ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Έλαβα αυτό το μήνυμα από την σύζυγο του ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

7 Δεκ (Πριν από 2 ημέρες)
Η συζήτηση ξεκίνησε σήμερα

4:59 μ.μ.
Vaya Sorra
Στις κρισιμες ερωτησεις που σου εκανα,''γιατι ερχοσουνα στο μαγαζι μας το 2010-11 ως πελατης,αφου διασυρρεις το Μακη ως απατεωνα''και γιατι προ λιγων μολις μηνων μας κερασες και καφε οταν μας συναντησες τυχαια,δεν ειχες καμια ικανοποιητικη απαντηση και βιαστηκες να κλεισουμε το τηλεφωνο. Θελω να σου πω,οτι τα δικα μου πατριωτακια λυνουν τις διαφορες που λενε οτι εχουν δια της νομιμης οδου,και οχι δια της ρουφιανιας και της συμμοριακης ενωσης. Οπως μου ειπες,η αποψη σου για το Μακη παραμενει η ιδια,και οπως ηδη εως τωρα εχεις πραξει,θα συνεχισεις να διαδιδεις οσα λες γιαυτον. Μαγκια του καθενος,ν'αναγνωριζει και ν'αναλαμβανει τις ευθυνες των λεγομενων και των πραξεων του! Το γεγονος ομως οτι μολις κλεισαμε το τηλεφωνο,ειδοποιησες τους ''φιλους''σου,και κλεισανε τους ''τοιχους''τους στο facebook,και με μπλοκαρες ωστε πιθανον να μην προλαβω να φωτογραφισω ολα τα δυσμενη σχολια εναντιον του εως τωρα,αλλα και μελλοντικα, δειχνει οτι προφανως απο τα εκατο κιλα βαρους που εχασες,τα περισσοτερα ειναι απο το σημειο που χαρακτηριζει τους ΑΝΤΡΕΣ. Βασει της διαπιστωσης μου αυτης,καθως και του οτι συνπραττεις και με οσους υπολοιπους απλως κανουν εμμετικες δηλωσεις,θελω να σου πω,οτι δεν θα μπω καν στον κοπο να ερευνησω περαιτερω.. ΕΧΕ ΓΕΙΑ,ΚΙ ΑΝΤΙΟ. ΒΑΙΑ.
Σήμερα


9:32 μ.μ.
Αποστολος Ζερβας
Έλαβα αυτό το μήνυμα από την σύζυγο του ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα Βάϊα Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΙΔΙΑ Οι κρίσιμες ερωτήσεις δεν είναι όχι αν ερχόμουν στο μαγαζί σας αλλά άλλες τις οποίες σκοπιμως δεν απαντάς Το ότι σας κέρασα καφέ και ερχόμουν στο μαγαζί σας δεν σημαίνει τίποτα άλλο έκτος από ευγένεια ( αλλά είναι μάλλον κάτι άγνωστο σε εσάς) Είναι γνωστή η εμμονή σας με τα δικαστήρια για να φοβίζετε τον κόσμο αλλά έκανες ένα λάθος εγώ δεν είμαι από αυτούς που φοβούνται τα δικαστήρια Όσο αφορά τα τηλεφωνά στους «φίλους» μου όπως λες είναι ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ σε εσάς ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ να ξέρεις όμως ότι εγώ δεν στέλνω μηνύματα σε κανέναν ότι έχω να πω το λέω κατά πρόσωπο στον καθένα Εσύ ανακάτεψες την κόρη μου τον εγγονό μου λέγοντας πίσω από την πλάτη μου διάφορα για έμενα Όσο αφορά τα σχόλια σου για τα «κιλά» μου και πόσο από τον ανδρισμό μου έχασα μαζί με αυτά σου λέω μόνο ένα ΑΝΤΡΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ (και αυτό είναι άγνωστο σε εσάς)
Σε αφήνω τώρα να ΣΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ

http://alfazita.blogspot.gr/2013/12/blog-post_9498.html

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΖΕΡΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ