ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Τρομο-Κρατία ... και ''τρομοκράτες'' !

Γράφει ο Eponimos-Gianis Anonimos

Το τηλέφωνο χτυπούσε βασανιστικά ... να το σηκώσω ή να μην το σηκώσω ...
ούτε καφέ δεν έχω πιεί ακόμα ρε γαμώτο , ποιός στο διάολο είναι ...
Αποφασίζω ...
Το σηκώνω ...
Ο Χρήστος Λ. ... φίλος καλός , είχα να τον ακούσω πολύ καιρό ... καί να τον δω ακόμη περισότερο ...
Πού είσαι αδερφέ μου ...
Στα ρούχα μου τού απαντώ ...
Γελάει ...
Τι έπαθες ρε συ , πρωί - πρωί Κυριακής ...
Φτιάξε καφέ κι έρχομαι μού λέει , φέρνω καί κρουασάν με γλάσσο καί καννέλα να σε καλοπιάσω ...
Μόνο ελληνικό έχω , άμα θέλεις ... αλλιώς φέρε καί καφέ ...
Γελάει ...
'Οχι ελληνικό θα πιούμε , με καϊμάκι, έτσι όπως τον φτιάχνεις ... πλύσου κι έρχομαι ...
Ρε δε πας στο διάολο, πού θα μου πεις να πλυθώ κι όλας , κοπρόσκυλο ,τελείωνε , βάζω μπρίκι ...

Χρήστος Λ. , καλό παιδί , συμβιβασμένος αλλά τίμιος , καθαρός , εύαίσθητος , τρία παιδιά , δύο φοιτητές κι ένας πιτσιρικάς γλύκας !
Κάθεται , γελάμε , λέμε παλιές ιστορίες ... μέχρι πού τον ρωτάω ...
Τι έγινε ρε συ καί με θυμήθηκες ...

Πάντα σε θυμάμαι αδερφέ μου , ξέρεις ότι σ' αγαπάω καί σε σέβομαι , γιατί ότι μού έχεις πεί , έγινε . 'Ηρθα , γιατί έχω πρόβλημα συνειδησιακό , δε μπορώ άλλο ρε συ , πνίγομαι , δεν είμαι κάθαρμα , δεν θέλω ν' ασχολούμαι άλλο με τη πολιτική . Είναι διεφθαρμένο σπορ , είπα να βοηθήσω μ' αύτά τα λίγα οίκονομικά πού ξέρω ( ο Χ ρήστος Λ. είναι πολύ σπουδαίος οικονομολόγος ) αλλά εδώ το πράγμα έχει ξεφύγει .
Πως γίνεται να ήξερες τέσσερα χρόνια πριν , ότι θα συγκυβερνήσουν ΝΔ καί ΠΑΣΟΚ καί ότι θα βάλουν στο κόλπο καί την Αριστερά , μου λες ? 'Ολοι λέγαμε ότι είσαι τρελός . Είναι αδίστακτοι αδερφέ μου , είναι εντεταλμένοι , αλλά τρελάθηκα εχθές , όταν είδα αύτές τις φωτογραφίες των πιτσιρικάδων ''τρομοκρατών '' , έπαθα σοκ , '' είδα '' στα πρόσωπα τους , τα παιδιά μου .

Διάβασα καί γιά περί αύτοδικίας από τον πατέρα ενός των κατηγορουμένων καί έβαλα τον έαυτό μου στη θέση του !!! Θυμάμαι πού κάποτε μού είχες πεί , ότι σημερινοί τρομοκράτες , αύριο μπορεί να είναι Εθνικοί 'Ηρωες , φέρνοντάς μου σαν παράδειγμα τον Αλέκο Παναγούλη !

Τι θα κάνουμε αδερφέ μου , τι θα γίνει μ' αύτόν τον ψευτόμαγκα Πρωθυπουργό , πού ακολουθεί το '' έργο'' τού βλαμμένου φίλου του ? Μας κοροίδεύουν μπροστά στα μάτια μας .

Ξέρεις ότι δεν είμαι φαν της τρομοκρατίας , πιστεύω ότι κάνει χειρότερα τα πράγματα , αλλά δεν μπορούμε να σπαταλάμε την Δημοκρατία σε βασανισμούς .
Δεν γίνεται να υπάρχουν '' Τάγματα Εφόδου '' φασιστών καί να μην ανοίγει μύτη .
Κάτι παίζεται ...
Μού είχες πεί ότι πάμε γιά εμφύλιο , δεν ήθελα να το πιστέψω , αλλά τον βλέπω νάρχεται .

Είμαστε όλοι '' γκαστρωμένοι '' πούλεγε κι ο Χαρίλαος γιά τη κάλπη .
Πήγε ο άλλος στο Κατάρ γιά επενδύσεις λέει καί βρήκε '' τυχαία '' τον Ερντογάν . Συνεκμετάλευση τού Αίγαίου ήταν το θέμα , σε ποιούς τα πουλάνε αύτά . Δεν υπάρχουν ''τυχαίες'' συναντήσεις στην πολιτική ... αλλού αύτά. 'Ασε πού αυτόν , ο Ερντογάν τον έχει γιά '' πρωίνό'' . Ακόμη υπάρχουν καί μιλάνε , λείψανα της Προεδρευομένης Δημοκρατίας καί επίτιμοι , πού δεν πεθαίνουν ποτέ καί εξυμνούν αύτή την καταστροφική πολιτική . Υπογράφουν αβέρτα - κουβέρτα , ότι τούς δίνουν καί μας οδηγούν στον όλεθρο . Η Βουλή έχει γίνει '' λαίκό δικαστήριο'' βωμολοχιών , με τύπους πού έχουν καθίσει στού '' κασίδι'' το κεφάλι , μπουμπούκους , γραφικούς καί άλλους πολλούς , πού οί δυνατότητές τους είναι στη καλύτερη , ν' ανοίγουν πόρτες σε τουαλέτες .

Ο ένας πηδάει τον άλλον ... καί μετά πάνε όλοι μαζί γιά καφέ στο Κολωνάκι . Ο άλλος , ο Αρχιερέας πού ήταν χωροφύλακας , παρομοιάζει δολοφόνους της πραγματικότητας και της Δημοκρατίας , με τον Σωκράτη καί τον Κολοκοτρώνη . Πέφτουν πιστολιές ... καί βρίσκουν κάλυκες ... !!!

Σκοτώνουν ανθρώπους πού έχουν άλλο χρώμα καί δεν βλέπεις ποιοί είναι οί δολοφόνοι , βλέπεις μόνο τούς εικοσάχρονους , κακοποιημένους , πού ήταν φίλοι τού '' δολοφόνου '' Γρηγορόπουλου !!! Μιλούν γιά νέα γεννιά τρομοκρατών , πού οί ίδιοι δημιούργησαν το 2008 , με τον Κορκονέα .

Μας παίρνουν τα σπίτια , ενώ κανονικά θα έπρεπε να μας τα πάρει το ΚΚΕ. 'Εχουμε καινούργιους Γεωργαλάδες , πού δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη . 'Εχουμε συσσίτια παντού , από φιλανθρωπίες μεγαλοσχήμονων πλουσίων καί υποκριτών της ανθρώπινης αξιοπρέπειας .

Εχουμε γεμίσει με πρακτόρια όλων των υπηρεσιών , πού ανά πάσα στιγμή , μπορεί να σε ρίξουν σακουλιασμένο στο Σούνιο . Αύτούς πού κάψαν την Μαρφίν καί ότι υπήρχε '' μέσα '' , ακόμη τούς ψάχνουν ...!!!

Μετά από τρία χρόνια , ομολογούν κάποιοι ότι έκαναν λάθος ... κι εμείς τούς λεμε ... τι λέτε ρε πού κάνατε λάθος ... ανακαλέστε άμεσα !!! Παίζουν το θέατρο τού παραλόγου , με πρόσωπα πού είναι προγραμματισμένα ρομπότ καί θεατές όλο το Λαό. Δεξιοί , αριστεροί , χαφιέδες , ρουφιάνοι , μνημονιακοί , αντιμνημονιακοί , φασίστες , εξτρεμιστές , φτωχοί , πλούσιοι , άνεργοι , ενεργοί , πεινασμένοι , εξαθλιωμένοι , άστεγοι , άρρωστοι , καλοπερασάκηδες , δολοφόνοι , βολεμένοι , αγανακτισμένοι , αποφασισμένοι , διπρόσωποι , λαοπλάνοι , επαναστάτες , καπιταλιστές , κομμουνιστές ... με όποιον καί να είσαι ... κάποιον θάχεις απέναντί σου !!!

Δεν μπορώ άλλο αδερφέ μου , καλύτερα να ασχολούμαι με τις τηλεπερσόνες καί τούς τηλεπερσόνους των πρωίνάδικων , των μεσημεριανών καί τούς '' δημοσιογράφους'' -'' κομιστές'' της νυχτερινής ζώνης . Αύτοί τουλάχιστον το φωνάζουν από μόνοι τους , ότι είναι λαμόγια καί ολίγιστοι , δεν γουστάρω άλλο συμβιβασμό . Ο γιός μου με βρίζει , η κόρη μου έχει κατάθλιψη , η γυναίκα μου λέει να κάνω υπομονή !!!

Θα σκάσω φίλε , κατεβάζω λεξοτανίλ γιά να κρατηθώ , είμαστε μιά χαμένη κοινωνία , σ' ένα χαμένο κράτος , σε μιά υπαρκτή παγκόσμια διακυβέρνηση .
'Εχω σκεφτεί πως είναι '' απέναντι '' ... μετά τη κόκκινη γραμμή , αλλά φοβάμαι ... καί από την άλλη λέω , ΟΧΙ ρε πούστη μου , δε θα τούς προσφέρω κι αύτή την ικανοποίηση , δεν μπορεί , κάτι θα γίνει , κάτι θ' αλλάξει , γι αύτό η ΕΛΠΙΔΑ πεθαίνει πάντα τελευταία !!!

Το πολύ - πολύ να το ρίξω στη ποίηση , ούτως η' άλλως , όλοι κάτι γράφουν σήμερα , θα τη κάνω στο κόσμο τού ονείρου καί δε θα ξαναγυρίσω ΠΟΤΕ !!!
Δεν έβγαλα άχνα ...

ΥΣ. Οποιαδήποτε ομοιότης με ονόματα , με την Ελλάδα , την Τρομο-Κρατία καί τούς '' τρομοκράτες'' , είναι εντελώς τυχαία . 'Οτι διαβάσατε , διαδραματίστηκε σε μιά φανταστική χώρα , σε χρόνο ΜΗΔΕΝΙΚΟ !!!

Είναι ένα παραμύθι , μια ιστορία κάποιου από τους πολλούς , που γράφει και καμμιά ΜΑΛΑΚΙΑ


Palmografos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ