ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018

Σας ευχαριστώ κύριοι του ΟΤΕ,COSMOTE….Καταστήματα GERMANOS!!

Σας ευχαριστώ γιατί συνδρομητής στο σταθερό από το 1995, έχετε ελαφρύνει το βάρος στην τσέπη μου περίπου κατά 13.000 ευρώ, που σας έχω καταβάλει.

Σας ευχαριστώ γιατί συνδρομητής σε δύο κινητά , από το 2008, προστίθενται στο ποσόν περίπου άλλα 2.500 ευρώ.
Σας ευχαριστώ γιατί παραμένω στις «υπηρεσίες» σας περίπου 23 χρόνια, αν και ανέκαθεν είχατε το ακριβότερο τιμολόγιο, πουλώντας ποιότητα και εξυπηρέτηση.
Σας ευχαριστώ γιατί με την αξιοθαύμαστη πολιτική marketing, απέρριψα κατά καιρούς συμφέρουσες προτάσεις, από άλλες εταιρείες του είδους σας.
Και έφτασε η ώρα της αλήθειας με το χρονικό της πρόσφατης αναβάθμισης, την οποία δέχτηκα μετά από προτροπή σας, για καλύτερη ποιότητα δικτύου, αλλά με 5+ ευρώ επιπλέον ανά μήνα.
Τόσο συνεπής πελάτης είμαι, όπως άλλωστε και εμπρόθεσμος πάντα καλοπληρωτής τόσα χρόνια.
Στα λόγια και στα SMS, όλα παρουσιάζονται τέλεια, αλλά δεν σας ευχαριστώ για αυτό, είναι το κόλπο που εφαρμόζεται στο marketing… «Εξυπηρέτηση πελατών»!!!

Παρασκευή 23/2/2016 1:56 μ.μ με ευχαριστείτε και εσείς που επέλεξα…
Παρασκευή 23/2/2018 11:34 μ.μ. με ενημερώνετε ότι το πρόβλημα που σας ανέφερα έχει καταχωρηθεί με αριθμό 1-37716983998, και δρομολογήθηκε προς επίλυση… Θα ενημερωθείτε …μπλα μπλα μπλά

Σας ευχαριστώ γιατί, είμαι χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ τρία εικοσιτετράωρα…
Σας ευχαριστώ γιατί αφ ενός δεν καταφέρατε να εγκαταστήσετε κάτι καινούργιο, και αφ ετέρου μέχρι στιγμής, δεν καταφέρνετε να το αποκαταστήσετε.
Σας ευχαριστώ γιατί χρησιμοποιώ το διαδίκτυο, για τραπεζικές συναλλαγές (πληρωμές), που αν είναι εκπρόθεσμες θα υποστώ τα σχετικά penalty, και εσείς θα είστε η αιτία.
Ξέρω θα διορθώσετε το πρόβλημα όχι για μένα φυσικά, αλλά για να μην χάσετε πελάτες,
Νοιώθω όμως την ανάγκη να σας ευχαριστήσω, γιατί αν κάποια στιγμή καθυστερήσω να πληρώσω τον λογαριασμό θα μου κόψετε την σύνδεση…

Γρηγόριος Παπαδοθωμάκος

Kοινοποιήθηκε σε https://www.cosmote.gr/fixed/complaints την ώρα της ανάρτησης στο διαδίκτυο.