δεν με συμπαθεί το φως
Εκείνο που έφερες στη ζωή μου τόσο γλυκά κι απρόσμενα
Και τόσο απρόσμενα το πήρες πάλι πίσω..
Και με άφησες στο κρύο σκοτάδι
Δεν πειράζει
Το έχω συνηθίσει
Σε αυτό ζω από τότε που γεννήθηκα
Αλλά γεννήθηκα;
Πότε;
Που;
Από ποιους;
Δεν θυμάμαι
Δεν έχω αναμνήσεις
Δεν έχω άλλο αλκοόλ να πνίξω τη σκέψη μου
Τελείωσε
Όπως τελείωσε η μορφή σου
Όπως τελείωσε η ματιά σου
Όπως τελείωσε το άγγιγμά σου
Το άγγιγμά σου..
Εκείνο που με νανούριζε τόσο γλυκά
Εκείνο που με έκανε να βλέπω όνειρα και όχι εφιάλτες που με συντρόφευαν μια ζωή
Εκείνο που με έκανε να ανατριχιάζω από ηδονή
Όταν σε είχα μέσα μου
Μέσα στο σώμα μου
Μέσα στο μυαλό μου
Μέσα στην καρδιά μου
Και τώρα;
Τώρα τίποτα
Το απόλυτο κενό
Δεν έχω κουράγιο ούτε να κλάψω
Κλαίνε μόνο όσοι έχουν ψυχή..
Κλαίνε μόνο αυτοί που ζούνε..
Κλαίνε μόνο αυτοί που αγάπησαν..
Εγώ δεν αγάπησα απλά
Δεν υπάρχει λέξη στο ανθρώπινο λεξιλόγιο να περιγράψει αυτό που ένιωσα..
Δεν ξέρω κι αν καταφέρω κάποια στιγμή να φτιάξω μία
Μια λέξη που να τα λέει όλα
Δύσκολο..
Δεν έχω το χρόνο να σκεφτώ
Πονάω
Πονάω πολύ
Πονάω αφόρητα
Πονάω καρδιά μου..
Σε θέλω
Σε θέλω κοντά μου
Σε θέλω δίπλα μου
Σε θέλω μέσα μου
Σε θέλω..
Αλλά ξέρω πως δεν θα σε έχω..
Ποτέ
Ποτέ ξανά
Για όσο ήμασταν μαζί, νιώθω ευλογημένη..
Ναι..
Ευλογημένη..
Οπότε έχω ελπίδες
Ελπίδες να πάω στον Παράδεισο
Κι ας πράξω ένα από τα μεγαλύτερα αμαρτήματα
"Οὐδείς γάρ ἡμῶν ἑαυτῷ ζῇ καί οὐδείς ἑαυτῷ ἀποθνήσκει.
Ἐάν τε γάρ ζῶμεν, τῷ Κυρίω ζῶμεν ἐάν τε ἀποθνήσκωμεν,τῶ Κυρίω ἀποθνήσκωμεν. Ἐάν τε ζῶμεν ἐάν τε ἀποθνήσκωμεν,τοῦ Κυρίου ἐσμέν » ( Ρωμ. ιδ', 7 - 8)

Και Κύριος δικός μου είσαι εσύ
Σε σένα ανήκει η ψυχή μου
Οπότε θα στη στείλω κοντά σου να σε φυλάει
Να με νιώθεις τα πρωινά δίπλα σου
Όπως όταν περπατούσαμε χέρι-χέρι
Να με ακούς τα βράδια πλάι σου
Όπως όταν κοιμόμασταν αγκαλιά
Να με νιώθεις έντονα μέσα σου
Όπως όταν κάναμε έρωτα
Ναι..
Έρωτα
Σε μιαν άλλη διάσταση
Σε έναν άλλο χρόνο
Σε μιαν άλλη εποχή
Γιατί δεν συναντηθήκαμε τώρα
Γνωριζόμαστε από παλιά
Γνωριζόμαστε από πάντα
Δυο ψυχές, ενωμένες καρμικά να ζουν ανά τους αιώνες
Και να ψάχνουν η μια την άλλη
Μανιασμένα
Σαν τα ζώα
Και ξέρω..
Πως αν σε αυτή τη ζωή δεν μπορώ να σε έχω
Εάν σε αυτή τη ζωή σε έχω χάσει
Θα είμαστε μαζί στην επόμενη
Αυτό το ξέρω στα σίγουρα..
Μπορεί τότε να έχω γεννηθεί ως Άγγελος
Γιατί προς το παρόν Δαίμονας είμαι
Και Δαίμονας θα παραμείνω
Κι ας πονάω..
Ξέρω..
Πιστεύεις ότι υπερβάλλω
Όχι
Δεν ισχύει αυτό
Σου λέω μόνο την αλήθεια
Θα δώσω μάχη να αναδυθώ από τον βούρκο που κυλιέμαι
Για να σου στείλω την ψυχή μου καθάρια κι εξηλεωμένη
Έφτασε η ώρα..
Αντίο Αγάπη μου
Προς το παρόν
Θα συναντηθούμε σε λίγο
Ακόμη κι αν αυτό το λίγο δεν είναι 5 λεπτά
Ακόμη κι αν αυτό το λίγο είναι 5 αιώνες
Εγώ θα σε περιμένω
Να γυρίσεις
Και να με αναστήσεις για άλλη μια φορά

Σ' αγαπώ..
Μην το ξεχνάς

από Demi Nak,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ