ΟΥ Οχι ΤΙ κάτι ΔΑΝΟΣ εκ της γής
Απόψεις που πηγάζουν από την άλλη άγνωστη πλευρά
ΑΒΑ(ήβη)+ΤΑΡ(τάρταρα) <> ΒΙΟΣ(ζωή)+ΑΔΑΣ(άδης)
Aιώνια εναλλαγή, στην βιολογική αρμονία
Η άλλη θέση στην καθημερινότητα, τό επέκεινα, ή αλήθεια της φαντασίας.
Βουτιά στόν άπειρο και άυλο κόσμο τών ιδεών.
Υποβάθμιση του χρήματος (χξς') σε μέσο εξυπηρέτησης και όχι υπέρτατη ανάγκη.
Ατυχώς ονομάσθηκε Χρήμα (ότι χρειαζόμαστε)
και Νόμισμα (ότι θεσπίσθηκε σαν αξία)
Εξαπατήσαμε τό είναι μας, και Εκπέσαμε.

Επικοινωνία: utidanos@gmail.com

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Απολιθωμένο δάσος.

Aπό τον Γιάννη Ψαρράκη
Το ενδιαφέρον και η περιέργεια των κατοίκων του Δημοτικού Διαμερίσματος Αγίου Νικολάου, του Δήμου Βοιών που βρίσκεται στη νοτιοανατολική Λακωνία, για κάποιους παράξενους γεωλογικούς σχηματισμούς που έμοιαζαν με δένδρα, τους έφερε σε επαφή με τον καθηγητή Παλαιοβοτανικής και Παλαιοντολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών Ευάγγελο Βελιτζέλο, ο οποίος και επισκέφθηκε την περιοχή.
Η πρώτη εκτίμηση του καθηγητή ήταν πώς στην περιοχή του Δήμου Βοιών, υπάρχουν σπάνια ευρήματα εξαιρετικής παλαιοντολογικής σπουδαιότητας, τα οποία για πρώτη φορά αποκαλύπτονται όχι μόνο στον ελλαδικό χώρο, αλλά και σε ολόκληρο τον ευρωπαϊκό χώρο.
Συγκεκριμένα μέσα σε θαλάσσια ιζήματα Πλειο - πλειστοκαινικής ηλικίας, πλούσια σε όστρακα μεγίστης μουσειακής αξίας εμφανίζεται πληθώρα χοανοειδών μορφών με δενδρώδη ανάπτυξη.
Η σπουδαιότητα των ευρημάτων δεν άφησε αδιάφορους τους επιστήμονες, και συγκροτήθηκε επιστημονική ερευνητική ομάδα υπό τον καθηγητή Ευάγγελο Βελιτζέλο, ενώ αργότερα με τη γνωστοποίηση του θέματος και άλλοι επιστήμονες παλαιοντολόγοι ενδιαφέρθηκαν για το γεωπάρκο του Δήμου Βοιών, οι οποίοι μάλιστα χωρίς ενδελεχή και μακρόχρονη έρευνα αποφάνθηκαν ότι τα εν λόγω απολιθώματα είναι γιγαντιαίες μορφές σπόγγων και κοραλλιών.
Πηγή

Η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τον Ελληνικό στρατό σύμφωνα με τον Βρετανό ανταποκριτή των TIMES Κρόφορντ Πράις (26 Οκτωβρίου 1912)

(Υπό Κρόφορντ Πράις, ειδικού απεσταλμένου εφημερίδος «Times»)
Το θέμα της Θεσσαλονίκης δημιούργησε ζωηρές αντιγνωμίες. Τα γεγονότα διαστράφηκαν με κακοβουλία και κακεντρέχεια. Θεώρησα καθήκον μου να επεκτείνω τις παρατηρήσεις μου με εξονυχιστική έρευνα. Κατά τη διάρκειά της κατάφερα να συγκεντρώσω πολλά έγγραφα. Πιστεύω ότι η αφήγησή μου είναι από κάθε άποψη αυθεντική.
Οι έξι μεραρχίες του ελληνικού στρατού πέρασαν τον ποταμό Αξιό την 25η Οκτωβρίου.
Το αρχηγείο του εγκαταστάθηκε στο Τοψίν. Στις 4.30μμ ο διάδοχος Κωνσταντίνος ειδοποιήθηκε ότι ειδικό τρένο είχε φθάσει στο Τεκελί (όπου ήδη δύο τάγματα ευζώνων με επικεφαλής τον συνταγματάρχη Κωνσταντινόπουλο, είχαν κάνει στάση). Το τρένο μετέφερε τους απεσταλμένους αντιπροσώπους με γράμμα του Ταχσίν Πασά, αρχιστρατήγου των τουρκικών στρατευμάτων, τα οποία υπερασπίζονταν τη Θεσσαλονίκη. Το γράμμα πληροφορούσε τον διάδοχο Κωνσταντίνο ότι οι πρόξενοι των Μεγάλων Δυνάμεων, μαζί με κάποιους Τούρκους αξιωματικούς, παρακαλούσαν τον επικεφαλής των ελληνικών στρατευμάτων να αναβάλλει την επίθεση στη Θεσσαλονίκη μέχρι την πραγματοποίηση αυτής της συνάντησης. Τον διάδοχο πίεσαν να δεχτεί την επιτροπή στο Τοψίν, οι πρόξενοι της Μεγάλης Βρετανίας, της Γαλλίας και της Αυστρίας, τους οποίους συνόδευε ο Τούρκος στρατηγός Σεφίκ Πασάς, φρούραρχος της Θεσσαλονίκης.
Οι πρόξενοι δήλωσαν στην Α.Β υψηλότητα ότι ο Τούρκος αρχιστράτηγος ήταν διατεθειμένος να δεχθεί την αποφυγή κάθε στρατιωτικής επιχείρησης, με τον όρο ότι θα του επιτραπεί να αποσυρθεί
με τον στρατό του στο Καραμπουρνού, μέχρι να υπογραφεί η ειρήνη. Η αποδοχή αυτών των όρων θα έδινε στον ελληνικό στρατό το δικαίωμα να καταλάβει την πόλη την επόμενη της 26ης Οκτωβρίου.
Ο διάδοχος Κωνσταντίνος απάντησε ότι καταλαβαίνει τον κίνδυνο τον οποίο διέτρεχε η πόλη της Θεσσαλονίκης και αυτή ήταν η επιθυμία του, αλλά πρώτος και κύριος στόχος του ήταν να νικήσει τον εχθρό και να επιμείνει στην παράδοση και αφοπλισμό του τουρκικού στρατού σε Θεσσαλονίκη και Καραμπουρνού. Επιθυμία του ήταν να επιτρέψει στους Τούρκους αξιωματικούς να κρατήσουν τα ξίφη τους με την προϋπόθεση ότι θα του υποσχεθούν με το λόγο της στρατιωτικής τους τιμής ότι δεν θα συμμετάσχουν στο μέλλον σε επιχειρήσεις εναντίον των συμμαχικών στρατευμάτων. Ο Τούρκος στρατηγός Σεφίκ Πασάς δήλωσε ότι έπρεπε να συνεννοηθεί με τον αρχηγό του για την αποδοχή των όρων. Του δόθηκε προθεσμία μέχρι τις 6 το πρωί της επόμενης μέρας, 26 Οκτωβρίου, σε περίπτωση που δεν δινόταν ικανοποιητική απάντηση.
Στις 5 το πρωί της 26ης Οκτωβρίου ο Σεφίκ Πασάς επέστρεψε φέρνοντας την απάντηση του Ταχσίν Πασά, ο οποίος δεχόταν όλους τους όρους εκτός από την παράδοση του Καραμπουρνού και της διατήρησης υπό τα όπλα 5.000 ανδρών για τη προστασία των αόπλων αιχμαλώτων του. Ο Κωνσταντίνος αρνήθηκε κάθε τροποποίηση των όρων. Οι Τούρκοι αντιπρόσωποι ζήτησαν νέα εξάωρη προθεσμία για να συνεννοηθούν και πάλι με τον Ταχσίν Πασά, αλλά δεν τους δόθηκε.
Ο Σεφίκ Πασάς ειδοποιήθηκε ότι θα εκδοθεί αμέσως διαταγή άμεσης προέλασης για την κατάληψη της Θεσσαλονίκης.
Τις πρώτες πρωινές ώρες της 26 Οκτωβρίου 1912 ο συγκεντρωμένος έξω από την Θεσσαλονίκη ελληνικός στρατός εγκατέλειψε τις θέσεις του και προχωρούσε προς τη πόλη. Η ταξιαρχία του ιππικού προχωρούσε προς τη Γιουβέσνα, στο δρόμο προς τις Σέρρες, με στόχο να ανακόψει την τουρκική υποχώρηση. Η 2η μεραρχία με το στρατηγό Κολλάρη βάδιζε από το Βατελίκ σε Δρεμίγλάβα και Μπάλτζαν. Οι μεραρχίες 1η,3η και 7η περνούσαν τη γραμμή Αραπλή – Σαρτομιέρ-Μπουναρτζά και προχωρούσαν για να επιτεθούν στους Τούρκους στη γραμμή Λεμπέτ-Νταουτμπαλή-Γκραδμπίορ. Στις 2 το μεσημέρι ολόκληρος ο ελληνικός στρατός είχε αναπτυχθεί σε τάξη μάχης απέναντι στις εχθρικές θέσεις............
Διαβάστε ολόκληρο το χρονικό….

Θα μας τρελάνετε Κύριε Παπανδρέου!!

30.000 ευρώ για εφημερίδες ενός μήνα… αν αυτό είναι οικονομία, τότε τι είναι σπατάλη!
Απαραίτητη την ταυτότητα στο πορτοφόλι μας γιατί ….θα ξεχάσουμε και το όνομά μας.

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ακόμη δύο αστυνομικοί αποτάχθηκαν επειδή δεν δέχτηκαν την "κάρτα του πολίτη"

Ακολουθούν και άλλοι αστυνομικοί το ίδιο παράδειγμα
Αναβρασμός στην ΕΛ.ΑΣ.
Δύο ακόμα αστυνομικοί που υπηρετούν στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με δημοσίευμα του ethnos.gr
έχουν αρνηθεί και αυτοί να παραλάβουν τις νέες υπηρεσιακές ταυτότητες για θρησκευτικούς λόγους ακολουθώντας το παράδειγμα του συναδέλφου τους και αναμένουν να κινηθεί πειθαρχική δίωξη εναντίον τους, ενώ ένας τρίτος αποχώρησε οικειοθελώς από την ΕΛ.ΑΣ. πριν από έναν μήνα, υποστηρίζοντας πως το έκανε «για να μην υποστώ όσα υπέστη ο συνάδελφος στην Αθήνα, που παραπέμπεται με το ερώτημα της απόταξης για τον ίδιο λόγο»,είπε.
Ο απόστρατος πλέον Αναστάσιος Θεοδωρίδης, που υπηρετούσε στο αστυνομικό τμήμα Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, είναι ιδρυτής και πρόεδρος του Ορθόδοξου Αγωνιζόμενου Συλλόγου «Αγιος Βασίλειος», που έχει πρωτοστατήσει στον «πόλεμο» κατά των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων με barcode, ταυτίζοντάς το με τον αριθμό 666 του Αντίχριστου. «Είμαστε βαπτισμένοι στο όνομα της Αγίας Τριάδας με όνομα και επίθετο και δεν είναι δυνατό να περιθωριοποιείται το όνομά μας, ούτε να αριθμοποιηθούμε και να υπάρχουν στην ταυτότητά μας κρυπτογραφημένα σύμβολα που δεν είναι ορατά διά του οφθαλμού», είπε στο «Εθνος» υποστηρίζοντας πως οι ίδιοι οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών καρτών έχουν συνδέσει το barcode με τον αριθμό 666.
Οι δύο αστυφύλακες, που υπηρετούν στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου και έχουν επίσης αρνηθεί να παραλάβουν τις ταυτότητες, είναι μέλη του ίδιου συλλόγου. «Είναι άνθρωποι οικογενειάρχες, με παιδιά, από λαϊκές οικογένειες και θρησκευόμενοι. Υπηρετούν στην ΕΛ.ΑΣ. 10 και 11 χρόνια. Δεν έχει κινηθεί ακόμα πειθαρχική διαδικασία εναντίον τους αλλά περιμένουν τη σειρά τους», είπε ο κ. Θεοδωρίδης, ο οποίος γνώριζε για την πειθαρχική δίωξη του συναδέλφου του στην Αθήνα, με 19 χρόνια υπηρεσίας, που παραπέμφθηκε με το ερώτημα της απόταξης.
Η Ενωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης απέστειλε ερώτημα στο Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. για το θέμα, ύστερα από επιφυλάξεις πολλών μελών της.
«Πολλοί συνάδελφοι ανησυχούσαν για προσβολή των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων και ρωτήσαμε υπηρεσιακά. Πήραμε την απάντηση ότι έχει μόνο "ένα μαγνητάκι για την αναγνώριση του κατόχου!" και δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις ανησυχίες», είπε στο «Εθνος» ο γενικός γραμματέας της Ενωσης, Θ. Παπαδάκης.- Ωραία απάντηση ομολογουμένως!
Η επιβολή πάντως της σατανικής «κάρτας του πολίτη», έχει ξεκινήσει ήδη από τα Σώματα Ασφαλείας και τις Ένοπλες Δυνάμεις όπου τα περθώρια αντίδρασης είναι μικρά.Κι όλα αυτά γίνονται σε συνεργασία με καριερίστες ένστολους, οι οποίοι απλά συντάσσονται με αποφάσεις παράνομες και αντισυνταγματικές.Η «κάρτα του πολίτη», που από το τέλος του 2011 θα αντικαταστήσει τα δελτία ταυτότητας και σύμφωνα με τις μέχρι τώρα προθέσεις της Πολιτείας υποχρεωτική(ενσωματώνοντας πολύ περισσότερες πληροφορίες...) φέρει μαγνητική ταινία που περιέχει απόρρητα στοιχεία του κατόχου της, στοιχεία όμως που αυτός δεν ξέρει ότι περιέχονται στην επίμαχη «κάρτα». Η τελευταία, ήδη αναγνωρίζεται από τα μηχανήματα στο αεροδρόμιο.
Ζούμε δυστυχώς εν μέσω μιάς πρωτοφανής κρίσης σε μια χώρα όπου οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί πλέον διώκονται και επίσημα. Κάποιοι θέλουν να μας οδηγήσουν μάλλον σε κατακόμβες και πάλι.Όσοι δεν υποκύπτουν στα κελεύσματα του συστήματος, διώκονται και περιθωριοποιούνται μέχρι εξόντωσης.
Η επίσημη Εκκλησία πρέπει να λάβει θέση άμμεσα,πάντως μέχρι τότε όλοι μας οφείλουμε να αντισταθούμε και να προβαίνουμε κάθε μέρα ηχηρά σε ομολογία πίστεως ενημερώνοντας όσους μπορούμε.Και θα βγούμε νικητές,ήδη η αρχή έγινε,απο Ορθόδοξα παλλικάρια της Ελληνικής Αστυνομίας και αν κάποιοι ελπίζουν οτι εδώ θα σταματήσει η αντίσταση και όλοι θα συμμορφωθούν στο μεγάλο Σατανικό αφεντικό της Νέας Παγκόσμιας τάξης τους περιμένουν πολλές εκπλήξεις διότι αυτή η χώρα είναι χώρα ηρώων Αγίων και Μαρτύρων ποτισμένη απο το αίμα ανθρώπων που πάλεψαν για την Πίστη και την Ελευθερία και θα συνεχίσει να είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ και ΟΡΘΟΔΟΞΗ.
Τέλος εκφράζουμε την συμπαράσταση μας στους εν διωγμώ Ορθόδοξους αδερφούς μας αστυνομικούς διαμαρτυρόμαστε εντονότατα προς την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. ζητώντας άμμεση ανάκληση αυτών των αντισυνταγματικών και αντιχριστιανικών αποφάσεων ενώ θα παρακολουθούμε στενά το θέμα διότι κατα την διαίσθηση μας προβλέπονται εξελίξεις και κινητοποιήσεις...

Μας το έστειλε ο φίλος Θάνος

"Ινδοευρωπαίοι" 140.000 ετών στο σπήλαιο της Θεόπετρας

Από την ΜΑΡΙΑ ΘΕΡΜΟΥ
Στο σπήλαιο της Θεόπετρας βρέθηκαν τα δεύτερα αρχαιότερα ανθρώπινα αποτυπώματα της Ευρώπης, ηλικίας 140.000 ετών.
Το σπήλαιο της Θεόπετρας όπως έχει διαμορφωθεί για τους επισκέπτες. Στις ένθετες φωτογραφίες από αριστερά προς δεξιά: ανθρώπινος σκελετός σε συνεσταλμένη στάση και αποτυπώματα ανθρωπίνων πελμάτων
Ανθρωπος του Νeanderthal ή Ηomo Sapiens ήταν ο πρώτος κάτοικος του σπηλαίουτης Θεόπετρας; Η απάντηση αναζητείται στα ιζήματα του σπηλαίου, που έχουν χρονολογηθεί στα 130.000 με 140.000 πριν από σήμερα και στα ευρήματα των ερευνών, ανάμεσά τους και αποτυπώματα ανθρωπίνων πελμάτων και εργαλεία.
«Τα ευρήματα αυτά είναι μοναδικά στον ελλαδικό χώρο και εξαιρετικά σπάνια σε παγκόσμια κλίμακα, αφού είναι τα δεύτερα σε αρχαιότητα αποτυπώματα ποδιών στην Ευρώπη, έπειτα από εκείνα της Τerra Αmata της Γαλλίας (380.000 πριν από σήμερα )» λέει στο «Βήμα» η προϊσταμένη της Εφορείας Παλαιοανθρωπολογίας και Σπηλαιολογίας Νότιας Ελλάδας κυρία Νίνα Κυπαρίσση-Αποστολίκα .
Το σπήλαιο της Θεόπετρας, το οποίο εγκαινιάσθηκε 23 Οκτωβρίου 2010 - είναι ανοιχτό για τους επισκέπτες εδώ και μήνες μετά τη διαμόρφωση εξέδρας περιήγησης- « ελπίζουμε ότι θα δώσει απαντήσεις για την παρουσία και την εξέλιξη του ανθρώπου στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται μεταξύ της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, ώστε να είναι πιθανή η εμφάνιση του σύγχρονου ανθρώπου εδώπολύ νωρίτερα απ΄ ό,τι στη υπόλοιπη Ευρώπη», όπως προσθέτει η ανασκαφέας. Η ηλικία του στρώματος όπου βρέθηκαν τα αποτυπώματα παραπέμπει στους νεαντερτάλειους αλλά και στον προγενέστερο ανθρώπινο τύπο: Ηomo Sapiens Νeanderthalensis. Ο τελευταίος «χάθηκε» στην Ευρώπη έπειτα από τα 40.000 χρόνια περίπου, οπότε εμφανίστηκε ο σημερινός άνθρωπος Ηomo Sapiens sapiens- αντιθέτως με τη Μέση Ανατολή, όπου εμφανίστηκε ήδη από τα 90.000 χρόνια πριν από σήμερα. «Ακόμη όμως και αν αυτά τα αποτυπώματα ανήκουν στον Sapiens sapiens, αυτό θα σημαίνει ότι ο τελευταίος έφθασε στον ελλαδικό χώρο πολύ νωρίτερα απ΄ ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη, δηλαδή όπως στη Μ. Ανατολή» λέει η κυρία Κυπαρίσση-Αποστολίκα. Να διευκρινιστεί ότι τα αποτυπώματα προέρχονται από διαφορετικά άτομα που, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, είχαν ύψος από 86 ως 100 εκατοστά (δηλαδή θα ήταν παιδιά), με την επιφύλαξη όμως ότι μπορεί να έχουν υποστεί συρρίκνωση, όπως και όλα τα ιζήματα στο σπήλαιο. Εξι ανθρώπινοι σκελετοί, οι δύο από την Παλαιολιθική περίοδο και τέσσερις από τη Μεσολιθική, έχουν αποκαλυφθεί συνολικά. Επίσης οστά μεγάλης ποικιλίας ζώων όλων των περιόδων, αλλά και καμένοι καρποί (άγριο αμύγδαλο, βατόμουρο, τσικουδιά, μπιζέλι, κ.ά.).
Το ενδιαφέρον τώρα εντοπίζεται στα κατώτερα χρονολογικά ιζήματα, δηλαδή πριν από τα 130.000 με 140.000 χρόνια. «Προς το παρόν έχει ανασκαφεί πολύ περιορισμένα, αλλά ήδη ήρθαν στο φως εργαλεία φτιαγμένα από πυριτόλιθο, που προέρχεται από τον πυθμένα της σπηλιάς» διευκρινίζει η ανασκαφέας, η οποία συμπληρώνει 20 χρόνια ερευνών στη Θεόπετρα. Κυνηγοί και τροφοσυλλέκτες οι ένοικοι
Χρυσό δακτυλιόσχημο κόσμημα, βαλκανικής πιθανότατα προέλευσης (περίπου 4.000 π.Χ.)

Στο δυτικότερο άκρο της θεσσαλικής πεδιάδας, σε απόσταση 3 χλμ. από την Καλαμπάκα και στις υπώρειες του Κόζιακα, βρίσκεται το σπήλαιο της Θεόπετρας, διανοιγμένο σε ασβεστόλιθο της Ανώτερης Κρητιδικής περιόδου (37.000.000 με 65.000.000 χρόνια πριν), σε υψόμετρο 280 μ. πάνω από τη θάλασσα και 100μ. επάνω από την πεδιάδα: συνδυασμός πεδινού και ορεινού τοπίου, που θα πρέπει να αποτέλεσε ιδιαίτερα ελκυστικό περιβάλλον για τους κυνηγούς, τροφοσυλλέκτες αλλά και τους ενοίκους του σπηλαίου. Η είσοδός του (17x3μ.) είναι αψιδωτή, ενώ η έκτασή του είναι κάτι λιγότερο από 500 τ.μ. και το ύψος του 4-5 μ. πάνω από την επιφάνεια της σημερινής επίχωσης.

Πηγή

Το μυστικό περιεχόμενο των συνομιλιών Παπανδρέου - Ερντογάν!!!

Κυβέρνηση και ΜΜΕ συνένοχοι στην εξαπάτηση των Ελλήνων.
Η Ζαμάν αποκαλύπτει το περιεχόμενο των συνομιλιών Παπανδρέου - Ερντογάν.


Τι λέει ο κ. Παπανδρέου, για αυτά που δήλωσε ο φίλος του ο Ερντογάν;
Δείτε τι γράφει στην ηλεκτρονική της έκδοση η Τoday's Zaman :
" Disputes, cooperation prospects under review in Athens talks "

Για δυο ώρες, σύμφωνα με την Zaman, συζήτησε ο κ. Παπανδρέου με τον Ερντογάν, για προτάσεις επίλυσης των μακροχρόνιων εδαφικών διαφορών στο Αιγαίο.
Τα ελληνικά μέσα φυσικά, δεν είδαν και δεν άκουσαν τίποτα...
Δείτε και το συγκεκριμένο απόσπασμα της εφημερίδας.

 Η Τουρκική κυβέρνηση πρότεινε ένα Νατοϊκό ρόλο, στην παρακολούθηση των Ελληνικών και Τουρκικών στρατιωτικών πτήσεων πάνω απ το Αιγαίο !!!
Αμφισβητούν την περιοχή των 10 νμ, μιλώντας για αποκλεισμό και αναγνωρίζουν ζώνη 6 ν.μ.
Τέλος και πάντα σύμφωνα με τη Zaman, ο Ερντογάν πρότεινε αμοιβαία περικοπή των αμυντικών δαπανών.
Ανέφερε δε ότι είναι έτοιμη η Τουρκία για μια συμφωνία με την γείτονα (εμάς), μέσω της οποίας και οι δυο πλευρές, θα μπορούσαν να υποβάλλουν εκ των προτέρων πληροφορίες σχετικά με τις διαδρομές των πλοίων, για να αποφεύγονται ανεπιθύμητες αναμετρήσεις.
Αν αληθεύουν αυτά που γράφει η Zaman, ποιος θα μα πει τι είπε, τι συζήτησε και ποιες ήταν οι θέσεις του κ. Παπανδρέου;;;
H Ελληνική κυβέρνηση διαψεύδει ότι έγιναν συζητήσεις για τα πιο πάνω..
Αυτά δεν ενδιαφέρουν τον Ελληνικό λαό;
Αφήστε τις διακαναλικές φιέστες και απαντήστε μας για την "μυστική" διπλωματία.
Ας μην ξεχνάμε όπως είχαμε γράψει ΕΔΩ  τι είχε δήλωσε πρόσφατα ο Ερντογάν :
« Δεν βλέπω γιατί να μην υπάρξει συμφωνία στο Αιγαίο και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για συνεργασία... Με το φίλο μου τον κ. Παπανδρέου προσπαθούμε να αλλάξουμε την πορεία των πραγμάτων... οι δύο χώρες δεν θα πρέπει να κάνουν πράξη αυτά που συνιστούν casus belli και θα έλεγα ότι δεν πρέπει να πέφτουμε σε παγίδες που μας στήνουν κάποιοι που θέλουν να πυροδοτήσουν εντάσεις», τόνισε.
Ο Ταγίπ Ερντογάν υποστήριξε ότι οι πτήσεις πάνω από τα νησιά δε γίνονται τόσο συχνά όσο παλιά και όπως τόνισε: «εμείς θέλουμε να μη γίνονται καθόλου πτήσεις αλλά το Γενικό Επιτελείο Στρατού έχει μία ‘ευαισθησία’ και εγώ στεναχωριέμαι».
«Αν ένα σκάφος απογειώνεται από τη μία χώρα, ένα άλλο αεροσκάφος θα πρέπει να απογειωθεί και από την άλλη. Οι πτήσεις θα πρέπει να ελέγχονται από το ΝΑΤΟ... Αλλά θα πρέπει να αλλάξουμε και την ψυχολογία της κοινής γνώμης , αν μην βλέπει δηλαδή τα πράγματα από την στρατιωτική πλευρά..
"Νομίζω και ο φίλος μου ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί μια τέτοια εξέλιξη..."

ΠΗΓΗ   
Μας το έστειλε το Πενταπόσταγμα

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Αν αντιδράσω σαν Έλληνας …………

Γράφει η Ιδεοπηγή.
Αηδιασμένος απ’ την υποκρισία, τα ψέματα και την οσφυοκαμψία των πολιτικών, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;
Θυμωμένος απ’ τις συκοφαντίες και τις προσβολές των «φίλων», εντός και εκτός της χώρας, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;
Οργισμένος απ’ τη συμπεριφορά και τις απειλές, αυτών που πριν λίγα χρόνια έπιναν κρασί σε νεκροκεφαλές, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;
Εξαγριωμένος με αυτούς τους βάρβαρους, που ήρθαν στην Ευρώπη καταστρέφοντας τα πάντα και σήμερα καμώνονται τους πολιτισμένους, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;
Αν πω ότι δεν χρωστάμε τίποτε, στους διεθνείς τοκογλύφους, που εδώ και 190 χρόνια έχουν καταληστέψει την χώρα, θα πέσουν όλοι επάνω μου, «υπάρχουν υπογραφές κύριε», «υπάρχουν χαρτιά», μα! Εγώ δεν έχω υπογράψει σε κανένα χαρτί, «άπαξ και υπέγραψε ο υπουργός (που εσύ ψήφισες) είναι το ίδιο».
Ναι! Αλλά εγώ λεφτά ποτέ δεν είδα, «εμείς πάντως τα δώσαμε», «ψάξε να’ βρεις ποιοι τα πήραν».
Μα! πως θα πληρώσω όντας άνεργος και αφού η χώρα μου δεν παράγει τίποτε; «Δεν μας νοιάζει, πούλησε τα νησιά σου, έχεις πολλά», «πούλησε τα ακίνητά σου», «πούλησε την Ακρόπολη».
Μήπως τελικά πρέπει να πω «σε λίγο θα πάρετε το τρίτο το μακρύτερο»;
Αν πω ότι οι Έλληνες στη βόρεια Ήπειρο καταπιέζονται απ’ τους Αλβανούς θα πέσουν επάνω μου «πιπέρι στο στόμα αν το ξαναπείς, δεν υπάρχει βόρεια Ήπειρος αλλά νότια Αλβανία»
Μήπως πρέπει να τους πω «έχω μια αδερφή, κουκλίτσα αληθινή, τη λένε βόρεια Ήπειρο, την αγαπώ πολύ»;
Αν πω ότι το 40% της Κύπρου είναι κάτω από Τουρκική στρατιωτική κατοχή αν και οι Τουρκοκύπριοι ήταν 18% θα πέσουν όλοι επάνω μου και θα μου πούνε «εμείς με τον εποικισμό θα τους κάνουμε 50% και πάνω», ναι! Αλλά οι αποφάσεις του ΟΗΕ; «τις γράφουμε στα παλιά μας τα παπούτσια»
Μήπως πρέπει κι εγώ να πω «σας γράφω κι εγώ εκεί που δεν πιάνει μελάνι»;
Αν πω γιατί να χαρίσω το όνομα Μακεδονία στους Σλάβους θα μου πούνε «πρέπει για γεωπολιτικούς λόγους το κρατίδιο να υπάρχει και μπορεί να υπάρξει μόνο σαν Μακεδονία», που με εξυπηρετεί εμένα η ύπαρξη αυτού του κρατιδίου; «δεν χρειάζεται να ξέρεις πρέπει να δεχτείς ότι σε εξυπηρετεί».
Μήπως πρέπει να πω «Μακεδονία ξακουστή του Αλεξάνδρου η χώρα»;
Αν πω τι δουλειά έχουν οι Τούρκοι στο Αιγαίο και την Θράκη θα πέσουν όλοι επάνω μου και θα μου πουν «έχεις αναγνωρίσει ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο», «στη Θράκη υπάρχει Τουρκική μειονότητα», μα! Δεν ρωτήθηκα ποτέ για το αν έχουν συμφέροντα οι Τούρκοι στο Αιγαίο, οι άνθρωποι στη Θράκη είναι μόνο μουσουλμάνοι όχι Τούρκοι, «ο πρωθυπουργός σου που εσύ ψήφισες αναγνώρισε τα δικαιώματα των Τούρκων στο Αιγαίο», «στη Θράκη μουσουλμάνος σημαίνει Τούρκος».
Μήπως πρέπει να πω «είναι βαριά, είναι βαριά, η π….τσα του τσολιά»;
Αν πω φτάνει πια δεν χωράνε άλλοι λαθρομετανάστες στη χώρα μου, θα μου πουν «είσαι αφιλόξενος και απολίτιστος», ναι! Αλλά με κλέβουν, με βιάζουν και αύριο θα με σκοτώσουν, «υπερβολές, ληστείες, κλοπές και δολοφονίες γίνονταν και πριν».
Μήπως πρέπει να τους πω «πάρτε ένα αγγούρι Καλυβιώτικο και βάλτε το εκεί που ξέρετε»;
Αν πω ότι οι πολιτικοί μας είναι κλέφτες, προδότες και οσφυοκάμπτες, θα πέσουν επάνω μου όλοι και θα μου πουν «είσαι ισοπεδωτικός και μηδενιστής», «δεν έχεις αποδείξεις», «αν το πεις θα πας φυλακή», «εσύ τους ψηφίζεις τόσα χρόνια».
Μήπως πρέπει να πω «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»;
Φυσικά όλοι οι θολοκουλτουριαραίοι και οι νεοταξίτες θα με περιλούσουν με «κοσμητικά» επίθετα όπως πολεμοχαρής, φασίστας, ρατσιστής, εθνικιστής κτλ.
Μήπως πρέπει να πω «είμαι Έλληνας και θα αντιδράσω σαν Έλληνας»; Λέω μήπως;;;;;;;;

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Οι ταλιμπάν της Θράκης...

Το παρακάτω περιστατικό αποτελεί προφανώς συνέχεια της σχεδιασμένης παραχώρησης της Ελληνικής Θράκης στην γείτονική Τουρκία που λαμβάνει χώρα με διάφορες μεθοδεύσεις και με τη "βοήθεια" του τουρκικού προξενείου στην περιοχή...
(«Δεν βρισκόμουν σε ευρωπαϊκό έδαφος. Πώς γίνεται να συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην Ελλάδα;», λέει η γαλλίδα δημοσιογράφος)
Βγήκαν μέσα από το τζαμί και ούρλιαζαν "εδώ είναι Τουρκία" απειλώντας με τσεκούρια.
 Που; ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ!

ΤουΓιώργου Διονυσόπουλου : (Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Επίκαιρα»)«Ήταν μία από τις χειρότερες στιγμές που έχω ζήσει. Σκέφτηκα ότι δεν είναι δυνατόν να βρίσκομαι σε ευρωπαϊκό έδαφος. Πως δεν μπορεί όλα αυτά να συμβαίνουν στην Ελλάδα. Τέτοιες σκηνές, τόσο φανατισμό και μίσος συναντά κανείς μόνο στο Ιράκ ή το Αφγανιστάν, όχι σε μία χώρα που είναι κράτος-μέλος της Ε.Ε. Και στη Γαλλία υπάρχουν μουσουλμάνοι, αλλά τέτοια φαινόμενα όπως αυτά που βίωσα στο μειονοτικό χωριό Θέρμες της Θράκης, δεν θα τα δεις να συμβαίνουν πουθενά μέσα στη γαλλική επικράτεια». Με αυτά τα λόγια περιγράφει, μιλώντας στα «Επίκαιρα» την εξάωρη ομηρία της από φανατικούς μουσουλμάνους της μειονότητας στο χωριό Θέρμες στο νομό Ξάνθης, η δημοσιογράφος της εφημερίδας «Λιμπερασιόν» και ανταποκρίτρια του γαλλικού κρατικού τηλεοπτικού σταθμού «France 3» στην Αθήνα, Έφη Τσελίκα. Μαζί της και τρία μέλη του γαλλικού τηλεοπτικού συνεργείου που παρακολουθούσαν αμήχανα και φοβισμένα περισσότερα από 150 άτομα να τους βρίζουν σε μία άγνωστη γι' αυτούς γλώσσα, να τους φτύνουν και να τους προπηλακίζουν, χωρίς να μπορούν να καταλάβουν το γιατί. «Για μια στιγμή νόμισαν ότι βρίσκονταν στην Καμπούλ», ανέφερε η κ Τσελίκα, σπεύδοντας να προσθέσει ότι ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα τους που ένιωθαν ένα τόσο μεγάλο πολιτισμικό σοκ.
Όλα ξεκίνησαν στα τέλη του περασμένου μήνα όταν και στο πλαίσιο ενός ταξιδιωτικού αφιερώματος, με χορηγία μάλιστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το συνεργείο της εκπομπής «Λεωφόρος της Ευρώπης» που μεταδίδεται κάθε εβδομάδα από τον τηλεοπτικό σταθμό «France 3», αποφάσισε να επισκεφθεί τα Πομακοχώρια στον ορεινό όγκο της Ξάνθης, προκειμένου να αναδείξει σε ένα ρεπορτάζ τεσσάρων μόλις λεπτών την πολιτισμική κουλτούρα της περιοχής. Τέσσερα λεπτά που στην πορεία όμως φάνηκαν στο συνεργείο του γαλλικού καναλιού σαν ένας ολόκληρος αιώνας.
Όμηροι του πλήθουςΈνας ολόκληρος μηχανισμός στην ευρύτερη περιοχή, που έχει στηθεί με ευθύνη και του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, κινητοποιήθηκε μέσα σε χρόνο - ρεκόρ, κρατώντας επί έξι συνεχείς ώρες τους Γάλλους σε ομηρία. Εκατοντάδες άνθρωποι ξεφύτρωσαν στην κυριολεξία από το πουθενά εγκλωβίζοντας το τηλεοπτικό συνεργείο μέσα στο αυτοκίνητο που το μετέφερε, απειλώντας ταυτόχρονα με τσεκούρια, μαχαίρια και ρόπαλα, τα μέλη του ότι θα τους «κόψουν τα κεφάλια» και όλα αυτά υπό το. άγρυπνο βλέμμα 10 περίπου ελλήνων αστυνομικών οι οποίοι παρακολουθούσαν χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα για να σταματήσουν όλα όσα εξωπραγματικά συνέβαιναν. Δίπλα σε αυτούς, κοινοτάρχες και δημοτικοί σύμβουλοι από τα γύρω χωριά, οι οποίοι είχαν επίσης καταφθάσει μέσα σε διάστημα λίγης μόλις ώρας στις Θέρμες, με την πλειονότητά τους να δυναμιτίζει ακόμη περισσότερο το φανατισμό του πλήθους εναντίον των γάλλων. «Καμία Αρχή, δεν έπαιξε το ρόλο της ως Αρχή. Κανείς δεν επιχείρησε να επιβάλει το νόμο και τη τάξη. Είμασταν στην κυριολεξία στο έλεος του όχλου» τονίζει η κ. Τσελίκα προσθέτοντας ότι για όλο αυτό το διάστημα ένιωθε σαν να βρίσκεται σε μία χώρα «εκτός δικαίου».Από την πρώτη στιγμή που το γαλλικό τηλεοπτικό συνεργείο έφτασε στις Θέρμες, συνοδευόμενο από τον πρόεδρο του Πανελλήνιου Συλλόγου Πομάκων Ιμάμ Αχμέτ, ήρθε αντιμέτωπο με μία πρωτόγνωρη εχθρότητα από την πλευρά του τοπικού πληθυσμού. Στο πρώτο μόλις πλάνο που επιχείρησε να τραβήξει το συνεργείο, έκανε την εμφάνισή της, σύμφωνα με την κ. Τσελίκα, «μία μαυροντυμένη γυναίκα ντυμένη με την παραδοσιακή αράβικη φορεσιά που άφηνε ακάλυπτο μόνο το πρόσωπο και ξεκίνησε να μας βρίζει με χυδαία λόγια, λέγοντας ότι εδώ είναι Τουρκία. Σε κλάσματα δευτερολέπτων μαζεύτηκαν γύρω της πάνω από 150 άτομα, τα οποία ξεπετάχτηκαν μέσα από ένα παρακείμενο τζαμί. Απαίτησαν να τους δείξουμε τα πλάνα που είχαμε τραβήξει για να δουν εάν μέσα εμφανίζονταν τα παιδιά του σχολείου που εκείνη την ώρα έπαιζαν στην αυλή του, η οποία όμως δεν ήταν παρά ένας δρόμος όπου περνούσαν συνεχώς αυτοκίνητα. Την ίδια στιγμή μία ομάδα από αυτούς κύκλωσε το αυτοκίνητο του συνεργείου και με απειλές μας ζητούσαν να τους δείξουμε τα πλάνα που είχαμε τραβήξει. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο προκειμένου να προφυλαχτούμε, αφού φοβηθήκαμε ακόμη και για την ίδια μας την ζωή, εξαιτίας του μένους του πλήθους. Μαζί τους κουβαλούσαν τσεκούρια και μαχαίρια οι άνδρες και ρόπαλα οι γυναίκες» σημειώνει η κ. Τσελίκα.
Ο αστυνομικός με το ροζ μπλουζάκιΗ συνέχεια θα έκρυβε όμως ακόμη χειρότερες εκπλήξεις για τα μέλη του γαλλικού τηλεοπτικού συνεργείου. «Επικοινωνήσαμε με την αστυνομία και σε λίγα λεπτά εμφανίστηκε ένας άνδρας ο οποίος φορούσε ένα ροζ μπλουζάκι και μας συστήθηκε ως αστυνομικός, χωρίς όμως να προσφέρει καμία ουσιαστική βοήθεια» τονίζει η ελληνογαλίδα δημοσιογράφος. Λίγη ώρα μετά, σαν να είχαν ειδοποιηθεί από ένα αόρατο τηλεφωνικό κέντρο, στην πλατεία των Θερμών φθάνει, με κάθε είδους μέσο, πλήθος κόσμου από τα γύρω χωριά, Μελίβια, Εχίνο, Κοτύλη, Δημάριο. Το πλήθος πλέον ελέγχεται δύσκολα. Ουρλιάζει και απειλεί να λυντσάρει τα μέλη του τηλεοπτικού συνεργείου του «France 3».Περισσότερα από 700 άτομα πλέον είχαν μαζευτεί γύρω από τους γάλλους, οι οποίοι από το πουθενά βρέθηκαν να πρωταγωνιστούν σε ένα σκηνικό που όμοιό του συναντά κανείς στα χωριά και τις πόλεις των Ταλιμπάν.
Εν ριπή οφθαλμού στην περιοχή έφτασαν το τουρκικό τηλεοπτικό κανάλι ΤRT, οι υπεύθυνοι των εφημερίδων MILLET και BIRLIK, ο δήμαρχος Μύκης Μεχμέτ Αγγά, ο αντινομάρχης Μεμίς Τουρκές, ο Μουσταφά Τσουκάλ και οι πρόεδροι όλων των γύρω χωριών.
«Μας ζήτησαν να βγάλουμε την κασέτα μέσα από την κάμερα και να τους δείξουμε τι είχαμε τραβήξει. Εγώ αρνήθηκα και τους είπα ότι σύμφωνα με την δεοντολογία και τους νόμους του ελληνικού κράτους κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μόνο παρουσία εισαγγελέα ή άλλων θεσμικών παραγόντων του ελληνικού κράτους και σίγουρα όχι υπό καθεστώς βίας και απειλές εναντίον της ζωή μας. Δεν καταλάβαιναν τίποτα. Απειλούσαν ότι εάν δεν τους δίναμε την κασέτα δεν θα μας άφηναν να φύγουμε. Ένας μάλιστα από τους προέδρους που ήταν μαζεμένοι εκεί μου είπε επί λέξει πως έπρεπε να πάμε σε αυτόν πριν κάνουμε το οτιδήποτε, προκειμένου εν συνεχεία εκείνος να υποδείξει σε αυτούς με τους οποίους συνομιλήσαμε τι θα έπρεπε να πουν. Σκέφτηκα ότι δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά σε μία χώρα που θέλει να λέγεται ελεύθερη. Αντιμετωπίζαμε ένα καθεστώς κράτους εν κράτη. Το κλίμα τρόμου δε, ήταν τέτοιο που κάθε φορά που επιχειρούσαμε να βγούμε από το αυτοκίνητο μας, -όπου και όλες αυτές τις ώρες μας είχαν εγκλωβισμένους - προκειμένου να διαπραγματευτούμε μαζί τους μας έλουζαν με βρισιές και μας έφτυναν. Έκαναν σαν δαιμονισμένοι. Μείναμε έξι ώρες εκεί και μας πρόσφεραν ένα ποτήρι νερό μόνο όταν ολοκληρώθηκαν οι σχετικές διαπραγματεύσεις» αναφέρει η κ Τσελίκα.
Οι απεσταλμένοι του τουρκικού ΠροξενείουΕίναι η στιγμή που στο χωριό κάνει την εμφάνισή του ένας άτυπος μάλλον απεσταλμένος του τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, μαζί με έναν δικηγόρο. Ο μεν πρώτος εμφανίζεται να έχει ειδικότητα στις κάμερες, αφού εκτός από την κασέτα ζητάει να ελέγξει και την ίδια την τηλεοπτική κάμερα θεωρώντας ότι μπορεί ενδεχομένως να έχουν καταγραφεί εικόνες στην εσωτερική της μνήμη, όπως και τελικά γίνεται. Η προβολή είναι δημόσια και γίνεται κάτω από τις απειλές και τα ουρλιαχτά του φανατισμένου πλήθους. Από την πλευρά του ο δικηγόρος έχοντας ήδη έτοιμο ένα έγγραφο το οποίο βγάζει μέσα από την τσάντα του, το δείχνει στην κ Τσελίκα και της ζητάει να το υπογράψει.
«Νόμιζε ότι δε ξέρω να διαβάζω ελληνικά και είχε γράψει ένα ολόκληρο κατεβατό. Το διάβασα και μου σηκώθηκε η τρίχα από αυτά που έγραφε. Δεν υπήρχε περίπτωση με τίποτα να βάλω την υπογραφή μου σε κάτι τέτοιο. Πήρα ένα στυλό και έσβησα τα πάντα από ένα σημείο και κάτω. Άφησα μόνο τη φράση ότι στα πλάνα μας δεν είχαμε τραβήξει και δεν επρόκειτο να δείξουμε τα παιδιά του σχολείου» συνεχίζει τη διήγησή της η κ Τσελίκα.
Σαν σκηνή βγαλμένη μέσα από αμερικανική κινηματογραφική ταινία, στο χωριό μιάμιση ώρα περίπου μετά την έναρξη του επεισοδίου έφτασαν περιπολικά οχήματα της αστυνομίας από την Ξάνθη. Η διαδικασία απεγκλωβισμού του γαλλικού τηλεοπτικού συνεργείου είχε μόλις ξεκινήσει. Οι σχετικές διαπραγματεύσεις «απεγκλωβισμού των ομήρων» θα κρατήσουν πάνω από τέσσερις ώρες. Συνοδεία περιπολικών μπρος και πίσω, το αυτοκίνητο που μετέφερε τους γάλλους πήρε το δρόμο της επιστροφής προς τον πολιτισμό. «Έπρεπε να μας είχατε ειδοποιήσει ότι θα ανεβαίνατε να κάνετε ρεπορτάζ στα χωριά που κατοικούν οι μουσουλμάνοι» ήταν η φράση με την οποία υποδέχτηκε την κ. Τσέλικα ο επικεφαλής των αστυνομικών.
«Είναι μία ελεύθερη χώρα η Ελλάδα ή όχι; Εφόσον είναι, τότε ο δημοσιογράφος μπορεί και πρέπει να κάνει την δουλειά του οπουδήποτε χωρίς να χρειάζεται γι αυτό άδεια της αστυνομίας» ήταν η απάντηση της ελληνογαλλίδας δημοσιογράφου.
Ενδιαφέρον για όσα συνέβησαν στους γάλλους υπηκόους και εξηγήσεις για το θέμα ζήτησε από την ελληνική πλευρά και το γαλλικό Προξενείο Θεσσαλονίκης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες στη Ξάνθη προτίθεται να μεταβεί και ο γάλλος πρόξενος κ. Κριστιάν Τιμονιέ.
Επρόκειτο βεβαίως για ένα περιστατικό το οποίο καταδεικνύει αφενός ότι η κατάσταση στα χωριά που κατοικεί η μουσουλμανική μειονότητα έχει ξεφύγει από τον έλεγχο του ελληνικού κράτους, αφετέρου κάνει σαφές την τεράστια επιρροή που ασκεί στην περιοχή το τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής. Το εντυπωσιακό είναι ότι τέτοιου είδους περιστατικά αφορούν μόνο τα ελληνικά ή ξένα τηλεοπτικά συνεργεία που επιχειρούν να τραβήξουν εικόνες από την περιοχή και όχι τα τουρκικά ΜΜΕ που τριγυρνούν συνεχώς στα χωριά της μειονότητας σε Ξάνθη και Κομοτηνή κάνοντας προπαγάνδα και προβάλλοντας την τουρκική γλώσσα και κουλτούρα. Εξάλλου μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι σε όλα αυτά τα χωριά τα μόνο κανάλια που «πιάνουν» οι τηλεοπτικοί δέκτες, είναι τα τουρκικά. Να σημειώσουμε ότι στα Πομακοχώρια ένας μεγάλος αριθμός Πομάκων διαφωνεί με τις πρακτικές του τουρκικού προξενείου, ζητώντας να σταματήσει να τους διδάσκεται με το ζόρι στα σχολεία η τουρκική γλώσσα, αφού δεν είναι η γλώσσα τους.
Η στάση της Πολιτείας στο συγκεκριμένο αίτημα, είναι ανάλογη με τη στάση που τήρησε η ελληνική
αστυνομία στο παραπάνω περιστατικό. Απλά παρακολουθεί «νίπτοντας τα χείρας της».
Πηγή

Οι λύσεις του Λυκούργου στην αρχαία Σπάρτη, για την αντιμετώπιση της τότε οικονομικής κρίσης.

Ένα από τα πρώτα μέτρα που έλαβε ο Λυκούργος ήταν η κατάργηση του νομίσματος και η αντικατάστασή του με δύσχρηστα ογκώδη σιδερένια νομίσματα...

Χιλιάδες χρόνια αργότερα, ένας μεγάλος του πνεύματος και της τέχνης, ο Ριχάρδος Βάγκνερ, τοποθετούσε στον χρυσό του Ρήνου όλα τα κακά του κόσμου. Το χρήμα ήταν το κακό και αυτό ο Λυκούργος το είχε διαπιστώσει πριν από 28 ολόκληρους αιώνες. "Δεύτερο έργο του Λυκούργου, και το πιο τολμηρό απ' όλα, είναι... ο αναδασμός της γης. Υπήρχε τότε φοβερή ανισότητα και έρχονταν στην πόλη πολλοί ακτήμονες και άποροι επειδή τα πλούτη είχαν συσσωρευτή σε ελάχιστους. Γι' αυτό, πολεμώντας την αναισχυντία και το φθόνο και το έγκλημα και την τρυφηλότητα και τα δύο άλλα νοσήματα της πολιτείας, που είναι παλαιότερα και σοβαρότερα, τον πλούτο και τη φτώχεια, έπεισε όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες να τα βάλουν όλα στη μέση για να γίνη αναδασμός και να ζουν μεταξύ τους όλοι ίσοι και μ ε ίση περιουσία, επιδιώκοντας να πρωτεύουν στην αρετή, σαν να μην υπήρχε καμιά άλλη ανάμεσά τους διαφορά και ανισότητα παρά αυτή που την ορίζει η καταδίκη του κακού και ο έπαινος του καλού πολίτη. Και κάνοντας πράξη το έργο του μοίρασε την άλλη λακωνική γη σε τριάντα χιλιάδες κλήρους για τους περιοίκους κι αυτήν που αποτελούσε την Σπάρτη σε εννιά χιλιάδες (γιατί τόσοι έγιναν οι κλήροι των Σπαρτιατών).»ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ - ΒΙΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ
«Λένε πως όταν κάποτε ο Λυκούργος, χρόνια πολλά μετά τον αναδασμό της γης, γύριζε από ένα ταξίδι και είδε να έχουν πριν λίγο θερίσει στους αγρούς, καμαρώνοντας τους σωρούς, ίσους τον ένα δίπλα στον άλλο, χαμογέλασε και είπε σ' αυ τούς που ήταν μαζί του, πως η Λακωνική ολόκλη ρη μοιάζει με χώρα που ανήκει σε αδέλφια, που μόλις έκαναν τη μοιρασιά».
Πρώτος ο Λυκούργος, πρώτη η Αρχαία Σπάρτη αντελήφθη αυτό που αργότερα έγινε η μά στιγα της ανθρωπότητας, την δουλεία του χρήμα τος! Κάποτε οι ισχυροί είχαν τον έλεγχο των υλικών αγαθών, σήμερα τα πράγματα έχουν αντι στραφεί, αυτοί που έχουν τον έλεγχο των υλικών αγαθών είναι και οι ισχυροί. Αυτήν την αντιστρο φή των πραγμάτων, αυτόν τον βιασμό της φύσης που επέρχετο προσπάθησε να προλάβει ο Λυκούρ γος περιορίζοντας στο ελάχιστο την κοινωνική αδικία, εγκαθιστώντας μια κατάσταση οικονο μικής ισότητας μεταξύ των πολιτών και προχω ρώντας σε ένα πρακτικό μέτρο για την επίτευξη αυτού του σκοπού. Στην κατάργηση των χρυσών και αργυρών νομισμάτων και στην αντικατάστα ση τους με δυσκίνητα σιδερένια νομίσματα ούτως ώστε όταν καθιερώθηκε αυτό το μέτρο, όπως ανα φέρει ο Πλούταρχος, πολλών ειδών αδικήματα εξηφανίσθησαν από την Λακεδαίμονα. Πρώτος, δηλαδή ό Λυκούργος, "πρώτη η Αρχαία Σπάρτη ήταν η Πολιτεία εκείνη που κατήργησε τον χρυσό από βάση της οικονομίας της."

Πηγή

Ποιοί ζούν ανάμεσά μας!!! (απίστευτο περιστατικό!)..

Πρίν χρόνια, ο Παρατηρητής, μαζί με άλλο ένα μέλος της Σείριος, συμμετείχαν σε μία εκδρομή στην Επίδαυρο, που διοργάνωνε η ραδιοφωνική εκπομπή (στην οποία αργότερα, έγινα συμπαραγωγός) του Γιώργου Καρποδίνη, με όνομα "Άγνωστοι Επισκέπτες" στην Δημοτική ραδιοφωνία, Κανάλι 1 Πειραιά..το σκεφτόμουν πάρα πολύ για να ανακοινώσω αυτή την εμπειρία..είμασταν περίπου 80 άτομα γκρούπ..όπως είναι φυσικό, είχαμε χωριστεί σε "πηγαδάκια"..κάποια στιγμή, είπαμε να μπούμε στο μουσείο της Επιδαύρου..μέχρι να μαζευτούμε απο τα πηγαδάκια, με φώναξε ο Γιώργος να δώ κάτι περίεργο..τον ρώτησα τι ακριβώς και μου είπε "κάτσε να δείς δύο τύπους που θα βγούν απο τις τουαλέτες"..

φωτό, απο την γνωστή ταινία "they live"



Έκατσα κι εγώ λοιπόν περιμένοντας και πράγματι, δέν άργησαν να βγούν.ήταν δύο άνθρωποι (?) μεσαίου αναστήματος, που έμοιαζαν μεταξύ τους σχετικά, είχαν καστανά μαλλιά και περπατούσαν περίεργα!!οι κλειδώσεις τους στα γόνατα, έμοιαζε να "σπάνε" πρός τα πλάγια και όχι εμπρός όπως σε όλους μας..η επιβεβαίωση ήρθε, όταν πέρασαν μπροστά μας και ανέβηκαν τα σκαλοπάτια για να μπούν στο μουσείο!! εκεί φάνηκε ξεκάθαρα οτι οι κλειδώσεις "έσπαγαν" εντελώς στο πλάϊ και όχι εμπρός!!! είχα αναφερθεί σε αυτή την πιό παράξενη εμπειρία σε προηγούμενη ανάρτηση περί της Θόλου της Επιδαύρου..γνωρίζω οτι πολλοί δέν δέχονται τέτοιου είδους μαρτυρίες, αλλά δέν θα το δημοσιοποιούσα αν δέν το βιώναμε πολλά άτομα και είμαι σίγουρος γι αυτό που είδαμε, τουλάχιστον 15-20 άτομα που είμασταν στο πρώτο πηγαδάκι.. τώρα περνάμε στο τελείως εξωπραγματικό του όλου θέματος..όταν μπήκαν στο μουσείο, φυσικά τους ακολουθήσαμε..παρατηρήσαμε οτι ο ένας εκ των δύο, (ο ψηλότερος κατά 5-πόντους) όποια κίνηση έκανε, ο άλλος την μιμούταν..δηλαδή, ακουμπούσε το χέρι στο μάγουλο, έκανε και ο άλλος ακριβώς την ίδια κίνηση παρατηρώντας τον πρώτο..στηριζόταν το βάρος του στο ένα πόδι και το άλλο ήταν παρατεταμένο, αντέγραφε αμέσως την κίνηση κι ο δέυτερος..εκεί η περιέργεια μου χτύπησε "κόκκινο"..πήγα δίπλα τους να ακούσω μήπως μιλήσουν και σε ποιά γλώσσα θα μιλήσουν..
στάθηκα λοιπόν πίσω τους για να μην είμαι και τελείως αδιάκριτος και εκεί ήταν το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
 ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΟΠΗ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΕΝΑ ΥΠΟΚΙΤΡΙΝΟ ΥΓΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ!!!
εκεί δέν είχα πλέον καμία αμφιβολία οτι αυτά που βλέπαμε όλοι μας, δέν είναι άνθρωποι..
δέν εννοώ οτι ήταν εξωγήινοι-ενδογήινοι ή κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα ΔΕΝ ήταν άνθρωποι..
δυστυχώς δέν είχα αυτοκίνητο να τους ακολουθήσω (είμασταν με πούλμαν όλο το γκρούπ) και η αλήθεια είναι οτι τα έχασα όπως και όλοι μας..σίγουρα έχω φωτογραφίες τους την ώρα που έβγαιναν αρχικά απο τις τουαλέτες, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο μιά και έχω αρχείο με πάνω απο 5000 φωτογραφίες και οι περισσότερες με φίλμ..αν και δέν ξέρω αν θα ήταν φρόνιμο να τις ανεβάσω έτσι κι αλλιώς ;)

ο νοών νοείτω..
η ιστορία είναι πραγματική και βέβαια, υπάρχουν όλοι οι παρευρισκόμενοι μάρτυρες..

Πηγή ΟΜΑΔΑ ΣΕΙΡΙΟΣ

Ανεβάσαμε την Ελλάδα στην πρώτη θέση στον κόσμο

Ο Σύλλογος Ιστορικών Μελετών ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι μέλη του, με την παράλληλη ιδιότητα των Εφιπποτοξοτών "Κενταύρων Κασσάι" (http://www.horsebackarcherygr.com/), συμμετείχαν στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ (WTAF 2010) που έγινε απο 8 εως 13 Οκτωβρίου στην πόλη Daejeon της Νοτίου Κορέας, και κατέφεραν να φέρουν την Ελλάδα στην Πρώτη θέση.
Η Ελληνική Αποστολή έπειτα απο μια ΑΨΟΓΗ τοξευτική επίδειξη, κέρδισε την ΠΡΩΤΗ θέση και κατέκτησε το "ΜΕΓΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΞΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΩΣ" (The Grand Price for Archery Demonstration), που αποτελεί το μεγαλύτερο αξιακά βραβείο της Διοργάνωσης.
Η Ελληνική Αποστολή, που είχε να αντιμετωπίσει Παραδοσιακές Δυναμεις οπως Ουγγαρία, Μογγολία, Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία αλλα και τις 29 υπόλοιπες συμμετέχοντες χώρες, κατάφερε έπειτα απο μια ομολογουμένως άριστη παρουσίαση να κλέψει τις εντυπώσεις και να κατακτήσει το Βαρύτιμο Βραβείο.
Είναι η πρώτη φορά που η Ελληνική Παραδοσιακή Τοξοβολία κατακτά μια τέτοια παγκόσμια αναγνώριση και δείχνει με τον πιο δυναμικό τρόπο οτι η τοξευτική παράδοση της χώρας μας μπορεί να αναγενηθεί απο τις στάχτες της και να κατακτήσει την θεση που της αξίζει.
Αρχηγός Απόστολής ηταν ο Σπύρος Μπάκας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ιστορικών Μελετων ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ και Μέλος του Δ.Σ των "Κενταύρων Κασσάι". Υπόλοιπα μελη της απόστολής ο Νικός Καραίσκος (μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Ιστορικών Μελετών ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ και μελος του Δ.Σ. των "Κενταύρων Κασσάϊ") , και ο κύριος Steven Campbell μέλος των "Κενταύρων Κασσάϊ"

Iστοσελιδα και οπτικό υλικό εδώ
http://www.koryvantes.org/koryvantes/showAnounceMent.jsp?key=43
Σύλλογος Ιστορικών Μελετών ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ
Association of Historic Studies KORYVANTES
http://www.koryvantes.org/
Ελληνική Εφιπποτοξοτική Εταιρεία "Κένταυροι Kassai"
Hellenic Horseback Archery Society "Centaurus Kassai"
http://www.horsebackarcherygr.com/

Πηγή

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

«Τρώνε» τα καμένα του Μοριά

Το WWF διαπιστώνει καταπατήσεις, επέκταση καλλιεργειών, υπερβόσκηση και διάβρωση
Το «σαράκι» των καταπατήσεων κατατρώει σιγά σιγά τις καμένες δασικές εκτάσεις της Πελοποννήσου. Εχουν περάσει τρία χρόνια από τις καταστρεπτικές πυρκαγιές του 2007 και οι πληγές όχι μόνο δεν κλείνουν, αλλά σε πολλές περιπτώσεις χειροτερεύουν: καλλιέργειες επεκτείνονται προς το δάσος, δασικές εκτάσεις εκχερσώνονται, υπερβόσκηση και εκτεταμένη διάβρωση απειλούν τη φυσική αναγέννηση. Ερευνητές του WWF Ελλάς στο πλαίσιο της δράσης «Παρακολούθηση των καμένων εκτάσεων της Πελοποννήσου» κατέγραψαν 70 ύποπτες καταπατήσεις δασικών εκτάσεων και έχουν στείλει τις σχετικές αναφορές στα αρμόδια δασαρχεία για εξακρίβωση. Περισσότερες από τις μισές εντοπίστηκαν στην περιοχή την οποία ελέγχει το Δασαρχείο Πύργου και 27 στα όρια του Δασαρχείου Ολυμπίας.
Η περιοχή μελέτης περιελάμβανε περίπου 235 πυρόπληκτα χωριά στους νομούς Αχαΐας, Ηλείας, Μεσσηνίας, Αρκαδίας και Λακωνίας. Οι ερευνητές κυρία Κωνσταντίνα Ζωγράφου και κ. Π.Κορδοπάτης ακολουθώντας τυχαίες οδικές διαδρομές κάλυψαν τουλάχιστον το 70% της έκτασης των περιοχών αυτών. «Καταγράψαμε πιθανές αλλαγές χρήσης γης των καμένων (και μη) δασικών εκτάσεων,παρουσία βόσκησης εντός των εκτάσεων αυτών,περιπτώσεις διάβρωσης εδαφών κ.ά. Το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς ήταν η δημιουργία μιας λεπτομερούς βάσης δεδομένων» λέει ο κ. Κορδοπάτης.
Η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων ανέδειξαν τον μεγάλο κίνδυνο αλλαγών του τοπίου, κυρίως εξαιτίας της επέκτασης των γεωργικών καλλιεργειών εις βάρος των δασικών εκτάσεων. «Στην Ηλεία είναι ορατή η διάθεση ομογενοποίησης του τοπίου χάριν επέκτασης των καλλιεργειών οι οποίες συνορεύουν με καμένες δασικές εκτάσεις» επισημαίνει ο κ. Κορδοπάτης. Αγρότες της περιοχής δεν διστάζουν να «επεκτείνουν» σταδιακά τις καλλιέργειές τους καταπατώντας δασικές εκτάσεις, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι το προσωπικό των δασαρχείων δεν επαρκεί για τη φύλαξη και εποπτεία των εκτάσεων.
Γενικότερα, όπου τα δάση και οι δασικές εκτάσεις αφήνονται στην...ησυχία τους, η φυσική αποκατάσταση είναι ικανοποιητική. Προβλήματα εντοπίζονται σε περιοχές με επαναλαμβανόμενες πυρκαγιές μέσα στα τελευταία 10-20 χρόνια ή σε εκτάσεις με ψυχρόβια κωνοφόρα (π.χ. έλατα), όπως στον Κλωκό, στον Ταΰγετο και στον Πάρνωνα.
«Ξέφωτο» φυτεμένο με ελιές... - Βόσκηση στον Πάρνωνα

Προβλήματα υποβάθμισης της βλάστησης εξαιτίας της έντονης βόσκησης παρουσιάζονται σε ορεινές περιοχές, κυρίως της Αρκαδίας στον Πάρνωνα. Οσο πιο έντονη είναι η αποψίλωση της βλάστησης τόσο αυξάνεται και ο κίνδυνος διάβρωσης των εδαφών. Επιπλέον, οι πυρκαγιές επιδρούν έμμεσα αλλά εξίσου σημαντικά και στην υδρολογία μιας λεκάνης αλλάζοντας τη δομή του εδάφους και αυξάνοντας τον ρυθμό διάβρωσης. Η Αιγιαλεία και ορισμένες περιοχές της Ηλείας αντιμετωπίζουν τα σημαντικότερα προβλήματα διάβρωσης. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κυρία Ζωγράφου, «είμαστε σε θέση να επισημάνουμε ποια πυρόπληκτα δημοτικά διαμερίσματα παρουσιάζουν πρόβλημα μεταπυρικής αποκατάστασης και σε ποιο βαθμό. Εχουμε πλέον στα χέρια μας μια “πυξίδα” για τα επόμενα βήματα και τις προτάσεις μας».