ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Μια μαθήτρια: ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ!!!


άνθρωποι άκαρδοι, ανίκανοι, σε όλα άχρηστοι...κι όμως λέγονται πρωθυπουργοί, υπουργοί, βουλευτές κλπ!
Γιατί;
Κάνω "μάθημα" με ανύπαρκτους καθηγητές, καθηγητές που δεν ξέρουν πόσο κάνει 1+1, καθηγητές που δεν αγαπούν τα παιδιά..που σου μιλάνε σα σκουπίδι!!
Κάνω μάθημα χωρίς βιβλία(μου έδωσαν cd που δε λειτουργούν)...αλλά συγνώμη ξέχασα...ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!!!
Έφεραν γύρω μου τον πόνο, τη δυστυχία,
τη γκρίνια, τα νεύρα..γιατί έτσι ήθελαν, χωρίς να ρωτήσουν κανέναν!!
Άφησαν ξένους να μου κάνουν κουμάντο...χωρίς να με ρωτήσουν αν εγώ θέλω...ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ!!!
Το μόνο που με νοιάζει είναι να τελειώσω το "σχολείο", κι αφού τους βάλω τα γυαλιά με την επιτυχία μου-παρά τις όλες ελλείψεις σε βιβλία, καθηγητές και σχολεία-θα φύγω!!
Αφού αυτοί δε με θέλουν μορφωμένη αυτοί...κι εγώ δε τους θέλω πάνω από το κεφάλι μου!!
Δε θέλω πια να βγαίνω έξω και να κοιτάω γύρω μου μήπως και μου επιτεθούν!
Δε θέλω να πέφτω για ύπνο και να φοβάμαι μήπως μπουν στο σπίτι μου!
Δε θέλω να καταστρέψω τη ζωή μου γι αυτούς!!
Δε θέλω να φύγω επειδή το θεωρώ εύκολη λύση..μα δε μου αφήνουν περιθώρια...ο Έλληνας δε βάζει μυαλό, όταν ατό αλλάξει θα αλλάξει και η κατάσταση στη χώρα μας!
Δε θέλω να φοβάμαι το συνάνθρωπο μου...θέλω να τον έχω φίλο μου...κι ενωμένοι να τα αντιμετωπίσουμε όλα...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...ΕΛΕΟΣ!!!!!!!
Μια μαθήτρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ