ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

ΑΥΤΟ ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;;


H FOODWATCH ΜΗΝΥΣΕ ΤΗΝ UNILEVER
ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ BECEL PROACTIVE!!
Εάν η δικαιοσύνη αποφανθεί και καταδικάσει την εταιρεία,
θα μιλάμε για μια από τις μεγαλύτερες καμπάνιες εξαπάτησης καταναλωτών!

Ειδικά στην Ελλάδα, η εταιρεία ξόδεψε εκατομμύρια σε μεγάλα "ΜΜΕ” και πανάκριβες διαφημιστικές καμπάνιες ώστε να καταστήσει στην συνείδηση των καταναλωτών το προϊόν αυτό συνώνυμο με την μάχη κατά της χοληστερίνης. Η παραπάνω αφίσα, είναι ενδεικτική αφού βλέπετε ξεκάθαρα πως ταυτίζει την κατανάλωση του προϊόντος με την πρόληψη και προστασία της καρδιάς. Εδώ είναι και το πλέον εξοργιστικό, αφού σύμφωνα με την Foodwatch, όχι μόνο δεν προστατεύει την καρδιά όπως ευαγγελίζεται, αντίθετα η κατανάλωση του προϊόντος μπορεί να βλάψει και να προκαλέσει καρδιακά προβλήματα!! Σε κάθε περίπτωση, αναμένεται με μεγάλο ανδιαφέρον η δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης και σε περίπτωση που οι κατηγορίες ευσταθούν  μ α κ ά ρ ι  να μην έχουμε δεύτερη περίπτωση Lidl από κάποιους εγκληματίες κρατικούς λειτουργούς.

badboy.gr