ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Εσείς εκεί στα ΙΚΕΑ σταματήστε να σφραγίζετε τα παιδιά μας!


Γράφει ο Τρύφωνας.
"Ωραία κόλπα" κάνετε εσείς εκεί στα ΙΚΕΑ, στον παιδότοπο...
Προσπαθείτε να γίνει βίωμα στους πολίτες το σφράγισμα;
Είστε και εσείς εντολοδόχοι της Νέας Τάξης Πραγμάτων; ή σας χρησιμοποιούν για πείραμα;
Για να δούν αν θα αρχίσει να γίνεται καθημερινότητα στη ζωή μας;
Για να δούν αν θα αντιδράσουμε ή όχι;
Ε λοιπόν ότι και να συμβαίνει (είτε είναι εις γνώσιν σας, είτε όχι) εμείς αντιδρούμε.
Και φωνάζουμε κύριοι... Βρείτε άλλο τρόπο να εξασφαλίσετε (ντε και καλά) την ασφάλεια των παιδιών στον παιδότοπό σας.
Όχι σφραγίσματα... Όχι τσιπάκια... Δεν είμαστε σκυλιά! Σιγά να μην μας περάσετε και κολάρο..............Πήγε λοιπόν κάποιος γνωστός μου πριν μερικές μέρες στα ΙΚΕΑ στον Κηφισό. Έχοντας μαζί και την κόρη του, σε παιδική ηλικία.
Περνώντας από τον παιδότοπο, φυσικό και επόμενο ήταν το παιδί να ζητήσει να μπεί να παίξει. Στην είσοδο λοιπόν, υπήρχε υπάλληλος που αφού ζήτησε και έγραψε τα στοιχεία του γονέα και του παιδιού, μετά σφράγισε και το παιδί και τον γονιό με έναν αριθμό, με τη δικαιολογία της ασφάλειας του παιδιού.
Βέβαια αυτή η διαδικασία δεν είναι υποχρεωτική και είναι επιλογή του γονέα αν θα την κάνει ή όχι.
Το θέμα όμως δεν είναι εκεί.
Το θέμα είναι πως ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ με κάθε τρόπο να γίνει βίωμα και καθημερινότητα στη ζωή μας το σφράγισμα, το τσιπάκι, η κάμερα και ότι άλλο έχει σχέση με την παρακολούθηση.
Ξεκίνησαν από τα πολύ σοβαρά (τρομοκρατία κ.λ.π.) και ήρθαν στα πολύ "εύκολα" και ευνόητα (ασφάλεια ηλικιωμένων και παιδιών, ιατρική παρακολούθηση κ.α.).
Κύριοι του ΙΚΕΑ.
Δεν με νοιάζει αν αυτό γίνεται γιατί είστε και εσείς μέρος της Νέας Παγκόσμιας Δικτατορίας που προσπαθουν να μας επιβάλλουν, ή είστε και εσείς θύματα...
Σημασία έχει το αποτελέσμα.
Και στην περίπτωσή σας το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Βοηθάτε στην ομαλή και αδιαμαρτύρητη επιβολή αυτής της Δικτατορίας και της Νέας Τάξης Πραγμάτων!
Αλλάξτε το σύστημά σας.
Αλλάξτε το προτού να είναι αργά.
Ο κόσμος είναι ήδη αφυπνισμένος.
Το καζάνι βράζει και κάποια στιγμή θα κάνει μπάμ!
Και αλλίμονο σε αυτούς που θα είναι δίπλα.

Δήλος - Φωτογραφίες του Αρχαιολογικού χώρου



H μυθολογία συνέδεσε τη Δήλο με τη γέννηση των θεών Απόλλωνα και Άρτεμης. Για το λόγο αυτό η Δήλος αποτελούσε ιερό τόπο κατά την αρχαιότητα. Όπως αναφέρει ο σχετικός μύθος, η Δήλος ήταν αρχικά ένα μικρό πλεούμενο νησί που έπλεε άσκοπα στο πέλαγος. Όταν η Λητώ, κόρη του Τιτάνα Κόιου, έμεινε έγκυος από το Δία, προκάλεσε την οργή της Ήρας, η οποία την καταδίωκε και δεν μπορούσε να βρει καταφύγιο πουθενά. Τότε ο Δίας παρακάλεσε τον Ποσειδώνα να της προσφέρει καταφύγιο και ο Ποσειδώνας ακινητοποίησε το πλεούμενο νησί με αποτέλεσμα να σχηματιστεί η Δήλος. Στη Δήλο βρήκε καταφύγιο η Λητώ και γέννησε τους δύο δίδυμους θεούς.
Δείτε μερικές εκπληκτικές φωτογραφίες απο τον αρχαιολογικό χώρο της πανέμορφης Δήλου.
Όλες οι φωτογραφίες είναι σε υψηλή ανάλυση!











Δείτε μια εκπληκτική πανοραμική φωτογραφία απο την Δήλο.

πηγή

Ελληνικό Αρχείο

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Από τις συγκλονιστικές προφητείες της Οσίας μεγαλόσχημης μοναχής Μακαρίας



Σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις συγκλονιστικές προφητείες μιας σύγχρονης αγίας,ρωσίδα στην καταγωγή,της μεγαλόσχημης μοναχής Μακαρίας(11 Ιουνίου 1926+18 Ιουνίου 1993.
Από τριών ετών ήταν παράλυτη και τα τελευταία χρόνια της ζωής της τα πέρασε σχεδόν αβοήθητη.
Μέσω αυτής ο Χριστός θεράπευσε χιλιάδες πονεμένες και αμαρτωλές ψυχές.
Διηγείται η ίδια:«Δεν γνώριζα τίποτα άλλο εκτός από τον Κύριο.Είναι τόσο λαμπερός,πιο λαμπερός και από τον ήλιο.Να μην Τον λυπούμε.Δεν έβλεπα τίποτα άλλο εκτός από τον Κύριο και το κρεβάτι μου.Να κάθεσαι στο κρεβάτι και να κοιτάς τον Θεό.Έτσι μπορείς να ζήσεις εκατό χρόνια.
-«Πέρασα όλην τη ζωή μου με δάκρυα και προσευχές.
Δε γνωρίζω κάτι άλλο.
Προσευχήθηκα και έκλαψα πολύ» έλεγε η μάτουσκα.
«Ούτε μάτια δεν έχω πια μετά από τόσο κλάμα»
Λένε ότι όταν είσαι νέος κάτι σε αναστατώνει,μου έλεγε μία φορά,μιλώντας για τα πάθη του σώματος.
Εγώ όμως σ'όλη μου τη ζωή έκλαψα.
Ούτε μπορείς να φανταστείς πόσο έκλαψε η μάτουσκα
-Και γιατί έκλαιγες τόσο;
-Για όλους εσάς έκλαιγα!
http://www.proskynitis.blogspot.com/


ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΣΙΑΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΜΑΚΑΡΙΑΣ
Από το βιβλίο του Ghenadie Durasov-Οσία μοναχή Μακαρία,η παρηγοριά των θλιβομένων(στα ρουμανικά)
..Σύντομα θα συμβεί κάτι..
-Τι συγκεκριμένα μάτουσκα;
-Πόλεμος,πόλεμος θα είναι παντού,θα αρχίσουν να χτυπιόνται μεταξύ τους με ρόπαλα και πολλοί άνθρωποι θα πεθάνουν.
Όταν θα αρ΄χισουν να χτυπιόνται με τα ρόπαλα όλοι θα γελάνε.
Όταν όμως θα αρχίσουν να τους πυροβολούν όλοι θα κλαίνε(4 Μαρτίου 1992)

***
...Δεν θα υπάρχει κάποιος να θάψει τους νεκρούς.
Θα τους πετάνε σ'έναν λάκκο και εκεί θα τους θάβουν(28 Μαίου 1992)
-Βλέπετε πόσο σκοτεινά είναι όλα;
Οι μάγοι τα σκοτείνιασαν όλα.
Σας το ξαναείπα.
Σύντομα όλα θα είναι σκοτεινά(17 Νοεμβρίου 1987)
-Ο ήλιος έλαμπε και τον χειμώνα.Τώρα δεν θα λάμπει ούτε το καλοκαίρι.
Οι μάγοι θα ρίξουν κατάρες στον ήλιο(27 Αυγούστου 1987)
-Οι μάγοι σκοτείνιασαν τον ουρανό για να μην φαίνονται οι πράξεις τους.
Οι μάγοι αγαπούν το σκοτάδι(5 Οκτωβρίου 1987)
-Στους σκοτεινούς ανθρώπους αρέσει να μαυρίζουν την γη,ενώ οι δυνάμεις του κακού πολλαπλασιάζονται.
Σύντομα ο καθένας θα ξέρει αυτήν την δουλειά(σ.σ.την μαγεία).
Όλα τα ακάθαρτα πνεύματα θα συγκεντρωθούν γύρω από τον κακό.
Θα τους συγκεντώσει και θα αρχίσουν.
Η ζωή θα είναι άσχημη(28 Οκτωβρίου 1987)
-Τώρα ήρθε η ώρα τους,ενώ οι καλές εποχές τελειώνουν.
Θα ξεγελάσουν τον λαό και θα δείχνουν ο ένας τον άλλον με το δάχτυλο.(27 Μαρτίου 1987)
-Οι μάγοι θα καλύψουν όλον τον κόσμο με το σκοτάδι,ενώ χωρίς ήλιο τίποτα δεν θα μεγαλώνει.(18 Φεβρουαρίου 1988)
-Ο ήλιος θα εμφανιστεί τέσσερις φορές και μετά θα είναι πάλι σκοτάδι.
Θα ζούμε στα σκοτεινά.(27 Αυγούστου 1987)
- Δεν θα σας αφήνουν να ανάψετε τα φώτα.
Θα λένε ότι πρέπει να κάνετε οικονομία στην ενέργεια(28 Ιουνίου 1988)


***
...Αυτή είναι μόνο η αρχή.
Σύντομα θα κάνει πολύ κρύο.
Το Πάσχα θα έχουμε χιόνια,ενώ ο χειμώνας θα αρχίζει από της Αγιας Σκέπης(σ.σ.1/14 Οκτωβρίου).-Δεν θα βγαίνει χορτάρι μέχρι των Αγίων Αποστόλων.
Ο ήλιος θα σμικρυνθεί στο μισό(27 Αυγούστου 1987)
-Θα είναι δύσκολα ο καλοκαίρι και ακόμη πιο δύσκολα τον χειμώνα.
Οι δρόμοι θα είναι γεμάτοι με χιόνια και κανένας δεν θα τους καθαρίζει.
Η παγωνιά θα είναι σκληρή και ανυπόφορη(29 Απριλίου 1988).

***

-Σύντομα θα μείνετε χωρίς ψωμί(29 Ιανουαρίου 1989)
-Σύντομα δεν θα έχετε ούτε νερό,ούτε μήλα,ούτε πατάτες(19 Δεκεμβρίου 1987)
-Μεγάλη πείνα θα υπάρχει,χωρίς ψωμί.
Θα κόβετε την κλώδα στα δυο για να την μοιραστείτε.(18 Φεβρουαρίου 1988)

***
-Θα λάβει χώρα μεγάλη εξέγερση.
Οι άνθρωποι θα φεύγουν από τα υψωμένα(σ.σ.εννοεί τις πόλεις).
Θα τρέχουν οι άνθρωποι από εδώ και από εκεί.
Κανένας δεν θα μένει στο σπίτι του-δεν θα υπάρχει τίποτα για φαγητό,ούτε ψωμί.(28 Δεκεμβρίου 1990)
-Εαν προσευχηθούμε στον Χριστό,στην Παναγία και στον Προφήτη Ηλία αυτοί δεν θα μας αφήσουν να πεθάνουμε από την πείνα.
Θα προστατέψουν όσους πιστεύουν στον Θεό και προσεύχονται ανυπόκριτα.
***

-Όταν θα αρχίσουν να εξορίζουν τους καλόγερους θα σταματήσουν να φυτρώνουν τα σιτηρά.

***
Θα τυπώσουν μια ψεύτικη Βίβλο(σ.μετ.πιθανόν εννοεί τους εβραίους)και θα βγάλουν από μέσα ότι δεν τους βολεύει.
Δεν τους αρέσει να αισθάνονται ένοχοι(14 Μαρτίου 1989).

***
Ετοιμάζουν αλλαγές στα της Πίστεώς μας.
Όταν θα γίνει αυτό οι άγιοί μας θα φύγουν και θα σταματήσουν να προσεύχονται για την Ρωσία.
Όσοι παραμείνουν(σ.σ. εννοεί τους πιστούς)θα τους πάρεο ο Κύριος μαζί Του.
Οι επίσκοποι που θα το επιτρέψουν αυτό δεν θα δουν το πρόσωπο του Κυρίου ούτε εδώ,ούτε εκεί(σ.σ.εννοεί στον άλλον κόσμο)(3 Αυγούστου 1988)

***
-Όπου να'ναι τις ακολουθίες θα τις συντομέψουν.Θα μείνουν μισές(11 Νοεμβρίου 1988)
-Μόνο στα μεγάλα μοναστήρια θα ψάλλουν τις ακολουθίες όπως πρέπει.
Αλλού θα κάνουν αλλαγές(27 Απριλίου 1988)
-Ένα πράγμα μόνο θα πω.
Αλοίμονο στους ιερείς.
Θα σκορπίσουν ένας-ένας και θα μείνουν μόνοι(28 Ιουνίου 1989)

***
Οι μάγοι θα μαγαρίσουν τα πρόσφορα και δεν θα έχουν με τι να λειτουργήσουν.
Οι πιστοί θα μπορούν να κοινωνήσουν μια φορά.
Η Παναγία θα πει στους δικούς της που και πότε να κοινωνήσουν.
Οι πιστοί θα πρέπει μόνο να υπάκουσουν(28 Ιουνίου 1989)
***

Παναγία η ελπίς μου
-Όταν στις τέσσερις το απόγευμα θα είναι έξω σκοτεινά σαν να είναι βράδυ,τότε θα έρθει η Παναγία.
Θα διασχίσει όλη τη γη και θα έρθει με όλη της τη δόξα στη Ρωσία για να επαναφέρει την ορθή πίστη.
Όταν θα έρθει η Παναγία θα φτιάξει τα πράγματα όχι κατά τη θέλησή τους(αυτών που θα είναι στην εξουσία ή των μάγων)αλλά κατά τη θέλησή της,όπως θα ορίσει ο Σωτήρας Χριστός.
Για λίγο καιρό θα επανέλθει η ορθή πίστη(11 Ιουλίου 1986)

***
Ο καιρός των διωγμών πλησιάζει
-Τα πράγματα θα είναι τόσο μπερδεμένα που ο άνθρωπος δεν θα είναι σε θέση να σώσει την ψυχή του.(Ιανουάριος 1990)
-Θα φτιάξουν λίστες με αυτούς που πηγαίνουν στην εκκλησία(10 Φεβρουαρίου 1988)
-Θα υποστείτε διωγμούς επειδή προσεύχεστε στο Θεό(20 Μαίου 1989)
Θα πρέπει να προσεύχεστε έτσι ώστε να μην το ξέρει κανένας.Να προσεύχεσθε σιωπηλά.
Θα παρακολουθούν τους ανθρώπους και θα τους συλλαμβάνουν(15 Μαίου 1987)
-Πρώτα θα απομακρύνουν τα βιβλία και μετά τις εικόνες.Τις εικόνες θα τις κατασχέσουν(1 Ιουλίου 1988)
-Θα σας βασανίσουν.«Δεν έχουμε ανάγκη από πιστούς»θα λένε αυτοί.(14 Ιουλίου 1988)
-Όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα θα είναι πιο άσχημα.Θα κλείσουν τις εκκλησίες.
Δεν θα γίνονται ακολουθίες.
Οι άνθρωποι θα κάνουν τις ακολουθίες όπου μπορούν.
Θα το κάνουν έτσι ώστε οι εκκλησίες να είνια μακριά και να μην μπορούν οι άνθρωποι να φτάσουν.(14 Ιουλίου 1988)

***
-Οι εκκλησίες θα πέσουν στα χέρια των άλλων.
Δεν θα χρησιμεύουν σε κανέναν.
Θα ονομάζονται εν συνεχεία εκκλησίες ,αλλά μέσα θα χρησιμεύει- ως ποιος ξέρει τι επινόηση δική τους.
Θα βρουν αυτοί τι να κάνουν στις εκκλησίες(11 Ιουλίου 1988)

***
-Οι ευσεβείς δεν θα δουν τον αντίχριστο(7 Ιανουαρίου 1988.
Θα τους αποκαλύψει ο Θεός που να πάνε και που να κρυφτούν ώστε κανείς να μην τους βρει(17 Νοεμβρίου 1988)

(από Συγκλητική)


proskynitis



Θεατρική Πράξη νο 123456789123445!!!



ΣΟΦΗ

Εισαγωγή στο Έργο:
Η Λιβύη κατέχει σημαντική θέση στην παγκόσμια βιομηχανία πετρελαίου με τα μεγαλύτερα αποθέματα στην Αφρική αφού παράγει περίπου 1,8 εκατ. βαρέλια ημερησίως, ενώ εξάγει περισσότερο από το 85% της παραγωγής της. Είναι μέλος του ΟΠΕΚ με αποθέματα 47 δισεκατομμυρίων που την φέρνουν στην 9η θέση πετρελαϊκών αποθεμάτων… Κι εδώ κάπου μπαίνουν οι πετρελαϊκές εταιρίες και τα συμφέροντά τους.
Πλοκή:
Είναι λίγο θολό το τοπίο για την κατάσταση αυτή τη στιγμή στη Λιβύη, δεδομένου ότι οι πληροφορίες διοχετεύονται από πηγές του Εθνικού Μεταβατικού Συμβουλίου συμπεριλαμβανομένου του al-Jazeera και δεν φαίνεται να είναι και τόσο αντικειμενικές. Όμως το σενάριο έχει ήδη γραφτεί.
Αν το ΝΑΤΟ δεν είχε παρέμβει ο Καντάφι θα έλυνε το θέμα της Βεγγάζης είτε με στρατιωτικά μέσα είτε με παραχωρήσεις.. το θέμα ήταν αλλού… ότι ο Λίβυος ηγέτης αντιτάχθηκε στα τεράστια κέρδη των πετρελαϊκών εταιριών σε βάρος των εσόδων της χώρας κι αντιστάθηκε στην επέκταση στρατιωτικής παρουσίας στην Αφρική της AFRICOM.
Εάν το θέμα ήταν οι φρικαλεότητες του Καντάφι, τότε η Δύση θα έπρεπε να παρέμβει για την προστασία αμάχων και στο Μπαχρέιν ή την Υεμένη… Αλλά δεν ήταν εκεί …
Το θέμα είναι όπως το παρουσίασε ο στρατηγός Wesley Clark σε συνέντευξή του για τα σχέδια που αφορούν στη Μέση Ανατολή και που έχουν προσχεδιαστεί πολύ καιρό πριν και αφορούν στον έλεγχο του Ιράκ, της Συρίας, του Λιβάνου, της Λιβύης, του Σουδάν και φυσικά του Ιράν. όλο το απόσπασμα:


Ή επίσης όπως δήλωσε ο Lode Vanoost σε συνέντευξή του στο RT κι αναφέρεται σε δεύτερη αποικιοκρατία της Αφρικής
Σκηνή τέλους:
Το όφελος είναι όλα αυτά που θα δούμε την επόμενη μέρα… η αποζημίωση που θα πάρουν οι κύριοι Ομπάμα, Κάμερον, Σαρκοζί για τα 400,000$ που κόστισαν οι Τόμαχοκ στη Λιβύη (έκαστος). Και η αποζημίωση θα μετρηθεί σε βαρέλια πετρελαίου, πωλήσεις όπλων και κάθε είδους εξυπηρέτηση της νέας κυβέρνησης προς αυτούς στα επόμενα στάδια των σχεδίων τους στην Παλαιστίνη ή και υποστήριξη στην παρέμβαση στη Συρία εν συνεχεία.
Τα σχέδια είναι γνωστά… τα οφέλη επίσης… είτε αφορούν στην Μέση Ανατολή, στην Ευρώπη (ε, αυτά τα ξέρουμε, τα ζούμε στο πετσί μας) ή… χμμ κάτι σιγοβράζει στον Καύκασο… από τη μια μεριά Ρωσία-Αρμενία κι από την άλλη Τουρκία-Αζερμπαϊτζάν για το Ναγκόρνο Καραμπάχ και το μονοπώλιο των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κασπίας Θάλασσας που θα μπορούσε να αποφέρει τρισεκατομμύρια δολάρια στους νικητές της αναμέτρησης….
Οι λαοί τι κάνουμε είναι το θέμα μου όμως εν τέλει… αφού η ιστορία επαναλαμβάνεται τόσο πληκτικά που πλέον είναι προβλέψιμη όσο κι ένα μετεωρολογικό δελτίο…
Δεν βαρεθήκαμε να είμαστε πιόνια στην ίδια σκακιέρα;
Φιγούρες στο θέατρο σκιών τους;
Aldous Huxley: (Brave New World Revisited):
“Big Government and Big Business … will try to impose social and cultural uniformity upon adults and their children. To achieve this they will (unless prevented) make use of all the mind-manipulating techniques at their disposal and will not hesitate to reinforce these methods of non-rational persuasion by economic coercion and threats of physical violence. If this kind of tyranny is to be avoided, we must begin without delay to educate ourselves and our children for freedom and self-government. Such an education for freedom should be … first of all in facts and in values — the facts of individual diversity and genetic uniqueness and the values of freedom, tolerance and mutual charity, which are the ethical corollaries of these facts.”

Ξυπνάμεεεεεεεεε;;;; 
Άντε πια!!! Βαρέθηκα!

«Εάν μη έλπηται ανέλπιστον, ουκ εξευρήσει.», Ηράκλειτος
Αίεν Αριστεύειν

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Έμπλεξαν ψυχοφάρμακα με το παυσίπονο Nurofen Plus!


Χιλιάδες νέες παρτίδες του φαρμάκου Nurofen Plusπεριέχουν μέσα όχι, το γνωστό και διαδεδομένο παυσίπονο, αλλά φάρμακα που προορίζονται για ασθενείς που πάσχουν από σχιζοφρένεια.
Σύμφωνα με προειδοποιητική ανακοίνωση του Πρακτορείου Ελέγχου Φαρμάκων και προϊόντων Υγείας (MHRA) της Βρετανίας, εντός χιλιάδων πακέτων Nurofen Plus βρίσκεται αντ’ αυτού το Seroquel XL, ειδικό φάρμακο για τη σχιζοφρένεια και τη μανιοκατάθλιψη.
Λέγεται ότι το μοιραίο μπέρδεμα συνέβη κατά τη συσκευασία, σε εργοστάσιο του νότιου Λονδίνου.
Ένας εκ των υπεύθυνων παραγωγής-συσκευασίας του φαρμάκου, ο Ρέκιτ Μπένκιζερ ανέφερε σε γραπτή δήλωση του στον τύπο ότι διεξάγονται «σοβαρές έρευνες» για να διευκρινισθεί πώς, για ποιο λόγο, πότε και από ποιους δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Επιπλέον, η υπόθεση περιπλέκεται μια και το Seroquel XL παράγεται από άλλη φαρμακευτική φίρμα -από αυτή που παράγει το Nurofen Plus- την AstraZeneca.
Στην ανακοίνωση του αρνήθηκε αναφορές της Daily Mail που έκαναν λόγο για ακτιβιστές οι οποίοι δημιούργησαν το πρόβλημα αντικαθιστώντας το φάρμακο με σκοπό να σαμποτάρουν την εταιρεία επειδή έκανε πειράματα σε ζώα.
Οι προβληματικές παρτίδες ανακοινώθηκαν και είναι οι εξής:
         Νο Ημ. Λήξης Nο παραγωγής
  • 13JJ 03/2014 00327 / 0082
  • 57JJ 05/2014 0063 / 0376
  • 49JJ 05/2014 0063 / 0376
Όσοι κατά λάθος λάβουν Seroquel και όχι Nurofen ίσως αισθανθούν έντονη υπνηλία και δεν θα πρέπει να οδηγήσουν.

Η εκστρατεία και η "Οδύσσεια", της σύγχρονης Αργούς.

Πως κατάφεραν σύγχρονοι κωπηλάτες να πλεύσουν με το ιστορικό πλοίο.
«Πλασμένη με το όνειρο, ανάκατα μ’ αρμύρα,
με την ψυχή του Έλληνα κι αιώνια πορεία
και τότε μα και πάντοτε, θα κυβερνάς την Μοίρα,
Αργώ μέσα στα πέλαγα, θα γράφεις Ιστορία…»


Ιωάννης Μαλτέζος
καθηγητής Φυσικής Αγωγής- Ερέτης της πεντηκοντόρου Αργούς.


Σε όρθια στάση στο πηδάλιο ο Ναύαρχος ε.α.
Απόστολος Κούρτης, εμπνευστής του όλου εγχειρήματος.
ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννης Μαλτέζος
Στις 14 Ιουνίου του 2008, απέπλευσε από τον λιμένα του Βόλου η σύγχρονη Αργώ, για ένα ταξίδι που διήρκησε ως τις 8 Αυγούστου, διανύοντας συνολικά 650 ναυτικά μίλια, σε διάστημα 29 πλεύσιμων ημερών.
Διήλθε από τον ισθμό της Κορίνθου, έφτασε στους Αγίους Σαράντα στην Αλβανία και επέστρεψε ολοκληρώνοντας το ταξίδι της στο Βαθύ της Ιθάκης, «πιάνοντας» 28 λιμάνια.
Το όλο εγχείρημα υποστηρίχθηκε από τον Δήμο του Βόλου, σε συνεργασία με το ινστιτούτο «ΝΑΥΔΟΜΟΣ», το οποίο ασχολείται με την έρευνα αρχαίας ναυπηγικής και τεχνολογίας και την αρωγή του κράτους, υλοποίησε την μελέτη και κατασκευή του σκάφους, ακολουθώντας τις οδηγίες των αρχαίων συγγραφέων.
Η Αργώ που ανήκει στο είδος της μονήρους πεντηκοντόρου με απλή ιστιοφορία, επανδρώθηκε από όλους όσους κλήθηκαν και ήθελαν να συμμετάσχουν στο πειραματικό της ταξίδι.
Ο κινητήριος νους και μοχλός όλης της προσπάθειας και επικεφαλής του επιστημονικού ινστιτούτου «ΝΑΥΔΟΜΟΣ», Ναύαρχος ε.α. Απόστολος Κούρτης, ήταν αυτός που επέμεινε να στελεχωθεί η Αργώ, με όσους πράγματι θα ήθελαν να την πλεύσουν, παρά τις οχλήσεις, να την επανδρώσει με κωπηλάτες αθλητές ή μαθητές της Σχολής Ναυτικών δοκίμων (ΣΝΔ).
Ο στόχος ήταν να πλεύσει η Αργώ μέχρι το Πότι της Γεωργίας και προς αυτή την κατεύθυνση είχαν γίνει διάφορες συνεννοήσεις, αλλά τελικά η Τουρκία αρνήθηκε την διέλευση του πλοίου από τα Δαρδανέλια, επισημαίνοντας ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια του πλοίου ούτε και του πληρώματος. Ωστόσο μια και το πλοίο όπως και το πλήρωμα ήταν ήδη έτοιμο, επιλέχτηκε η εναλλακτική πλεύση προς την Αδριατική, με σκοπό να καλύψει τα 1200 ναυτικά μίλια, όπως και προς το Πότι της Γεωργίας.
Tμήμα της πλώρης όπου φαίνεται κι ο Ολλανδός Pieter Boekestein που κράτησε λεπτομερή στατιστικά στοιχεία (πρώτος από την πλώρη αριστερά με το λευκό μπλουζάκι). ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννη Μαλτέζου
Στο μεταξύ, πραγματοποιήθηκαν όλες οι προαπαιτούμενες προπονήσεις εξοικείωσης των κωπηλατών με τα κουπιά και το σκάφος, καθώς κάθε Σαββατοκύριακο η Αργώ έπλεε στα νερά του Παγασητικού με αυτούς που ήθελαν να συμμετάσχουν στο ταξίδι.
Το όλο εγχείρημα από μόνο του ήταν μία πρόκληση, γιατί πάνω στην Αργώ υπήρχαν όλες οι ηλικίες, από τα είκοσι χρόνια, ως σχεδόν τα εβδομήντα. Ένα σύνολο ανομοιογενές κοινωνικά, ηλικιακά και προπονητικά, αλλά με κοινή ρίζα έμπνευσης και αγάπης, για το πλοίο σύμβολο του Ελληνισμού και της ενότητάς του. Στο πλήρωμα της Αργώς ή της Αργούς κατά τον νεώτερα επικρατέστερο τύπο, υπήρχαν εθελοντές κωπηλάτες από την Αλεξανδρούπολη ως και την Κρήτη καθώς και τρείς κοπέλες, ένας 66άχρονος Ολλανδός, ένας Γεωργιανός, καθώς και ένας Ελληνοκαναδός. Η κοινωνική διαστρωμάτωση περιελάμβανε φοιτητές, ιδιωτικούς και δημοσίους υπαλλήλους, τεχνίτες, εκπαιδευτικούς, στρατιωτικούς, μικροεπιχειρηματίες και αρχιτέκτονες, όλα σχεδόν τα είδη δραστηριοτήτων του επαγγελματικού χώρου. Εξ αυτών οι μόνοι σχετικοί με κωπηλασία ήταν η Βιολέτα Παρασκευά, που ήταν αθλήτρια της κωπηλασίας και ο Pieter Boekestein, ο Ολλανδός που ήταν μέλος συλλόγου κωπηλατών στην Βόρεια θάλασσα. Βέβαια, όπως σύντομα και αυτοί ανακάλυψαν, η κωπηλασία που γνώριζαν δεν είχε καμία σχέση με ότι τους επιφύλασσε το εν λόγω ταξίδι, καθώς η κωπηλασία ενός αρχαίου σκάφους, από την 5η πρωινή συνήθως μέχρι το βράδυ δεν είχε και πολλές ομοιότητες με ότι είχαν συνηθίσει να κάνουν.
Πλεύση με άνεμο. ΦΩΤΟ: Aρχείο Ιωάννη Μαλτέζου
Στην πρώτη σχεδίαση του ταξιδιού προς το Πότι της Γεωργίας, η πρόβλεψη ήταν σε κάθε λιμάνι να παραμένει και μία ημέρα το πλοίο, για να αναπτύσσονται παράλληλα και οι πολιτιστικές δραστηριότητες του όλου εγχειρήματος και να λειτουργεί και ως ημέρα ανάπαυσης για το πλήρωμα (ο σχεδιασμός ήθελε να είναι τουλάχιστον 150 τον αριθμό) ούτως ώστε να βγαίνουν τρεις βάρδιες πληρώματος. Ο αριθμός των εθελοντών που συγκεντρώθηκε όμως έφτανε μόλις τους 75 και η αναλογία μίας ημέρας κωπηλασίας προς τρεις ανάπαυσης, μαζί με την ημέρα υποχρεωτικής αργίας σε κάθε λιμάνι, έγινε αντίστροφη σε δύο ημέρες κωπηλασίας και μία ανάπαυσης, χωρίς σταθμούς αργίας στα περισσότερα λιμάνια. Αυτό βέβαια θεωρητικά και βάση των αριθμών. Από τις πρώτες όμως ημέρες του απόπλου η δυσκολία και η τραχύτητα της ολοήμερης κωπηλασίας, έθεσε αρκετούς ουσιαστικά εκτός μάχης, με αποτέλεσμα το φορτίο να επωμισθεί στους υπολοίπους που έθεσαν εαυτούς εκτός διαδικασίας επιλογής ανάπαυσης κι έτσι τελικά οι περισσότεροι κωπηλατούσαν τις περισσότερες ημέρες συνεχόμενα. Ο γράφων εκτός της πρώτης ημέρας που η κλήρωση τον έθεσε εκτός, κωπηλάτησε καθ’ όλη την διάρκεια των υπολοίπων ημερών κυρίως ως πρόκωπος (πρώτο δεξί κουπί από την πρύμνη).
Η πρώτη μεγάλη δυσκολία μας περίμενε στην Χαλκίδα, όταν κατά την απόπειρα να πλεύσουμε στα στενά το πρωί, κόλλησε η παλιά γέφυρα που ανοίγει και αφήνει ελεύθερο τον πορθμό για πλεύση, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πλεύσει η Αργώ, γιατί ήταν αρκετά υψηλότερη από το επίπεδο της γέφυρας. Για να περιπλεύσουμε την Χαλκίδα ούτε λόγος μια και τις προηγούμενες μέρες, που ήταν από τις πρώτες του ταξιδιού, είχαμε εξαντληθεί με ολοήμερες κωπηλασίες κάτω από τον ανελέητο Ήλιο του Ιουνίου. Τότε λειτούργησε η από την αρχαιότητα διάσημη Ελληνική ιδιοφυία επίλυσης προβλημάτων. Αφαιρέθηκε το ιστίο με την βοήθεια γερανοφόρου οχήματος, που μας παρέσχε ο δήμος Χαλκίδας, αλλά επειδή και πάλι η πρύμνη ήταν υψηλότερη από το επίπεδο της γέφυρας, έγινε ελεγχόμενη εισροή υδάτων στο σκάφος για να «καθίσει» και παράλληλα με μετατόπιση των κωπηλατών προς την μία πλευρά, για να γείρει το σκάφος λοξά, ούτως ώστε γέρνοντας λοξά η πρύμνη να μειωθεί κι άλλο το ύψος της. Έτσι η Αργώ πέρασε μόλις κάτω από την αψίδα της γέφυρας, σε έναν παράτολμο όσο και επικίνδυνο για το σκάφος πρωτότυπο ναυτικό ελιγμό, που προσέδωσε στο όλο εγχείρημα ανάμεσα στις άλλες του πειραματικές πιστοποιήσεις και την πιστοποίηση της τέλεσης ενός τέτοιου εγχειρήματος, καθιστώντας το πρωτοπόρο και προς αυτή την κατεύθυνση.
Κατά την διάρκεια της διέλευσης του Ευβοϊκού Κόλπου με ούρια ιστιοδρομία, το ένα πηδάλιο έσπασε, ως γνωστόν αυτά τα πλοία έχουν δύο πηδάλια στην πρύμνη, ένα από κάθε πλευρά και τότε έγινε δοκιμαστική «τιμόνευση» με την χρήση των κουπιών.
Δηλαδή με εντολή του καπετάνιου γινόταν «τσίμπημα» των κουπιών στην θάλασσα προς την πλευρά που θέλαμε να πλεύσουμε και ανάλογα έστριβε η Αργώ.
Πλέοντας νύχτα προς τον λιμένα της Βουλιαγμένης, λόγω καθυστέρησης που προκλήθηκε από τον καιρό και το μόνο που ακουγόταν ήταν ο ρυθμικός μονότονος ήχος των κουπιών, η Αργώ πέρασε δίπλα από κάποιο αλιευτικό σκάφος που έριχνε δίχτυα.
Καθώς ο ψαράς δεν μας είχε αντιληφθεί μέσα στο σκοτάδι, κάποιος απευθυνόμενος προς αυτόν είπε: «Ήρθαμε για την ναυμαχία της Σαλαμίνας, ελπίζουμε να μην αργήσαμε….» Ο ψαράς αποσβολώθηκε στην θέση του και ίσως να είναι ακόμη εκεί αποσβολωμένος προσπαθώντας να καταλάβει τι ήταν αυτό που είχε δει……
Διέλευση του Ισθμού. ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννης Μαλτέζος
Η διέλευση του ισθμού της Κορίνθου ήταν μια άλλη μεγάλη επιτυχία, καθώς έπρεπε να παλεύουμε με το ρεύμα για τρεις περίπου ώρες, ώστε να μένει η Αργώ στο μέσον του ισθμού, αποφεύγοντας τα αβαθή άκρα. Αλλά παράλληλα ήταν και η μόνη πλεύση που κάναμε υπό σκιά, μια και η φιλόξενη ακτή της Πελοποννήσου μας σκέπαζε με την σκιά της.
Μια από τις σπάνιες ευκαιρίες για ξεκούραση λόγω πλεύσης
με άνεμο.... πολύ ακριβοθώρητος ήταν ο ούριος άνεμος....
ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννου Μαλτέζου
Η κορύφωση όμως της αντοχής μας και η πιστοποίηση της αντοχής της Αργούς ήρθε στις 4 Ιουλίου όταν αποπλέοντας από Κόρινθο με κατεύθυνση Ιτέα, κάτω από θερμοκρασίες απίστευτα έντονες (έλιωσαν οι μπαταρίες του GPS θαλάσσης από την ζέστη!) και ενώ υποχρεώθηκε το συνοδό σκάφος να μας εγκαταλείψει μεσοπέλαγα με εντολή της εισαγγελέως Λειβαδιάς, παρά τα νομικά επιχειρήματα του «καπετάνιου» μας του κυρίου Κούρτη, πως αφήνει δηλαδή ένα πειραματικό σκάφος χωρίς «ομπρέλα» προστασίας, φέροντας πλήρως την ευθύνη για το πλήρωμα, γύρω στις 18,30 ξέσπασε το πρώτο μπουρίνι με τεράστιες ρεστίες (βουβά κύματα).
Ο καιρός «μαλάκωσε» κατά τις 20.30 και το πρώτο σκάφος που φάνηκε στον ορίζοντα ήταν ένα ρυμουλκό που είχε σταλθεί από το λιμεναρχείο της περιοχής γύρω στις 21.00, σχεδόν 2,5 ώρες μετά από τα τηλέφωνα για παροχή πιθανής βοήθειας, γιατί λόγω καιρού ήταν αδύνατος ο απόπλους οποιουδήποτε σκάφους. Είχαμε μείνει μόνοι εμείς και η οργή του Ποσειδώνα μέσα στον Κορινθιακό, λόγω της αγγυλωτικής αρτηριοσκλήρωσης ως προς το γράμμα του νόμου μιας δημοσίας λειτουργού. Δεν είχε όμως ακόμα τελειώσει η δοκιμασία μας.
Επειδή είχαμε καθυστερήσει και ήδη είχε νυχτώσει, προορισμός μας έγινε ο λιμένας της Αντίκυρας όπου και μετά από κωπηλασία άλλων τεσσάρων ωρών φτάσαμε στην είσοδό του γύρω στις 01.00 μετά τα μεσάνυχτα.
Τότε χτύπησε το δεύτερο μπουρίνι «κατάφατσα», που εκτιμήθηκε από 9 έως 10 μποφόρ. Για πρώτη φορά είδαμε την θάλασσα μέσα στην νύχτα να ασπρίζει σαν γάλα. Η μάχη συνεχίστηκε παρά την πλήρη σχεδόν εξάντληση που είχε προηγηθεί. Όταν πατούσαμε το λιμάνι της Αντίκυρας είχαμε συμπληρώσει σχεδόν 21 ώρες επάνω στην Αργώ, από το πρωί στις πέντε που είχαμε επιβιβαστεί ως τις δύο μετά τα μεσάνυχτα που πατούσαμε και πάλι στεριά. Ήταν θαύμα το γεγονός του ότι δεν συνέβη κάτι τραγικό και αυτό το οφείλουμε στην Παναγία μας και στους Αγίους μας.
Η Αργώ έπλευσε μέσα στον Αχελώο και στον Αχέροντα και συνέχισε το ταξίδι της προς τους Αγίους Σαράντα, παρά τις οχλήσεις από πλευράς Δήμου Βόλου μετά την Κέρκυρα να παρατήσουμε το ταξίδι. Αυτό συνέβη γιατί μετά την εγκατάλειψη του πλοίου συνοδείας, του «Πήγασος», ο Δήμος Βόλου μίσθωσε ένα πλοιάριο ονόματι «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΡΟΥΦΑΣ», που δεν είχε ναύλο για πλεύση σε διεθνή ύδατα, αλλά ούτε και δυνατότητα πλεύσης όταν ο καιρός έπιανε τα 5 μποφόρ.
Αυτό ήταν άλλη μια αστοχία του υποστηριχτικού μηχανισμού. Παρά λοιπόν και αυτή την καινούργια αντιξοότητα πλεύσαμε στα ύδατα της Αλβανίας με συνεννόηση παροχής σκάφους συνοδείας από πλευράς Αλβανίας, ούτως ώστε να καταστεί δυνατή η πλεύση μας εκτός χωρικών υδάτων. Μετά από όλα αυτά η Αργώ γύρισε για να τελειώσει το ταξίδι της στο Βαθύ της Ιθάκης στις 8 Αυγούστου και καταγράφοντας την δική της ιστορία, που ξεκίνησε ως Αργοναυτική εκστρατεία για να τελειώσει ως ….. Οδύσσεια….
Πρωί στο Κιόνι στην Ιθάκη. "...Κοιμηθήκαμε μέσα στο σκάφος και μερικοί
στην παραλία". ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννη Μαλτέζου
Στο τέλος του ταξιδιού, όλοι εμείς οι εθελοντές ερέτες από διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού, είχαμε ομογενοποιηθεί σε ένα πλήρωμα με μια ψυχή και μια καρδιά και είχαμε αντιμετωπίσει με επιτυχία την διαχείριση της αντοχής, της υπομονής και της επιμονής μας, κάτω από ανελέητες θερμοκρασίες, ενάντια σε φυσικές και οργανωτικές αντιξοότητες, κοιμώμενοι πολλές φορές, είτε επάνω στους πάγκους μας, είτε χύμα στις παραλίες πέριξ της Αγαπημένης μας Αργούς.
Η Αργώ είχε πλεύσει από το Αιγαίο στο Ιόνιο και σε δύο χώρες, μεταφέροντας ένα μήνυμα ενότητας, πολιτισμού και συναδέλφωσης καθώς και την πολιτισμική συνέχεια του Ελληνισμού για 3,5 χιλιάδες χρόνια Ιστορίας. Το ταξίδι καθυστέρησε οκτώ ημέρες λόγω καιρικών συνθηκών, ενώ συνολικά 18 ημέρες ήταν οι καθυστερήσεις που προκλήθηκαν λόγω ανεπάρκειας του υποστηρικτικού μηχανισμού.
Προς Λευκάδα εργασίες συντήρησης και
καθαριότητας της Αργούς.
ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννη Μαλτέζου
Αθροίζοντας τις συνολικές ώρες κωπηλασίας που φτάνουν τις 259,5 βλέπουμε ότι κατά μέσο όρο η κωπηλασία ανά μέρα έφτανε τις 9 περίπου ώρες, ενώ η ιστιοδρομία διήρκεσε σε σύνολο 54,5 ώρες φτάνοντας κατά μέσο όρο τις 2 ώρες περίπου. Εκείνο που δεν μπορεί να εκτιμηθεί και να καταγραφεί ήταν οι ανελέητες συνθήκες καύσωνα που στο σύνολο του ταξιδιού έλιωναν πραγματικά το πλήρωμα από το πρώτο φως μέχρι το τελευταίο.
Εδώ θα ήθελα να επισημάνω και τις προσπάθειες αρωγής των τοπικών αυτοδιοικήσεων στο Μαρμάρι της Εύβοιας, στον Μύτικα της Αιτωλοακαρνανίας, στην Πάργα και κυρίως στους Παξούς όπου η τοπική κοινωνία, λόγω πληρότητας των ξενοδοχείων της περιοχής, μας φιλοξένησε στα σπίτια τους, καθώς δυστυχώς και την απαράδεκτη απουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης της Κορίνθου όπως και της Λευκάδας.
Το παρηγορητικό ήταν ότι ο απλός ο κόσμος στο σύνολό του αγκάλιασε την όλη προσπάθεια, επευφημώντας σε ορισμένες περιπτώσεις τις προσπάθειες του πληρώματος και αυτή του η καρδιά ήταν άλλωστε η καρδιά του Ελληνισμού που παλλότανε συντροφιά μας. Αλλά όχι μόνον των Ελλήνων. Πολλοί ξένοι επισκέπτες στην χώρα μας χειροκρότησαν και επευφήμησαν το όλο εγχείρημα. Δυστυχώς μικροκομματικές αγκυλώσεις και προσωπικές ίσως μικρότητες απέτρεψαν κάποιους από τους τοπικούς άρχοντες από το να γίνουν μέλη αυτής της Ιστορίας.
Την επομένη χρονιά η Αργώ και συγκεκριμένα στις 3 Αυγούστου κατέπλευσε στο λιμάνι του Πότι της Γεωργίας. Προηγουμένως είχε καταπλεύσει στο Μπατούμι. Αυτό επετεύχθη χάρη στην άοκνο προσπάθεια του τότε αντιπροέδρου της βουλής κυρίου Σούρλα, ο οποίος είχε υποσχεθεί όταν οι Τούρκοι αρνήθηκαν την διέλευση της Αργούς από τα στενά, ότι εμείς ότι και να γίνει θα πάμε στην Κολχίδα. Το πλοίο φορτώθηκε σε ένα μεταγωγικό και ξεφορτώθηκε στο Μπατούμι για να πλεύσει προς το Πότι με την πλήρη αρωγή της Γεωργιανής κυβέρνησης και του λαού της που γιόρτασε σύσσωμος την άφιξη του μυθικού πλοίου που κόμιζε ειρήνη, συναδέλφωση και πολιτισμό.
όνιο πλεύση προς Ιθάκη με πανί στε στιλ "τελατίνι" και παράλληλη κωπηλασία. ΦΩΤΟ: Αρχείο Ιωάννη Μαλτέζου
http://perialos.blogspot.com/

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Τα στατιστικά στοιχεία κωπηλασίας και ιστιοδρομίας, αντλήθηκαν από τους σχολαστικούς πίνακες που κατέγραψε ο Ολλανδός Αργοναύτης PieterBonkentein.

Το Περί Αλός προτείνει:
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι επισκεφθείτε:
  • ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ 2008. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΩΠΗΛΑΤΩΝ ΑΡΓΟΥΣ. Πιέσατε ΕΔΩ
  • ΑΡΓΩ. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΟΡΟΥ. Πιέσατε ΕΔΩ
  • ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΑΡΓΟΥΣ. Πιέσατε ΕΔΩ

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Πληρώνουν το κολέγιο με το... κορμί τους


Κορίτσια πο πηγαίνουν σε κολέγια στην Αμερική...
τα οποία δεν έχουν να πληρώσουν τις σχολές τους ή έχουν πάρει κάποιο δάνειο και δεν έχουν να το ξεπληρώσουν βρίσκουν λύσεις μέσα από ιστοσελίδα.
Τι ακριβώς προσφέρει αυτή η ιστοσελίδα στις φοιτήτριες;
Βρίσκουν άντρες που μπορούν να τις συντηρήσουν οικονομικά και ξεπληρώνουν τις σχολές και τα δάνεια με αντάλλαγμα το κορμί τους. 
Τα νεαρά κορίτσια ζουν μια ζωή μέσα στη «χλιδή» αλλά είναι αναγκασμένες να δέχονται τις σεξουαλικές φαντασιώσεις των ανδρών.
Ποιοι είναι αυτοί οι άντρες;
«Είναι μία πολύ ακριβή δουλειά», λέει ο Τζακ, ο οποίος είναι 70 χρονών και είναι ένας «sugar daddy», που όπως τονίζει δε βάζει μυαλό.
Θεωρεί τον εαυτό του ως έναν πολύ καλό άνθρωπο και πιστεύει πως κάνει φιλανθρωπίες. Συμπληρώνει πως πληρώνει τη βραδιά πάνω από 500 δολάρια.
Το site από το οποίο έρχονται σε επαφή οι «sugar daddies» με τα «sugar babies» έχει πάνω από 800.000 μέλη και πάνω από 700.000 «sugar babies»
pentapostagma

Να ρε γιατί δεν πεθαίνουν οι Έλληνες !

Καταπληκτικό, αντριχιαστικό βίντεο που είδαμε στο Σαλονικιώτικο
(εμείς βάζουμε πηγή, αντίθετα με κάτι άλλα @ρχιδια του διαδικτύου, που κατακλέβουν άλλα blogs, όπως τα ανέκδοτα του xalarotiko και άλλες αναρτήσεις μας)

halarotiko

Το τέλος του Φιλελευθερισμού και η Νέα Εποχή!


Όλα δείχνουν ότι έχουμε φτάσει στο «σημείο μηδέν» και ότι είμαστε πλέον έτοιμοι να περάσουμε σε …άλλη διάσταση, στη διάσταση που λέγεται: New Age!

Στις αρχές της δεκαετίας του 90 με την κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ, η ευφορία και η αίσθηση της νίκης από τη φιλελεύθερη δύση εκφράστηκε και σε θεωρητικό επίπεδο.
Το πιο πολυσυζητημένο έργο της εποχής ήταν το βιβλίο του Φράνσις Φουκουγιάμα με τίτλο: «Το τέλος της ιστορίας και ο τελευταίος άνθρωπος».
Το κλίμα της περιόδου επέτρεπε στον Φουκουγιάμα να θριαμβολογεί υποστηρίζοντας πως η φιλελεύθερη δημοκρατία είναι το ακροτελεύτιο σημείο ιδεολογικής εξέλιξης της ανθρωπότητας καθώς είναι απαλλαγμένη από τις θεμελιακές εσωτερικές αντιφάσεις που αντιμετώπισαν όλα τα άλλα πολιτικά συστήματα.
Επίσης υποστήριζε πως οι αρχές της αγοράς έχουν εξαπλωθεί έχοντας κατορθώσει να επιτύχουν πρωτόγνωρα επίπεδα υλικής ευημερίας ακόμα και στον τρίτο κόσμο, αποφεύγοντας ωστόσο να δώσει κάποια χειροπιαστά παραδείγματα!
Ο ενθουσιασμός με τον οποίο χαιρέτιζε το παράδειγμα της Λατινικής Αμερικής στις αρχές της δεκαετίας του 90, για την υιοθέτηση νεοφιλελεύθερων πολιτικών μάλλον θα πρέπει να έχει εξανεμιστεί στο μεταξύ, καθώς η ίδια περιοχή μετά από δύο δεκαετίες είναι καζάνι που βράζει, με την Αργεντινή να έχει περάσει διά πυρός και σιδήρου, ενώ είδαμε τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις να ανατρέπονται (Βενεζουέλα, Βραζιλία, Βολιβία κ.λ.π.).
Πως βλέπει τις εξελίξεις σήμερα ο καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής Οικονομίας στη Σχολή Προηγμένων Διεθνών Σπουδών Πολ Νίτσε του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς;
O Φράνσις Φουκουγιάμα (τρίτης γενιάς Ιαπωνοαμερικανός, γεννημένος στο Σικάγο στις 27 Οκτωβρίου 1952) υπήρξε από τους ιδρυτές του νεοσυντηρητικού κινήματος στις ΗΠΑ, ωστόσο αποκήρυξε τον μιλιταρισμό του Μπους και των συντρόφων του και σήμερα ομολογεί δημοσίως ότι ψήφισε Ομπάμα, αν και δηλώνει ήδη απογοητευμένος. «Δεν μετανιώνω που ψήφισα Ομπάμα. Πιστεύω ότι η αποτυχία του έχει να κάνει με το γεγονός ότι ανακάτεψε πολλούς ετερόκλητους ανθρώπους με διαφορετικές απόψεις [την ίδια αποτυχημένη συνταγή ακολούθησε και ο συμπατριώτης του στο Μέγαρο Μαξίμου] και τώρα καλείται να κάνει τις επιλογές του απέναντι στις ομάδες που τον στήριξαν», λέει.
Και συνεχίζει: «Είμαι περισσότερο απαισιόδοξος από ποτέ για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη μέση μιας μεγάλης οικονομικής κρίσης το σύστημα αποδείχθηκε ανίκανο[sic] να λάβει σημαντικές αποφάσεις, όπως απέδειξε και η ενίσχυση της δύναμης των Ρεπουμπλικανών τον Νοέμβριο.Οι εποχές όμως απαιτούν συναίνεση [να πάλι τα κοινά με το Μέγαρο Μαξίμου]».
Τι απέγινε η αισιοδοξία του Φουκουγιάμα;
Μήπως βιάστηκε να προσδιορίσει το τέλος της Ιστορίας με την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης; Μήπως τότε ήταν απλά η αρχή του τέλους;
Ας δούμε πως βλέπει ο ίδιος τα πράγματα σήμερα:
«Η κρίση έδειξε ότι υπάρχει πρόβλημα στις αρρύθμιστες αγορές κεφαλαίου και στο αγγλοσαξονικό μοντέλο που προωθούν οι ΗΠΑ και η Βρετανία. Στη δεκαετία του ΄80 οδήγησε σε μεγάλη ανάπτυξη, αλλά η σημερινή κρίση δείχνει ότι ο χρηματοπιστωτικός τομέας είναι πολύ επικίνδυνος. Και αυτό, διότι οι τράπεζες μπορούν να επιβάλουν ρίσκα στην υπόλοιπη οικονομία, κάτι που δεν συμβαίνει με τον τομέα των υπηρεσιών, για παράδειγμα. Αποτύχαμε να ρυθμίσουμε το σύστημα και υπάρχει πρόβλημα με αυτό το καπιταλιστικό μοντέλο. Εναλλακτική δεν έχουμε, αλλά πρέπει να βρούμε ένα νέο μείγμα, τη σωστή αναλογία ανάμεσα στην αγορά και το κράτος, πάντα βέβαια μέσα στο πλαίσιο της οικονομίας της αγοράς κι ενός δημοκρατικού συστήματος».
Εξετάζοντας τα πράγματα νηφάλια, θα πρέπει να παραδεχτούμε, πως αυτό το οποίο στην ουσία έχει αποτύχει παταγωδώς είναι η διεθνής διαπλοκή μεταξύ Κράτους και Αγορών.
Το φαινόμενο αυτό που έχουμε ζήσει τόσο έντονα στον τόπο μας έχει αποδειχτεί ότι ήταν μια «πανδημία» διεθνούς έκτασης και απλά εδώ σε εμάς -λόγω νοοτροπίας- τα πράγματα έγιναν ποιο γρήγορα φανερά.
Η διαπλοκή αυτή είναι που έκανε τα πράγματα να ξεφύγουν από τον έλεγχο και να βρισκόμαστε σήμερα αντιμέτωποι με την κατάρρευση του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Τα πράγματα δείχνουν να έχουν μάλιστα ξεφύγει σε τέτοιο σημείο, που η πρόταση Φουκουγιάμα για «αναθεώρηση της σχέσης μεταξύ αγοράς και κράτους» να φαντάζει παρωχημένη και μη εφαρμόσιμη.
Το μόνο που απομένει πλέον στο παγκόσμιο σύστημα διακυβέρνησης είναι, η ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ.
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει απλά το τέλος του φιλελευθερισμού, με τον ίδιο τρόπο που συνέβη και η ανατροπή του «υπαρκτού σοσιαλισμού»: ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ, μέσα από τις εξεγέρσεις του όχλου!
Η πτώση των δίδυμων πύργων στη Νέα Υόρκη πριν δέκα χρόνια αυτό είχε σηματοδοτήσει.
Το ερώτημα όμως είναι: ποιοι έδωσαν τότε το μήνυμα και ποιοι το έλαβαν;
Αν κάνουμε ένα play back στα γεγονότα και βάλουμε τα κομματάκια του παζλ στη σωστή τους θέση, τότε θα διακρίνουμε καθαρά την κλιμακούμενη εξέλιξη προς αυτό το σχεδιασμένο τέλος και την αρχή μια Νέας Εποχής.
Όλες οι προγνώσεις και όλα τα σενάρια για έξοδο από την κρίση, καθώς και οι σπασμωδικές κινήσεις της Frau Merkel, μοιάζουν “κουκλοθέατρο” γι αυτούς που έχουν οργανώσει την ανατροπή.
Τι θα φέρει όμως η «επόμενη μέρα»;
Ας ρωτήσουμε τον αξιότιμο Κύριο Μπαν Κι Μουν… αυτός σίγουρα γνωρίζει.
Αυτό που δεν γνωρίζει όμως… είναι… τι θα φέρει η …μεθεπόμενη!


Λείπει η γάτα και … χορεύουν οι απατεώνες στην Λιοσίων 104!!!


Δεν πρόκειται για προσφιλή μου συνήθεια να ξεσκεπάζω απατεώνες… αν και είναι η δεύτερη φορά που χρησιμοποιώ τα κείμενά μου για να το κάνω.. σύμπτωση;
Υπερβάλλουσα ευαισθησία; Δεν έχει όμως καμία σημασία…
Σημασία έχει ότι αυτή ακριβώς την εποχή που ο δείκτης της ανεργίας κτυπάει κόκκινο, κάποιοι θεωρούν ότι είναι αυτή ακριβώς η εποχή για να εκμεταλλεύονται εργαζόμενους που εκλιπαρούν για μια θέση στον ήλιο…
Σήμερα λοιπόν το πρωί, μετά από τηλεφωνική μου επικοινωνία με φιλικό άτομο που ψάχνει για εργασία, ενημερώθηκα για «όμιλο εταιριών» που εδρεύει στην οδό Λιοσίων 104… τώρα όμιλος εταιριών είναι σχετικό… για αγέλη μαϊμούδων εταιριών μου φαίνεται μάλλον… και η οποία εκμεταλλεύεται την ανάγκη προς εργασία εκατοντάδων ανθρώπων καθημερινά.
Ας τα πάρουμε από την αρχή:
Καταρχήν η συγκεκριμένη εταιρία έχει πάνω από 30 καταχωρήσεις αγγελιών στην εφημερίδα Χρυσή Ευκαιρία για διάφορες ειδικότητες (γραμματείς, διευθυντικά στελέχη, υπάλληλους γραφείου, τηλεφωνήτριες) με διαφορετικά τηλέφωνα πάντα αλλά που όλα αρχίζουν με το «μαγικό» αριθμό 211 9892… και διαφορετικά μόνο τα 3 τελευταία ψηφία του αριθμού.
Αν ψάχνεις για κάποια συγκεκριμένη θέση τότε σου λένε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη κι ότι ψάχνουν για υπαλλήλους γραφείου… βλέπε τηλεφωνικές πωλήσεις.
Η τακτική είναι η ίδια.. παίρνεις τηλέφωνο, σου κλείνουν αμέσως ραντεβού, ταχεία εξυπηρέτηση βλέπετε…. πηγαίνεις… υποτίθεται ότι πρέπει να εκπαιδευτείς ( εν τω μεταξύ δεν πληρώνεσαι)… σου τάζουν λαγούς, πετραχήλια, δήθεν συμβάσεις αορίστου χρόνου με ψιλά γράμματα, δεν διευκρινίζουν όρους εργασίας… για ΙΚΑ και τέτοια ούτε συζήτηση… αν ξαναπάς την επόμενη ημέρα.. υπάρχουν κάμερες ασφαλείας, οι όποιες συνομιλίες καταγράφονται, η πόρτα είναι κλειδωμένη και δεν μπορείς να βγεις αν δεν ζητήσεις να σου την ανοίξουν… αν δεν πιάσεις τους καθημερινούς στόχους πωλήσεων δεν παίρνεις τίποτα ανεξαρτήτως αν ήσουν εκεί 8 ώρες… το περιβάλλον είναι εξωφρενικά βρωμερό και τρισάθλιο χωρίς στοιχειώδης κανόνες υγιεινής.. καθαρά τριτοκοσμικό.. και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι υπάρχει συναγερμός.. ναι, καλά ακούσατε.. όλοι είναι ενημερωμένοι ότι όταν ακουσθεί συναγερμός αυτό σημαίνει ότι κάνει ντου επιθεώρηση ή ΙΚΑ ή ότι άλλο και πρέπει ν αφήσεις τα πάντα και είτε να την κάνεις με ελαφρά ή να το παίξεις υποψήφιος εργαζόμενος που περιμένει συνέντευξη… κομμάτι κι αυτό της «συμφωνίας κυρίων» που καλείσαι να αποδεχτείς…
Επειδή είμαι περίεργη γατούλα, να μην ξαναλέμε τα ίδια… το έψαξα λίγο το θέμα.. και ακούσατε ακούσατε… υπάρχουν στο διαδίκτυο χιλιάδες καταγγελίες για τους εν λόγω «κυρίους» σε πολλές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες καθώς και blogs.. ενδεικτικά αναφέρω: inews, zougla, tro-ma-kti-ko blog και πολλά άλλα… για να φανταστείτε δε πόση απελπισία έχει προκαλέσει η εταιρία δολοφόνων ψυχών για την οποία μιλάμε, κάποιος έφτιαξε μέχρι και blog για την εταιρία μόνο αυτή.. δείτε και φρίξτε:http://liosion104.blogspot.com/
Κι όλα αυτά παραπάνω από ένα χρόνο…
Το ότι κράτος δεν υφίσταται το ξέρουμε… γιατί πώς είναι δυνατόν αφού υπάρχουν τόσες πληροφορίες… τόσες καταγγελίες να μην είναι δυνατόν να κλείσει αυτό το τερατούργημα;;;;
Έλεος πια!!! θα πρέπει να πάρουμε το νόμο στα χέρια μας για να δούμε άσπρη μέρα σ αυτή τη χώρα;
Λοιπόν για να τελειώνουμε τώρα,
Προς υποψήφιους εργαζόμενους: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΟΣΙΩΝ 104.. και τηλέφωνα τύπου… δες παραπάνω
Προς Επιθεώρηση εργασίας, ΙΚΑ, ΣΔΟΕ και ότι άλλο: ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Προς αγαπητούς αναγνώστες: ενημερώστε όσους γνωρίζετε σχετικά ώστε να μην πέσουν στην παγίδα….
Είπαμε όταν λείπει η γάτα χορεύουν τα ποντίκια… αλλά αυτά δεν είναι ποντίκια… είναι τεράστιοι αρουραίοι, τερατόμορφα κτήνη που εκμεταλλεύονται τον πόνο των χιλιάδων ανέργων σε μια χώρα που βουλιάζει όλο και πιο πολύ, μέρα με τη μέρα…
Άντε γιατί αν δεν κουνηθούμε μόνοι μας, τίποτα δεν θα γίνει σ αυτή τη χώρα μάγκες… τίποτα… κι αφού λείπει η γάτα.. ας γίνουμε εμείς τα μαύρα σκυλιά να τους κατασπαράξουμε.. και τα ποντίκια αλλά και τις βρωμόγατες που κωφεύουν.. ( κατά τα’ άλλα είμαι υπέρ το δέον φιλόζωη.. αλλά με τα ζώα… όχι με τα «κτήνη»).
Άντε γιατί αρκετά συγχύστηκα και σήμερα η γυναίκα…

Εκκενώθηκαν Πεντάγωνο και Καπιτώλιο από σεισμό στις ΗΠΑ

Πρόκειται για σεισμική δόνηση 5,9 Ρίχτερ.
Σεισμός μεγέθους 5,9 βαθμών έγινε αισθητός στις 20.50 ώρα Ελλάδας, στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Νέας Υόρκης και της Ουάσιγκτον, όπου το Πεντάγωνο εκκενώθηκε. Στην Ουάσιγκτον, ο σεισμός «ταρακούνησε» τα κτίρια για αρκετά δευτερόλεπτα, σημείωσαν οι ανταποκριτές του Γαλλικού Πρακτορείου.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς ή σημαντικές ζημιές στην Ουάσιγκτον μετά από το σεισμό μεγέθους 5,9 βαθμών που έγινε αισθητός στην πόλη και στις γύρω περιοχές, έγινε γνωστό μέσω του Twitter από τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και την πυροσβεστική.
Οι πτήσεις από τα αεροδρόμια Τζον Φ. Κένεντι και Νιούαρκ, στην περιοχή της Νέας Υόρκης, επαναλήφθηκαν σήμερα μετά την καθυστέρηση που προκλήθηκε λόγω του σεισμού που έπληξε Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, δήλωσε εκπρόσωπος της Αρχής του λιμένος της Νέας Υόρκη και του Νιου Τζέρσεϊ. Οι αρχές καθυστέρησαν προσωρινά τις πτήσεις, για να επιθεωρήσουν τους διαδρόμους και τους πύργους ελέγχου, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Στην Ουάσινγκτον ο Εθνικός Καθεδρικός Ναός, το υψηλότερο κτίριο της πόλης, υπέστη ζημιές από τον σεισμό, καθώς τρεις διακοσμητικοί πυργίσκοι του κεντρικού πύργου (καμπαναριό) του κτιρίου αποκολλήθηκαν, δήλωσε ένας εκπρόσωπος.
Ο Ρίτσαρντ Ουάινμπεργκ, διευθυντής επικοινωνίας στον Επισκοπικό καθεδρικό ναό, είπε ότι ένας τέταρτος πυργίσκος έχει πάρει κλίση και μπορεί επίσης να καταρρεύσει.
Ο κεντρικός πύργος του κτιρίου, που έχει ύψος 30 ορόφων, υπέστη επίσης μικρές ζημιές στην δομή του. Άλλες ζημιές που αναφέρθηκαν από το σεισμό σημειώθηκαν στην πρεσβεία του Ισημερινού, σύμφωνα με ηχογραφημένο μήνυμα από την πυροσβεστική υπηρεσία και την αρμόδια υπηρεσία EMS.
με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

To νέο νομοσχέδιο και το τέλος του φοιτητικού συνδικαλισμού


Γράφει ο Στρατής Ζουμπουλιάς 
«… είχα την τύχη να ζήσω όλες τις εκφάνσεις του ελεύθερου πλέον φοιτητικού κινήματος.
Τις ατέλειωτες συζητήσεις στο αμφιθέατρο, τις συγκρούσεις με έντονα ιδεολογικά χαρακτηριστικά, τους αγώνες για δημοκρατικές ελευθερίες και μια καλύτερη ζωή, για ένα άλλο επίπεδο σπουδών, για την ισότητα των δύο φύλων.»
Η συγκεκριμένη παράγραφος βρίσκεται στο βιογραφικό της Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου. Η Υπουργός Παιδείας, αισθάνεται περήφανη που είχε την τύχη να «ζήσει όλες τις εκφάνσεις του ελεύθερου φοιτητικού κινήματος», τις «ατελείωτες συζητήσεις στο αμφιθέατρο και τις συγκρούσεις με έντονα ιδεολογικά χαρακτηριστικά» γεγονός που φανερώνει την ενεργή συμμετοχή της στον φοιτητικό συνδικαλισμό.
Σίγουρα δεν υπάρχει κάτι μεμπτό σε αυτή την αναφορά της .Υπάρχει όμως στο νομοσχέδιο που καταθέτει σήμερα προς συζήτηση και αύριο προς ψήφιση στην Βουλή.Πέρα από τις καινοτόμες αλλαγές που αφορούν το «Συμβούλιο Ιδρύματος» , την χρηματοδότηση, τον ρόλο του Πρύτανη και την εκλογή των καθηγητών, στο νέο νομοσχέδιο τίθεται και μια άλλη σημαντική παράμετρος: η όσο το δυνατό μικρότερη συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα διοίκησης των Πανεπιστημίων.
Οι φοιτητικές παρατάξεις, με τα θετικά και τα αρνητικά τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ιστορία των ΑΕΙ, ειδικότερα μετά την μεταπολίτευση. Το «φοιτητικό κίνημα» ήταν εκείνο που συνέβαλλε στο Πολυτεχνείο και δίνει τον παλμό και την ένταση σε κάθε άδικο μέτρο και αλλαγή που επιβάλλουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις.
Και όμως ο «εκσυγχρονισμός» της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν περιλαμβάνει τις φοιτητικές παρατάξεις, καθώς θεωρούνται «αναχρονιστικές» και προσπαθούν να μετατρέψουν το Πανεπιστήμιο σε «κομματικό φέουδο» του πολιτικού τους φορέα. Προάγουν την «αναξιοκρατία» και θέτουν φοιτητές, καθηγητές, Πρυτάνεις και ΑΕΙ υπό «καθεστώς ομηρίας».Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει καταγγελίες για τις φοιτητικές παρατάξεις. Αυτή όμως είναι η μια μεριά του ζητήματος.Η αρνητική πλευρά.Η πλευρά που δικαιολογεί την υποβάθμιση τους και οδηγεί σε έξοδο των φοιτητών από τα όργανα ελέγχου και διοίκησης των ΑΕΙ.Υπάρχει – όπως και σε κάθε ζήτημα- μια άλλη,θετική πλευρά.
Σε αυτήν οι παρατάξεις δεν είναι «ο δυνάστης των ελληνικών Πανεπιστημίων». Με την ιδεολογία πάνω στην οποία βασίζονται, και κατ επέκταση με τις ιδεολογικές διαφορές που βιώνουν μεταξύ τους, πολιτικοποιούν τους φοιτητές, τους δίνουν μια αίσθηση της πολιτικής και τους θέτουν υπό σκέψη για το «ποιον και γιατί» θα ψηφίσουν στις φοιτητικές εκλογές.
Αυτό το «ποιον να ψηφίσω και γιατί να τον ψηφίσω» είναι ένα ερώτημα που σπάνια τίθεται σε σημαντικότερες εκλογικές διαδικασίες όπως εκείνη που οδηγεί στην ψήφιση της κυβέρνησης. Είναι ένα ερώτημα που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη του ο κάθε ψηφοφόρος, είτε στις φοιτητικές είτε στις βουλευτικές εκλογές.
Εδώ ο φοιτητικός συνδικαλισμός προσφέρει απλόχερα στους φοιτητές μια «βοήθεια» για το πώς πρέπει να δρουν και να συμπεριφέρονται ως πολίτες πλέον.Η δράση των φοιτητικών παρατάξεων φυσικά δεν σταματάει εδώ. Με τις δράσεις , τις προτάσεις, την συμμετοχή τους στα- ως τώρα- όργανα συνδιοίκησης , ακόμα και με τις σημειώσεις που προσφέρουν στους φοιτητές, έστω και αν το κάνουν για ψηφοθηρικούς λόγους, συμπληρώνουν τα κενά της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Κενά στα οποία το νέο νομοσχέδιο θα έπρεπε να στοχεύει και να προσπαθεί να τα εξαλείψει.
Παράλληλα διενεργούν ,με την παρουσία τους, έλεγχο στις αποφάσεις που παίρνονται από τις διοικήσεις των ΑΕΙ για τους φοιτητές, που με το νέο νομοσχέδιο θα παίρνονται δίχως τους φοιτητές.Με το νέο νόμο οι φοιτητικές παρατάξεις εξωθούνται από τα ελληνικά ΑΕΙ. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν γίνεται με την πλήρη κατάργηση τους, αλλά με τον περιορισμό του ρόλου τους στην ζωή του Πανεπιστημίου.
Οι εκλογές θα γίνονται με ενιαίο ψηφοδέλτιο του φοιτητικού συλλόγου. «Δια εξαναγκασμού» δηλαδή, όλοι οι φοιτητές μπαίνουν σε ένα ψηφοδέλτιο, από όποιον ιδεολογικό χώρο και να προέρχονται. Η ένωση του φοιτητικού κινήματος θα μπορούσε να επιτευχθεί αν είχαν συμφωνήσει όλες οι φοιτητικές παρατάξεις. Τώρα θα είναι αναγκασμένες να ενωθούν σε ένα ψηφοδέλτιο, ώστε να εκλεγεί ένας φοιτητής που θα εκπροσωπεί χιλιάδες στο Συμβούλιο του Ιδρύματος, και οι υπόλοιποι για τα γνωμοδοτικά Συμβούλια σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας.
Ο «εκσυγχρονισμός» των ΑΕΙ, σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή πρότυπα είναι κάτι αναγκαίο για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, ώστε να ανακτήσουν την θέση τους στην κοινωνία. Η Ελλάδα δεν στερείται επιστημόνων με άριστη κατάρτιση στο αντικείμενο τους. Μια ματιά στους Έλληνες καθηγητές των ξένων Πανεπιστημίων, θα το βεβαιώσει. Πάσχει από υποδομές και από την απαραίτητη συνδρομή του κράτους. Ταράσσεται κάθε φορά από κυβερνήσεις που μέσα στα σχέδια τους πάντα βρίσκεται μια μεγάλη αναδιάρθρωση για την Παιδεία, λες και είναι εκείνη το μεγαλύτερο πρόβλημα του Ελληνικού κράτους.Τώρα όμως το «εξιλαστήριο θύμα» έχει βρεθεί.
Είναι οι παρατάξεις.Χωρίς και εκείνες να είναι άμοιρες ευθυνών , η προσπάθεια «κατάργησης» τους θα σημαίνει πολλά. Το Υπουργείο Παιδείας θα μπορούσε να αναθεωρήσει τον τρόπο λειτουργίας τους, όχι να μειώσει την εκπροσώπηση των φοιτητών στα όργανα Διοίκησης. 
Για να μπορούν να υπάρχουν ακόμα «διάλογοι με έντονα ιδεολογικά χαρακτηριστικά» στα ελληνικά Πανεπιστήμια.