ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Βλέπω και θυμάμαι…

Βλέπω τις σημαίες κολλαριστές φρεσκοαγορασμένες από πλανόδιους στα μπαλκόνια…
Και έρχονται στο μυαλό μου, τα φλάμπουρα και τα μπαϊράκια που ανέμιζαν μπαρουτοκαπνισμένα…
Έχω όμως την μόνιμη δική μου, στο μπαλκόνι ξεφτισμένη από τον αέρα να τα θυμίζει.
Βλέπω τους κρίνους στα ψυγεία και στα βάζα των ανθοπωλείων…
Και έρχεται στο μυαλό μου ο αρχάγγελος, να φέρνει το μήνυμα το ευχάριστο..
Περιμένω όμως να ξαναρθεί και μήνυμα ευχάριστο να φέρει πάλι…
Βλέπω σε γυάλινες οθόνες είδωλα,  να λένε λόγια μεγάλα και ηρωικά…
Και έρχονται στο μυαλό, οι ψυχωμένοι  μπροστάρηδες, που την ζωή τους δεν μετρούσαν..
Βλέπω να γράφουνε χιλιάδες, λέξεις ηρωικές, και φράσεις ένδοξες…
Και στο μυαλό μου έρχεται το «ελευθερία η θάνατος», κι ακόμα περισσότερο το «νίκη η θάνατος»…
Βλέπω τις όμορφες κυρίες, με τις τσάντες τις κομψές Λουί Βιτόν…
Και στο μυαλό μου έρχεται Λασκαρίνα, και η Μαντώ…
Βλέπω βαρύγδουπους δασκάλους και προφέσορες τίποτα να μην λένε…
Και στο μυαλό μου έρχονται οι ταπεινοί καλόγεροι και το κρυφό σχολειό…
Βλέπω τα βράδια την Σουζάνα, την Ρόξυ και τις άλλες, να γλύφουνε τις τσέπες και να κάνουνε χατίρια…
Και θυμάμαι τις Σουλιώτισσες, να πέφτουν στον γκρεμό για να γλυτώσουν την ατίμωση..
Βλέπω γατούλες, με ναζάκια να μιλάνε, για ηρωισμό με γόβες δωδεκάποντες…
Και στο μυαλό μου έρχονται Μανιάτισσες, να κόβουνε κεφάλια με δρεπάνια..
Βλέπω «μαλάκες», να γυρνούν εδώ και εκεί χωρίς σκοπό «σαβουρογάμηδες» και πόρνοι…
Και στο μυαλό μου έρχονται λεβέντες κλέφτες και αρματολοί..
Βλέπω μικρούς πολιτικάντηδες, δοσοληψίες να γυρεύουν και ανάλγητα να κυβερνούν..
Και στο μυαλό μου έρχονται, γενναίοι στρατηγοί νίκες να παίρνουν με θυσίες…
Βλέπω υποψηφίους γλοιώδεις, με ψήφους να γεμίζουνε την σούβλα τους….
Και στο μυαλό μου έρχεται ο διάκος… «Πάτε και εσείς κι ο κώλος σας, ρουφιάνοι να χαθείτε, εγώ γαμιάς γεννήθηκα και αντρείος θα πεθάνω»..
Βλέπω στρογγυλούς διαπραγματευτές ομοφυλόφιλους, να κατεβάζουν τα παντελόνια τους…
Και στο μυαλό μου έρχεται ο γιος της καλογριάς…. «πασά μου σε γράφω στον πούτσον μου»…
Βλέπω ριψάσπιδες παντού και κιοτεμένου …. Για το προσωπικό τους συμφέρον…
Και στο μυαλό μου έρχεται ο γέρος του Μοριά.. «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»
Βλέπω πολλά… κοκέτες, καναπεδάτους, καλοπερασάκηδες, ζητιάνους, πεινασμένους, σκλάβους, εξαρτημένους, πόρνους, άτιμους, διπρόσωπους…… βλέπω χώματα.
Και στο μυαλό μου έρχονται… αμαζόνες, πολεμιστές, ριψοκίνδυνοι, περήφανοι, ακατάδεχτοι, ανεξάρτητοι, ενάρετοι, ένδοξοι, ντόμπροι ….θυμάμαι ουρανό.
Βλέπω και μένα στον καθρέφτη….
Και ντρέπομαι…. Επειδή θυμάμαι…
Και κρύβομαι…. Επειδή δεν βρίσκω την δύναμη να κόψω ένα λαιμό της Λερναίας Ύδρας..
Και πεθαίνω…. Επειδή δεν είμαι Ηρακλής… αλλά…..
ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
25/3/2014=17=8 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ