ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

'Οταν παραιτούνται οι '' Θεοί '' ...

Γράφει ο Eponimos-Gianis Anonimos

... πιάνει δουλειά η Μαρίτσα !!!
Δεν το συζητάμε , είναι η Μάγισσα της Σμύρνης η Μαρίτσα !!!
Πού είσαι θειά ... τι κάνεις ???
Βρε συ , πού το ξέρεις καί με παίρνεις τηλέφωνο πάντα , όταν φτιάχνω φασολάδα ?
... εεε τι απόγονος είμαι ... γελάει ο Τάκης . Νάρθω... ?
'Ελα βρε ... έχω ελιές , φέτα καί κρεμμύδι ... !!!
... καί μετά καφέ '' τούρκικο '' , αλλιώς δεν έρχομαι , λέει ο Τάκης γελώντας .
Αχ βρε παμπόνηρε , πάλι σεκλέτια έχεις ??? ... έλα θα πιούμε καί '' τούρκικο " ... !!!
Ρε θειά , αύτή η φασολάδα σου δε '' παίζεται '' , τι βάζεις μέσα ρε γαμώτο ? Χαλάλι καί τα μεταγενέστερα '' μπουμπουνητά '' .... χαχαχα !!!
Βρε συ ... πες κανένα νέο , τι γίνεται στο κόσμο , εσύ πού γυρνάς έξω όλη μέρα .. αλήθεια ... ακόμη δεν ξέρουν ποιο είναι το μικρό σου όνομα ... ακόμη όλοι Τάκη σε φωνάζουν ???
... χαχαχα ναί ρε θειά , τώρα πως διάολο το Δημήτρης , γίνεται Τάκης , μόνο εμείς οί Μικρασιάτες το ξέρουμε ... !!!
'Ετσι είναι βρε ... έτσι το φέραμε έτσι θα μείνει ... λέγε τώρα τι γίνεται στο κόσμο ???
Τι να γίνει ρε θειά ... δε τάμαθες ?
Παραιτήθηκε ο Πάπας , η ομάδα μας πάει απ' το κακό στο χειρότερο , οι δουλειές είναι όνειρο απατηλό , οι έρωτες μας τελείωσαν ... κι άλλα θες ???
Σιγά - σιγά ... ένα - ένα ... είμαι και μεγάλη γυναίκα παιδί μου .
Παραιτήθηκε ο Πάπας ???
Ναι , ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί , γιατί γέρασε λέει και δεν μπορεί να ασκήσει τα καθήκοντά του !
Καλά ... παραμύθια της Χαλιμάς ... αφού αύτός βρε ήταν βουτηγμένος στα σκάνδαλα από τη μέρα που γεννήθηκε ... μια οι ναζιστικοί χαιρετισμοί , μια οι βιασμοί ανηλίκων , μια ο μπάτλερ , μια το μαύρο χρήμα , πού ν' αντέξει , τον φάγανε ... εγώ στο λέω !!!
... και πού τα ξέρεις εσύ ολ' αυτά ρε θειά ...???
Τι νομίζεις βρε , επειδή είμαι κλεισμένη εδώ μέσα , δε ξέρω τι μού γίνεται ? ... όλα τα ξέρω ... βουτηγμένος στη παρανομία ήταν κι αύτός , όπως όλοι αύτοί πού παριστάνουν τούς Θεούς ... καί οί δικοί μας ... μη νομίζεις ... οί περισότεροι ανώμαλοι είναι !!! Θα ξεχάσω εγώ τον Αρχιμανδρίτη τού 'Αη Γιώργη , πού το πρωί τού φιλούσαν το χέρι οί σταυρορίχτες καί το βράδυ έκανε πιάτσα στη Συγγρού ??? ... όλοι μαζόχτρες καί ανώμαλοι είναι καί πάνε καί τούς φιλάνε καί τα χέρια ...!!! Βρε τι σού έχω πεί κι εγώ κι ο συγχωρεμένος ο αδελφός μου , ο πατέρας σου ???
'Αλλο θρησκεία , άλλο εκκλησία ... !!!
'Εχεις φίλο ακόμη , εκείνον τον Επίτροπο τού 'Αη Γιώργη , το Σπύρο ???
Ναί , είναι καλό παιδί ο Σπύρος θειά .
Βρε καλός είναι , αλλά είναι καί ζαβός ... τον έχουν εκεί καί τον εκμεταλεύονται τα παππαδαριά ...!!!
Τέλος πάντων ... λέγε .. τι γίνεται με την ομάδα μας ?
Τι να γίνει ρε θειά , σκατά τάχουνε κάνει ... δεν υπάρχει μία ... και πάμε κατά διαόλου !
Βρε , η ΑΕΚ , μια ζωή έτσι ήταν , μια ζωή κατατρεγμένη προσφυγοπούλα ... όσοι πάνε να τη βοηθήσουν , όλοι να οικονομήσουν θέλουν ...!!!
Κάτσε ρε θειά , τώρα λένε , ότι θα τη βοηθήσει ένας Αεκτζής , αυτός ο Τίγρης ...!!!
Βρε συ , εσύ δεν είσαι δικό μας παιδί ... από τούς γύφτους σε πήραμε καί ο συγχωρεμένος ο πατέρας σου , έδωσε και μια καρέκλα τζάμπα ...!!!
Τι γελάς βρε ζαβέ ...? ... αυτός θα βοηθήσει την ΑΕΚ ... ? ... βρε κάτι θα θέλει να καλύψει πάλι ... τα ίδια έκανε και τότε και την είχε κοπανήσει στο εξωτερικό . Κάτι έμαθα , ότι έχει κάτι Δικαστήρια πάλι , με κάτι πετρέλαια . 'Εγινε κι αύτός , μεγάλος καί τρανός καί τον ευλογεί κι ο Πατριάρχης . Από πού κι ως πού βρε ...? ... εσύ γιατί δεν έγινες ... με τόσες σπουδές ... ??? ... ξύπνα Τάκη , όρθιος κοιμάσαι ... !!!
Θειά , θα με τρελάνεις ? ... πού διάολο τα ξέρεις εσύ ολ' αύτά ...? ... στο φλυτζάνι τα βλέπεις ???
'Οχι βρε ... έχω αντίληψη εγώ ... δεν είμαι κορόιδο σαν εσένα , οι πρόσφυγες έχουμε μάθει να βλέπουμε πίσω από τούς τοίχους ...!!!
Πως αλλιώς θα επιζήσεις , αν δεν βλέπεις πίσω από τούς τοίχους Τάκη μου ... ??? ... ή αυτά που γίνονται σήμερα και δεν έχεις δουλειά , φταίει ο Θεός νομίζεις .
Δούλο και βλαμμένο σε θέλουνε βρε ... να πεινάς , για να σε βοηθάνε και να τούς φιλάς τα χέρια . Ξύπνα Τάκη , γιατί δε θέλω νάσαι ζαβός , σα τον μακαρίτη τον άντρα μου , που έλεγε ότι όλα ήταν '' θέλημα Θεού '' ...!!!
Ποιανού Θεού βρε ...???
Ο Θεός είναι μέσα σου καί δεν παραιτείται ΠΟΤΕ !!!
Τώρα θα μου πεις ότι θέλεις καί ''τούρκικο'' καί φυσικά να τον '' γυρίσω'' κιόλας ...!!!
'Ελα ρε θειά ... άντε έχεις αργήσει κιόλας ... χαχαχα ...
'Αντε βρε , σού χαλάω εγώ χατήρι ...?
Τάκη μου ... αγόρι μου ... μαύρο κι άραχνο είναι το φλυτζάνι σου ...!!!
'Εχεις παραιτηθεί απ' όλα καί δεν πρόκειται να '' σταυρώσεις'' γυναίκα με τα μυαλά πούχεις ...!!!
Αχ βρε πως στεναχωριέμαι ... όλα τα καλά τάχεις , αλλά οι γυναίκες θέλουν Πυγμή και Ασφάλεια Τάκη μου ... κι εσύ είσαι για καμμιά φασολάδα μόνο αγόρι μου ... !!!
Για να φτιάξεις ομελέτα , πρέπει να σπάσεις αύγά Τάκη μου ... κι εσύ τρως τ' αύγά με τα τσόφλια !!!
Αυτά μαναράκι μου , στεναχωρέθηκα βρε με ολ' αύτά καί πρέπει να πάω να κοιμηθώ καμμιά ωρίτσα να συνέλθω .

'Αντε στην εύχή τού Χριστού καί της Παναγίας και να προσέχεις αγόρι μου !!!

palmografos com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΟΝΟ ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ