ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Μη επανδρωμένο Ελικόπτερο,κατασκεύασε ο Ελληνικός Στρατός.

Μέσα στην ομίχλη που έχει σκεπάσει την χώρα μας τον τελευταίο χρόνο, και στον φόβο που διακατέχει πλέον το σύνολο του ελληνικού λάου, πετάχθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Πάχης Μεγάρων ένα ολοκαίνουργιο μικρό μη επανδρωμένο ελικόπτερο το οποίο θα αρχίσει να εξυπηρετεί τις ανάγκες του Ε.Σ. Στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ» το ΓΕΣ, εκμεταλλευόμενο την υπάρχουσα τεχνογνωσία του προσωπικού του Στρατού Ξηράς, κατασκεύασε Μη Επανδρωμένο Ελικόπτερο, με δυνατότητα παρακολούθησης εδαφικού χώρου από απόσταση, αναγνώρισης στόχων και συλλογής πληροφοριών
Την πρώτη του επίσημη εμφάνιση θα κάνει στα πλαίσια της Defensys στην Θεσσαλονίκη, το πρώτο μη επανδρωμένο ελικόπτερο του Ε.Σ. το οποίο είναι εξ΄ολοκλήρου κατασκευασμένο από ελληνικά στρατιωτικά χέρια και με υλικά από το ελεύθερο εμπόριο.
Στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ» το ΓΕΣ, εκμεταλλευόμενο την υπάρχουσα τεχνογνωσία του προσωπικού του Στρατού Ξηράς, κατασκεύασε Μη Επανδρωμένο Ελικόπτερο, με δυνατότητα παρακολούθησης εδαφικού χώρου από απόσταση, αναγνώρισης στόχων και συλλογής πληροφοριών.
Τεχνικές Προδιαγραφές
Α)Μέση ταχύτητα πτήσεως (με χρήση αυτομάτου πιλότου) 25-30 km ανά ώρα.
Β)Μέγιστη εμβέλεια συστήματος αυτομάτου πλοηγήσεως 15 km και αυτονομία καυσίμου για 90 λεπτά πτήσης.
Γ)Δυνατότητα 2-3 ωρών αυτόνομης τροφοδοσίας του συνόλου του εξοπλισμού του ελικοπτέρου από συσσωρευτή πολυμερίου – λιθίου, με χρόνο επαναφόρτισης για ανάληψη νέας αποστολής περίπου 1,5 ώρα.
Δ)Ύψος πτήσεως 3.000 πόδια μέγιστο και 1000 πόδια ελάχιστο.
Δυνατότητες συλλογής – διανομής πληροφοριών
Α)Ανίχνευσης ζωής (ανθρώπου) σε απόσταση 300 μέτρων, και οχήματος σε 900 μέτρα, με χρήση της θερμικής κάμερας που διαθέτει. Επιπλέον, με τη διαδικτυακή κάμερα ημέρας που φέρει, έχει τη δυνατότητα οπτικού zoom 12Χ και ψηφιακού 4Χ.
Β)Μετάδοση δεδομένων πτήσεως και πληροφοριακού υλικού στο σταθμό βάσης σε πραγματικό χρόνο.
Γ)Ανίχνευσης καπνού και Ραδιοβιοχημικών ουσιών με χρήση κατάλληλων αισθητήρων.
Δ)Δυνατότητα χρησιμοποιήσεως του για ρήψη υλικού ιατροφαρμακευτικής βοήθειας
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής του είναι συγκριτικά πολύ χαμηλό, σε σχέση με αντίστοιχα συστήματα αμυντικών κατασκευαστικών εταιρειών που έχουν πολλαπλάσιο κόστος.

Πηγή: Διπλωματία   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ