ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

(Το τέλος του SeeGreek.blogspot.gr.) Καλέ μου φίλε, καλό κατευόδιο....

....όλα να πάνε καλά στην καινούργια σου πατρίδα!!!


Το SeeGreek έφθασε στο τέλος του.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους πρώτα τους φίλους και μετά τους εχθρούς.
Μεταναστεύω οικογενειακώς για την Αυστραλία στην οποία θα αφιερώσω όση ζωή μου έμεινε να αγωνιστώ και να φτιάξω το μέλλον των παιδιών μου.
Λυπάμαι πολύ  γιατί τελικά νίκησε η Πατρίδα μου η οποία αντί να διώξει τους ξένους διώχνει τους Έλληνες.

Εύχομαι καλή τύχη σε όλους αδέλφια μου.
Ο Θεός να βοηθήσει.

ΥΓ:
Είμαι απο αυτούς του διπλανού τραπεζιού και δεν είμαι υπόχρεος στον λογαριασμό αυτών που τα έφαγαν μαζί.

The end for SeeGreek.blogspot.gr
This is the end for SeeGreek.
I want to thank from my heart everybody, first my friends and then my enemies.
I immigrate with my family to Australia and there i will dedicate the rest of my life to setup the future of my childern.
I am sorry, because my own Country has won, instead to put away all strangers she is put away Hellenes. I wish to you good luck my brothers. God help us.

PS:
I from those of the next table and i am not obliged to the bill of those that they have eaten them all together.

....θα μας λείπεις!!!
ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ

1 σχόλιο:

  1. Καλή σταδιοδρομία Ελληνα , Σε περιμένουμε να ξαναγυρίσεις έχοντας Εκπληρώσει τις Επιθυμίες σου για το μέλλον της οικογενείας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ