ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Η Ornella Muti έκανε συμφωνία με το διάβολο.


Από τις 106 ταινίες που έχει γυρίσει συνολικά ανά τα χρόνια, μετά βίας μπορείς να κάτσεις να δεις τις 15 χωρίς να βάλεις τα γέλια...
Επίσης χωρίς να αναρωτηθείς γιατί από ολόκληρο το Χόλιγουντ μόνο ο Stallone (Oscar) και ο Woody Allen (To Rome with love) ασχολήθηκαν σοβαρά μαζί της.'Έχω ζήσει μια υπέροχη ζωή. Η όποια όμως είχε ένα τίμημα. Στα 14 μου με παρενόχλησε σεξουαλικά συμπρωταγωνιστής μου σε ταινία και στα 16 μου έγινα μητέρα.
Επίσης έπασχα και συνεχίζω να πάσχω από οξεία αγοραφοβία.
Σε τέτοιο σημείο που με πιάνουν κρυάδες στην σκέψη ότι π.χ. θα μπω σε ένα μπαρ μόνη μου και θα ζητήσω ένα ποτήρι νερό'

Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που περιμένεις να ακούσεις από την αγαπημένη ηθοποιό του Vladimir Putin.
Μια γυναίκα που, εξαιτίας του ευλογημένου κόμπο των γονιδίων του Ναπολιτάνου πατέρα της και της Εσθονής μητέρας της, έχει βρεθεί να είναι αντικείμενο του πόθου (στα όρια του παροξυσμού) των αντρών για πάνω από τρεις δεκαετίες.
Ξεκινώντας από τα 14 της όταν συνόδευσε την αδελφή της στην audition για το 'The Most Beautiful Wife' του Damiano Damiani και κατέληξαν να πάρουν αυτή στην θέση της.
Δεν κατάλαβα ποτέ την σημασία που θα είχε για το μέλλον μου. Πίστευα ότι μετά τα γυρίσματα θα γυρνούσα κανονικά στο σχολείο μου'
Η αλήθεια είναι ότι αυτή την στιγμή η Ornella είναι ψιλο-ξεχασμένη και ψιλο-πικραμένη. Δεν μπορεί να καταλάβει, από την βίλα της στο Monte Carlo όπου και μένει, γιατί δεν απολαμβάνει το ίδιο status με άλλες της συνομοταξίας της, όπως π.χ. την Catherine Deneuve ή την Sophia Loren. Της οποίας και αποτελεί, σύμφωνα με εκείνη, φυσική διάδοχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ